Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri savustettiin ulos

Vierailija
09.09.2010 |

TYökaveri palasi keväällä töihin oltuaan 2 perättäistä äitiyslomaa + hoitovapaalla kotona. Sillä välin työmenetelmät, ohjelmistot jne on menneet hurjasti eteenpäin ja kiinniotettavaa oli. Hänelle järjestettiin perehdytystä, kursseja jne, mutta mistään ei tullut mitään kun lapset oli vuorotellen jatkuvasti sairaana. Kaikkia kursejakaan kun ei ole tarjolla ihan joka viikko. Lasten isä ei kuulemma voi olla pois töistä (sähkömiehenä isolla rakennustyömaalla urakkahommissa). Esimies teki selväksi ettei tästä tule mitään ja kyseli, eikö hän löytäisi mitään muuta työtä. Tilanne oli kaikille osapuolille hankala ja eniten tälle työkaverille.

Löysi nyt sitten onneksi jotain toimistotyötä toisesta firmasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, kun työttömiä riittää ja lastenhoitajia riittää, kannattaa heti viheltää peli poikki ja miettiä uusia ratkaisuja.

Palkatkaa lastenhoitaja kotiin. Rahaa tietty menee enemmän, mutta kun saa vähennykset, korkeintaan 500 euroa tulee lisälaskua kuussa.

Jos hoito on todellakin noin yksipuolista, ei voi katsoa muuta kuin itseään peilistä.

Vierailija
2/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, kun työttömiä riittää ja lastenhoitajia riittää, kannattaa heti viheltää peli poikki ja miettiä uusia ratkaisuja.

Palkatkaa lastenhoitaja kotiin. Rahaa tietty menee enemmän, mutta kun saa vähennykset, korkeintaan 500 euroa tulee lisälaskua kuussa.

Jos hoito on todellakin noin yksipuolista, ei voi katsoa muuta kuin itseään peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin miesvaltaisella alalla ja jo ekan äitiysloman jälkeen kaikki oli muuttunut. Ei tietoakaan mistään kurssituksesta eikä sen puoleen muustakaan. Kaikki miehet piti vaan kiinni esim asioihin liittyvistä papreista, kieltäytyivät luovuttamasta minulle niitä ja ***ttuilivat. Mitään ei mistään kerrottu, yksi ainoa ukko pyysi multa parin kuukauden jälkeen anteeksi...

Enkä ollut päivääkään poissa lapsen sairastelun takia.