Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ainoa hyväksytty ihminen on hoikka ja urheilullinen?

Vierailija
10.09.2010 |

Ylipainoisia haukutaan laiskoiksi mässääjiksi, kaikkien kun pitäisi olla samasta muotista.

Asia, josta saa nauttia, on liikunta. Jos nauttii syömisestä ja tv:n katselusta, sitä ei saa sanoa ääneen.

Sairaalloinen ylipaino on asia erikseen, mutta jos on hieman pullea kuten minä, niin mitä sitten?

Vihaan hikiliikuntaa yli kaiken, huolimatta siitä että joku turhajulkkis Jutta Gustafsberg sanoisi mitä. Kävelyretkistä ja uinnista nautin, mutta juoksemaan tai salille minua ei saa!

Miksi en saa olla vapaasti tällainen kuin haluan?

Olen täysin terve ja työkykyinen, joten en näe syytä laihduttaa. Piste.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen todennäköisesti vain perussairauteni takia, mutta onneksi se ei muuten näy päälle. Inhoan myös hikoilua, kipeitä lihaksia ja päämäärätöntä hölkkäämistä tai kunosalilla pyörimistä. Työmatkani on n. 4,5 km, sen joko kävelen tai pyöräilen säiden salliessa. Talvella poljen kuntopyörää ILMAN rääkkivaihdetta. Sopivasti, siis. Lisäksi teen 3-4 kertaa viikossa mukavan n. 6km mittaisen rauhallisen kävelylenkin. (Käsipainoja nostelen tosin päivittäin kipeiden hartioiden takia.) Kuten joku ehdotti, voihan se sporttisuuden ihannointi olla biologinenkin juttu -- Samaan tapaan kuin se, että vanhemmat miehet ihastuvat nuorempiin naisiin ja päinvastoin. Biologia puhuu siinäkin puolestaan.

naisvartalo ei kerro hedelmällisyydestä. Hedelmällisen naisen kehossa on aina jonkin verran rasvaa. Spartalainen naisihanne (rasvaprosentti erittäin matala) on nyt muodissa NAISTEN keskuudessa. Väitän, että suurin osa miehistä pitää silti enemmän Jennifer Lopez-tyylisistä kuin Madonna-tyylisistä naisista.

Vierailija
22/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin hoikka luonnostaan. Harrastan myös aktiivisesti liikuntaa. Saan usein kehuja ulkonäöstäni ja huolehdinkin siitä mm. hillityllä meikillä ja kauniilla vaatteilla. Silti olen työpaikkani naisten kiusaamisen kohde. Ja nämä kiusaajat ovat 50+ ikäisiä, ylipainoisia naisia, jotka mässäävät kaiken aikaa kahvihuoneessa eikä työnteosta tule mitään. Kiusaaminen on mennyt ajoittain jopa siihen pisteeseen, että olen jäänyt sairauslomalle.

Annat kirjoituksessasi sen viestin, että muut kiusaavat sinua koska ovat kateellisia. Se voi olla totta, mutta sitten toisaalta ei välttämättä.

Saatat olla persoona, jonka kanssa on vaikea tulla toimeen. Voimakkaat, erikoiset persoonat tulevat usein kiusatuiksi.

Jos korostat paljon ulkonäköäsi, sekin varmaan ärsyttää vanhempia ja ei niin kauniita työkavereita, se otetaan helposti vittuiluna, vaikka ei sitä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteeseen. Näin juuri ajattelen kuten kirjoitin. Mutta koskaan en ole ketään mollannut liikalihavuuden takia. Ei suinkaan minun ystäväni kaikki ole sporttisia ja hoikkia. Varmaan 85 % on lievästi tai vähän enemmän ylipainoisia. Jopa vanhin siskoni on reilusti ylipainoinen. Mutta kuten sanoin, katselen mielelläni hyväkroppaisia naisia. Tuskin se minusta mitään huonoa ihmistä tekee.

Ja mielestäni kirjotin loppuun, että jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, kunhan on sinut itsensä kanssa :)

nro 15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi