Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vappu Pimiä tilittää Voicella....

Vierailija
09.09.2010 |

jatkuvasti siitä erostaan vaikka siitäkin jo aikaa kulunut ja kertonut muka päässeensä asian yli...ei kyllä siltä vaikuta kun joka ikinen päivä jotain asiasta tilittää. Oletteko huomanneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksanut sen muijan juttuja ja nimenomaan tilityksiä enää kuunnella.

Kaiken huippu oli kun päivän aiheena oli jotain lastenkasvatus juttuja niin siellä se paasaa hyviäkin oppeja ja mielipiteitä vaikkei edes itsellä ole lasta.

Ja kaikesta muustakin, todella voimakkaat mielipiteet ja jotenkin sellainen lapsellisen mustavalkoinen minä minä ja minun mielipide aina oikeassa tyyli.

Onneksi on muitakin kanavia.

Vierailija
2/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella nuita mainoskanavia tuntia pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isot tissit. Kerran jouduin tunnin kuuntelemaan tätä hänen analyysiään omasta vartalostaan.

Vierailija
4/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paraneminen kestää ja jos siitä ei voi olla puhumatta niin prosessi on vielä kesken.

Vierailija
5/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa alkais taas vetään ohjelmaa aamulla :)

Vierailija
6/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niinkuin joku jo aikaisemmin mainitsi, mielipiteet ovat mustavalkoisia ja oman navan ympärillä tuntuu jutut aika vankasti pyörivän.. Senpä vuoksi en k.o. kanavaa kuuntelekaan.

Vierailija
7/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksanut sen muijan juttuja ja nimenomaan tilityksiä enää kuunnella.

Kaiken huippu oli kun päivän aiheena oli jotain lastenkasvatus juttuja niin siellä se paasaa hyviäkin oppeja ja mielipiteitä vaikkei edes itsellä ole lasta.

Ja kaikesta muustakin, todella voimakkaat mielipiteet ja jotenkin sellainen lapsellisen mustavalkoinen minä minä ja minun mielipide aina oikeassa tyyli.

Onneksi on muitakin kanavia.

Vierailija
8/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa Voicea surkean musiikin takia kuunnella, mutta muuten kiinnostaisi. Kun olin luullut juuri Vapun pitävän henkilökohtaiset asiat piilossa... Outoa?