Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina ajankohtainen aisankannatus

Vierailija
28.02.2015 |

Olemme viisikymppinen pariskunta. Olen jo vuosia kertonut vaimolleni, että minua kiihottaisi valtavasti, jos hän hommaisi rakastajan itselleen. Laitoimme yhdessä ilmoituksen chattiin, jossa viisikymppinen xl-rouva etsii itseään nuorempaa rakastajaa. Vastauksia tuli valtavat määrät, ja pitkällisen raakkaamisen jälkeen sieltä erottui vaimoa puolet nuorempi mies edukseen. Mies laittoi kuvansa ja se miellytti vaimoa kovasti. Myös nuoren miehen kyrpä on iso, joka on vaimolleni hyvin tärkeää.

Vaimo on nyt viestitellyt ja jutellut tämän miehen kanssa muutaman viikon, ja on kovasti kiimassa tähän nuorukaiseen. Ovat jopa harrastaneet puhelinseksiä, joka on akateemiselle vaimolleni ennenkuulumatonta.Ovat myös vaihdelleet rivoja kuvia keskenään ja olenkin saanut ottaa vaimoni isoista rinnoista ja revähtäneestä tuuheakarvaisesta pillusta useita kuvia tälle nuorukaiselle lähetettäväksi. Vaimo tuntuu myös olevan todella kuumana ja olenkin saanut nuolla hänellä useita orgasmeja viime aikoina. Pillu on aina viestittelyn jälkeen todella turvonnut ja märkä ja vaimo laukeaa hetkessä kun nuolen.

Nyt on homma edennyt niin, että varaan hotellista huoneen ensi viikolla vaimolleni ja tälle miehelle. Vaimoni oikein hehkuu odotuksesta ja pillu tuntuu olevan koko ajan losomärkä. Sovimme niin, että vien vaimoni hotelliin ja mies saapuu sinne sovittuna ajankohtana. Sitten saan painua kotiin odottamaan ja vaimo ilmoittaa seuraavana aamuna, kun saan mennä noutamaan häntä. Jos mies on jo lähtenyt, menen hotellihuoneeseen. Jos mies vielä huoneessa, noudan vaimoni autolla hotellin edestä. Saas nähdä miten käy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTA ensimmäisenä nuolla vaimosi pillu, kun menet hakemaan. Itselleni oli se kaikkein tärkeintä tässä kuviossa. Vaikka heteromies olenkin, niin toisen miehen mällien nuoleminen vaimon pillusta on parasta mitä seksin saralla olen saanut kokea. :)

Vierailija
2/5 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lupasi pistää tyynyn ison perseensä alle, kun nuori rakastaja lähtee. Pillu on siten siinä asennossa, ettei spermat valu sieltä pois, vaan joudun (saan) nuolla spermat hänen pillustaan viimeistä tippaa myöden.

Sovimme siis että vaimo odottaa hotellissa, kun hänen rakas miehensä saapuu puhdistamaan rouvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua näitä mielenvikaisia. Tiedän, että tämä on monelle ainakin fantasiana jonkin verran kiinnostusta herättävä, mutta kuitenkin. Varsinkin tuo, että pitää nuolla (juoda) vieraan miehen spermat. Hyi h.lvetti.

Vierailija
4/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:55"]Vaimo lupasi pistää tyynyn ison perseensä alle, kun nuori rakastaja lähtee. Pillu on siten siinä asennossa, ettei spermat valu sieltä pois, vaan joudun (saan) nuolla spermat hänen pillustaan viimeistä tippaa myöden.

Sovimme siis että vaimo odottaa hotellissa, kun hänen rakas miehensä saapuu puhdistamaan rouvan.

[/quote]

Mahtavaa, todella hyvin toteutettu. Meillä samassa kuviossa vaimo useimmiten tullut itse kotiin, ja silloin lähes kaikki mälli on vain valunut ulos.. harmittaa. Itse olen nykyisin usein paikalla lopussa, että saan vaihdettua suoraan kieleni tilalle kun vieras vetää kalun ulos.

Vierailija
5/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi