Seksitreffit eilen
Tapasin miehen toista kertaa ja päädyttiin sänkyyn tai oli jo sovittu että sänkyyn mennään ja niin me mentiin.
Sain kyllä ihania orgasmeja, mies huolehti siitä suulla, kädellä ja kalulla. Jutellessa kyllä puhuttiin että haluaisi ehkä muutakin mutta vähän epäilen ja mä en tiedä haluanko minä häneltä muuta. Mut hauskaa oli ja ei katumusta.
Ja syyttelijät kerran täällä eletään
Kommentit (4)
Tapasin miehen toista kertaa ja päädyttiin sänkyyn tai oli jo sovittu että sänkyyn mennään ja niin me mentiin. Sain kyllä ihania orgasmeja, mies huolehti siitä suulla, kädellä ja kalulla. Jutellessa kyllä puhuttiin että haluaisi ehkä muutakin mutta vähän epäilen ja mä en tiedä haluanko minä häneltä muuta. Mut hauskaa oli ja ei katumusta. Ja syyttelijät kerran täällä eletään
So?
Tapasin miehen toista kertaa ja päädyttiin sänkyyn tai oli jo sovittu että sänkyyn mennään ja niin me mentiin. Sain kyllä ihania orgasmeja, mies huolehti siitä suulla, kädellä ja kalulla. Jutellessa kyllä puhuttiin että haluaisi ehkä muutakin mutta vähän epäilen ja mä en tiedä haluanko minä häneltä muuta. Mut hauskaa oli ja ei katumusta. Ja syyttelijät kerran täällä eletään
Jaaha, ja minkähän takia tulit tänne avautumaan kokemuksistasi.
Haluatko synninpäästön...buahaaaaaaaa!
Mikä se olikaan, niin synninpäästöä. Mä nautin enemmän kuin vuosiin hyvästä, ihanasta rakastajasta.
mistään orgasmista tiedä mitään.
"Jutellessa kyllä puhuttiin että " :D
Ja nussiessa välillä pantiin?
Jaaha, ja minkähän takia tulit tänne avautumaan kokemuksistasi.
Haluatko synninpäästön...buahaaaaaaaa!