suuseksistä..
Moi!
Onko täällä naisia, jotka haaveilis sellaisesta "suupanosta"? Onko tuo nyt oikea termi??
Mä tahtoisin kovasti testailla sitä. Että mies niinku panis suuhun.. ei normi suihinotto.
Mietin että kuin ehdottaisin miehelle. Ois vaan niin kiva, että se tapahtuis suunnittelematta =) tuntuu sit pöljältä ehdottaa ja sit käydä hommiin. Äh, en osaa selittää.
kysymys kuuluukin, kuinka teillä se on tapahtunut eka kerran? Oliko suunniteltu, vai tapahtuiko kivasti spontaanisti? =) ois niin kiva, että mies vaan kyselemättä tyrkkäis kalun suuhun. Se ois kiihottavampaa, kun ei ois liian hellää ja suunniteltua.
Entäs miehet, kuinka suhtaudutte?
Kommentit (22)
Moi minun ottaa minulta ihanasti suihin, tee rohkea päätös ja ota se kulli suuhun, mutta katsokaa että kulli ja pillu ovat puhtaat. Oletko sinä saanut suuseksiä?, kun päätätte asioista niin tulette huomaamaan miten ihanaa suuseksi on. Rohkeasti kokeilemaan ja ihan vaan sponttaanisti. T M45
Minusta suupanot on ihania, kiihotun niistä tosi paljon. Onneksi mieskin tykkää:)
Voit vihjata vaikka niin, että otat häntä lanteilta kiinni suihinottaessasi ja liikutat edestakas. Kyllä se varmasti tajuaa:)
Täällä yks joka rakastaa kun mieheni panee suuhun. Liian rajut otteet oksettaa rauhallinen suuhun nainti on ihanaa!
Idea
[quote author="Vierailija" time="10.09.2010 klo 10:48"]
Moi!
Onko täällä naisia, jotka haaveilis sellaisesta "suupanosta"? Onko tuo nyt oikea termi??
Mä tahtoisin kovasti testailla sitä. Että mies niinku panis suuhun.. ei normi suihinotto.
Mietin että kuin ehdottaisin miehelle. Ois vaan niin kiva, että se tapahtuis suunnittelematta =) tuntuu sit pöljältä ehdottaa ja sit käydä hommiin. Äh, en osaa selittää.
kysymys kuuluukin, kuinka teillä se on tapahtunut eka kerran? Oliko suunniteltu, vai tapahtuiko kivasti spontaanisti? =) ois niin kiva, että mies vaan kyselemättä tyrkkäis kalun suuhun. Se ois kiihottavampaa, kun ei ois liian hellää ja suunniteltua.
Entäs miehet, kuinka suhtaudutte?
[/quote]
Jos et halua sanoa miehelles että panee suuhun, niin koitappa suihinotossa ottaa miestäs takaa kädellä kiinni ja aiheuttaa nylkyttävää liikettä, niin eiköhän se kohta ymmärrä itekin työnnellä ;)
Mulla tapahtui lähes spontaanisti uuden kumppanin kanssa. Tiesin että on suupanemisen ystävä. Makasin sängyllä selälläni ja hän hiippaili kohti, kosketin reiteensä ja näytin jonkun simppelin "tuu tänne"-eleen kädellä. Ymmärsi asettua siihen mun rintakehän/naaman päälle ja pani suuhun siitä.
Vinkkinä siis että puhu tai vihjaa etukäteen ei-seksitilanteessa että ajatus kiehtoo, kyllä se alkaa kiehtoa miestäkin. Sitten anna vinkki siihen suuntaan että nyt vois.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2010 klo 09:27"]
Moi minun ottaa minulta ihanasti suihin, tee rohkea päätös ja ota se kulli suuhun, mutta katsokaa että kulli ja pillu ovat puhtaat. Oletko sinä saanut suuseksiä?, kun päätätte asioista niin tulette huomaamaan miten ihanaa suuseksi on. Rohkeasti kokeilemaan ja ihan vaan sponttaanisti. T M45
[/quote]Narttuni ottaa ihanasti suuhun ja nuolee kullinvartta välillä joskus on käynyt niin että olen lauennut suuhun tai kasvoille taivaallista.
Kyllä tota kokeiltu on. Vaimolta meni sillon leuka sijoiltaan, kun innostuin tolla melallani oikein naimaan. Piti mennä terveyskeskukseen sitä sitten viemään ja multa kysyttiin, että kuinka vaimonne leuka on noin pahasti mennyt sijoiltaan. Siinä piti sitten vähän änkyttää ja takellella ennen kuin sain sanottua, että yritti liian isoa suupalaa haukata. Vaimo meni ihan punaseksi. Kai se lääkäri arvasi. Sanoi vain, että jaaha jaaha, sattuuhan sitä.
Olen todella tyytyväinen mieheni antamaan suusexiin tietää kyl just miten hellästi pitää suuseksiä antaa ja olen myös sitä mieltä että kyl se raju kokemus on kun mieheni panee minua suuhun ilman suu sexiä ei olis asiat näin joten naiset rohkeasti pyytäkää mieheltä minkä laista setiä haluatte
Olen todella tyytyväinen mieheni antamaan suusexiin tietää kyl just miten hellästi pitää suuseksiä antaa ja olen myös sitä mieltä että kyl se raju kokemus on kun mieheni panee minua suuhun ilman suu sexiä ei olis asiat näin joten naiset rohkeasti pyytäkää mieheltä minkä laista setiä haluatte
En tiedä, mutta jokaisen naisen kanssa olen vaan jossain vaiheessa päällä ollessani mennyt rinnan päälle ja laittanut kaluni naisen suuhun ja alkanut "panemaan". Kukaan ei ole valittanut, joten ehkä ne siitä tykkää tai eivät kehtaa sanoa ei.
Minä panen välillä itseäni suuhun kun ei toisen suuta ole tarjolla.Enkä ole gay jos omaani imen,mutta tiedän miltä se tuntuu.
Varmaan nuo edellä annetut neuvot siitä, että otat miestä lanteilta kiinni ja näytät sille mitä tehdä, ovat parhaat. Ja sellainen jos mikä varmasti kiihottaa miestäkin. Mulle jos tehtäisiin niin ja saisin vielä loppuun asti, niin olisin aivan myyty.
Olen toki tuota harrastanut, mutta vain omasta suorasta aloitteestani, enkä loppuun saakka kertaakaan, koska pelkään satuttavani vauhdin kiihtyessä huippua kohti. Suuhunpaneminen näyttää häntäkin kiihottavan, mutta en tiedä miten käy, jos täräytän liemet nieluun.
Mä kyllä vaan sanoisin, että tykkään sellaisesta.
Ja sitten seuraavan kerran kun harrastetaan seksiä, voi toteuttaa.
Kai ihmiset kuitenkin keskustelee seksistä, niin siinähän nuo tulee luontevasti ilmi?
Olisihan se aivan kummallista harrastaa jonkun kanssa säännöllisesti seksiä ilman, että ollaan keskusteltu mistä molemmat tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Kai ihmiset kuitenkin keskustelee seksistä, niin siinähän nuo tulee luontevasti ilmi?
Olisihan se aivan kummallista harrastaa jonkun kanssa säännöllisesti seksiä ilman, että ollaan keskusteltu mistä molemmat tykkää!
Eivät kaikki dominoinnin kohteena olemisesta nauttivat halua keskustella toiveistaan, koska silloinhan toiveiden mukaan suoritetusta aktista on aitous poissa. Ja jos aitous puuttuu niin mitäs kiihottavaa siinä enää on?
Menet sängylle tai sohvalle selälleen pää vähän roikkuen, ja näytät jätkälle että tules tänne.
Siitä se lähtee. Jos joku mies ei tuosta tykkään niin siinä on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se aivan kummallista harrastaa jonkun kanssa säännöllisesti seksiä ilman, että ollaan keskusteltu mistä molemmat tykkää!Eivät kaikki dominoinnin kohteena olemisesta nauttivat halua keskustella toiveistaan, koska silloinhan toiveiden mukaan suoritetusta aktista on aitous poissa. Ja jos aitous puuttuu niin mitäs kiihottavaa siinä enää on?
Siis miten se olisi epäaitoa, jos mies tekee asioita joista tietää naisen tykkäävän?
En keksi miten seksistä/seksimieltymyksistä keskusteleminen tekisi itse seksistä vähemmän aitoa, mutta ehkä joillain sitten käy niin.
Itselleni on päivänselvää, että mieltymyksistä keskustellaan ja seksistä keskusteleminen ylipäätään minulle mieluista, luontevaa ja normaalia.
Fantasioiden toteuttaminenkin olisi aika hankalaa, jos niistä ei voisi keskustella.
Vai viittaatko näillä ”dominoinnin kohteena olemisesta nauttivilla” johonkin raiskausfantasiajuttuihin?
Kai nekin kuitenkin sen verran keskustelee, että kertovat tykkäävänsä miehen mielihalujen mukaan otetuksi tulemisesta ja toisen armoille heittäytymisestä?
Jos et kehtaa suoraan pyytää että mies nai suuhun, voit varmasti vihjata tai tehdä selväksi sopivassa tilanteessa. Jos muutenkin yleensä olet polvillaan imemässä niin voit varmaan sanoa aika suoraan, onhan kaikki valmista silloin, ei muuta kuin että hän tarttuu hiuksista kiinni ja antaa mennä. Voit esimerkiksi yllättää suihkussa tai jotain sellaista. Sitten kerrot vain kesken suihinottoa suunnilleen että haluat että hän panee sinua rajusti suuhun. Vai olisiko se liian suuniteltua? Jos tykkäät, tee selväksi että tykkäät siita. Kerro mieluiten suoraan, vaikka heti kun pystyt. Jos hänkin tykkää niin voi olla että se tapahtuu useammin ja spontaanisesti.
Ihmiset ovat erilaisia ja on vaikea sanoa mistä muut tykkäävät jos ei kysy. Tiedän että on naisia jotka tykkäävät. Muun muassa vaimoni tykkää kun häntä pannaan rajusti suuhun(kin). Ja minä tykkään tehdä sitä. On kiva tietää, että jos haluaa niin voi herättää hänta läpsyttämällä kalulla poskelle ja sitten painaa sitä suuhun.
M34