Näen jostain syystä punaista aina, kun täällä haukutaan
kauniita julkkisnaisia - ja useinhan heitä haukutaankin. Siis sellaisia, jotka eivät ole tehneet kellekään mitään pahaa, mutta sattuvat jonkun mielestä olemaan väärännäköisiä tai elämään vääränlaisella tavalla. Niitä haukkumisketjuja on tosiaan aika usein, kuten nytkin tämä Sara La Fountain ja Linda Lampenius oli jossain vaiheessa maalitauluna. Tanja Karpela myös. Mikä teitä naisia oikein riivaa, jotka harrastatte tällaista? Minussa ei ole sellaista haukkumistarvetta sisäsyntyisenä enkä koskaan ketään kiusannut koulussakaan, joten en ymmärrä. Kertokaa?
Kommentit (24)
suomalaisten julkkismiesten ulkonäöstä, naissuhteista ja uravalinnoista? ap
naiselle susi.
Äiti on äidille susi.
Omaa napaa on niin paljon helpompi tuijotella ja todeta, että just se on maailman kaunein..?
Teemu Selänteen naissuhteita ruodittu ym.
suomalaisten julkkismiesten ulkonäöstä, naissuhteista ja uravalinnoista? ap
Ja kaikesta muustakin av-mammat jaksavat muita kritisoida/haukkua.
En ymmärrä, tuskin se kateellisuuttakaan on, ehkä nämä ko. mammat ovat vain pipejä päästään.
Kaikista pahinta o kuitenkin haukkua toisen lasta rumaksi. Sitä en voi sietää mitenkään päin.
ja ovat siinä ihan täysin läpinäkyviä ja sitten pitäisi myötäillä ja nyökytellä. Jos on eri mieltä, on sitten aina kateellinen. Miksi se on niin vaikeata tajuta, että kaikki eivät näe jokaista ihmistä yhtä kauniina ja uskomattoman lahjakkaana kuin hän itse kuvittelee???
nokkimista lukiessani että eikö niitä oikeasti yhtään nolota näyttää omaa kateuttaan tolla lailla. Ja sitten vielä kuvitellaan että jos joku puolustaa, kyseisen puolustajan täytyy olla SLF itse. Camoon.
Mutta tuntuu kuin täällä olisi joillekin nimenomaan KAUNIIT naiset erityisen ärsytyksen kohteena. ap
Ei siltikään tarvitse haukkua ja mollata toista,
anna olla. Ei se (toivottavasti) sinun elämääsi kaada, jos toinen luulee itsestään liikoja..
haukkujen kohteeksi juuri kukaan on päässyt sattumanvaraisesti. Tai toki on, osa haukuista tulee varmasti ihan suoraan kateudesta. Mutta ihan varmasti täällä on keskusteluja ja kipakoitakin mielipiteitä myös henkilöistä, jotka ovat itse toiminnallaan aiheuttaneet närää tai kummastusta ihmisissä.
Ja taas se, että ihminen on hyvännäköinen, ei ainakaan minulle ole mikään merkki siitä, että on kaiken kritiikin ja arvostelun yläpuolella, ja on tosiaan turhaa heittää heti keskusteluun kateuskorttia. Asianosaisten on toki varmaan helppo itse suhtautua negatiiviseen huomioon asenteella "ovat kateellisia".
joku henkilö luulee itsestään liikoja, niin eikö se ole aika turha ja ilkeämielinenkin keskustelu? Ymmärrän kyllä että kritisoidaan, jos joku on oikeasti mokannut ja käyttäytynyt sopimattomasti. Taannoin eräs julkkisnainen puhui aika rasistiseen sävyyn ja tästä nousi kohu - tämän naisen puheita minäkään en hyväksy ja taatusti ilmoitan siitä mielipiteeni. Mutta hyväntahtoisista ihmisistä minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. ap
kamalin rikos on luulla itsestään jotain. Olla ylpeä itsestään. Ja kaiken huipuksi minusta toi Sara L F ei ole edes leuhka!
mutta itseäni usein ärsyttää, jos useampi henkilö kehuu varauksetta jotakuta esim. kauniiksi, eikä kyseinen henkilö ole minusta yhtään kaunis. Tai lahjakas, tai mitä hyvänsä. Kai siinä nyt tekee mieli sanoa, että no ei kyllä minusta ole sinnepäinkään.
No Lampenius nyt on nelikymppinen rupsahtanut kyykkyviulisti ja Karpela naurettava tyhmä tyrkkyjulkkis jota sai nauraa aina kun hän avasi suunsa.
Helppohan noista on huumoria repiä kun uskottavuus on lähellä nollaa.
Hyvää yötä ihanaiset av-naiset. ap
No Lampenius nyt on nelikymppinen rupsahtanut kyykkyviulisti ja Karpela naurettava tyhmä tyrkkyjulkkis jota sai nauraa aina kun hän avasi suunsa.
Helppohan noista on huumoria repiä kun uskottavuus on lähellä nollaa.
ihan tasapuolisesti.