Mitä mieltä nimestä Elvira?
Kommentit (24)
Voisin antaa vaikka omalle lapselleni, ellei siskollani olisi sen nimistä kissaa :)
Muille tuskin tulee tätä mielleyhtymää.
ole venäläinen nimi? (alkuperältään) Tätini 75 v toinen nimi on Elviira ja äitini toinen nimi oli Kaarina. Äiti aina jotenkin halveksi tuota Elviira nimeä. Joten minulle jäänyt tietynlainen mielikuva :D Mutta varmasti noin muuten ihan ok.
Halveksiko äitis siis venäläisiä vai? Taisi olla kyse sisarkateudesta, äitis kuvitteli että tätinsä on esim. päässyt elämässä helpommalla kuin hän tai muuta...
joka joskus suomennettiin "hullutteleva henki". Tai sitten Evira (elintarviketurvallisuusvirasto -- huh, mikä sanahirviö....)
Elvira taitaa olla tosiaan venäläinen versio Suomessa käytössä olavasta Elviirasta.
En ole koskaan kuullutkaan tuota Elviira-kana laulua, vaikka jotkut sitä hokivat lapsemme synnyttyä??? Meillä ei ainakaan asu pieni noita-akka, vaan iso sellainen:D
Voisin antaa vaikka omalle lapselleni, ellei siskollani olisi sen nimistä kissaa :)
Toki meidän kissamme on saanut tuon nimen kauan ennen naapurin pojan syntymää:)
Olen raskaana ja jos olis tullut tyttö toiseksi nimeksiolisi tullut Elviira:)
Missä on Elviira kot, kot, kot, kot...
Munimassa tietenkin pot, pot, pot...
Muuten kiva nimi.
tosiaan yhdellä iillä kirjoitettuna tulee elintarvikevirasto Evira mieleen.
Aijemmin tykkäsin kovastikin Elviira-nimestä, mutta nyt viime aikoina Evira on ollut koko ajan otsikoissa, niin mielleyhtymä vaihtunut näköjään siihen.
oli aikoinaan lehmä jonka nimi oli elviira:D oisin halunnu tyttären nimeks mut ku mies nauro et se on lehmän nimi:)
Mut on minunkin pojan nimi Karhun synonyymi
siis siinä laulussa (Missä on Helmiina kot kot kot...)
Tosi nätti nimi, vaikka tunnen yhden Elviiran joka ei ole erityisen viehättävä.
Vähän samaan kastiin menee kuin Justiina.
En omalle lapselle antaisi.
Nätti nimi. Povaan tälle nousua nimitilastoissa noin viidessä vuodessa.
Kuulostaa elintarviketurvallisuusvirastolta.
ole venäläinen nimi? (alkuperältään)
Tätini 75 v toinen nimi on Elviira ja äitini toinen nimi oli Kaarina.
Äiti aina jotenkin halveksi tuota Elviira nimeä.
Joten minulle jäänyt tietynlainen mielikuva :D
Mutta varmasti noin muuten ihan ok.