Millaista on hyvä ratsastus MIEHEN kannalta?
Kommentit (33)
Kaikki sellainen mikä ei aiheuta kipua.
Vierailija kirjoitti:
Kyykkyratsastusta persereikään
Selkä mieheen päin jotta voi ihailla kuinka siitin uppoaa perseeseen
Selkä mieheen päin eli reverse cow girl on meillä käytännössä ainoa seksiasento, jota voidaan käyttää. Miehellä on niin iso ja minä olen tiukka, tuossa asennossa voin parhaiten hallita tilannetta. Ja ihanaa kun mies samalla hieroo klitoristani.. Sillä pitkällä ja paksulla kullilla, itse tahtia säädellen ja mies klitoristani hyväillen tulee tajunnan räjäyttävät orgasmit.
N33
Vierailija kirjoitti:
että naisen lantio tekee työtä. Muu kroppa mielellään liikkuu maltillisemmin. Parasta siis se, että lihaksilla puristellaan ja lantio tekee työn, suhteellisen pienellä liikeellä, joskin koko munan mittaa saa toki käyttää.
M38
Nimenomaan lantion liike ja peniksen hyväily pillulla on parasta.
Toinen tärkeä ohje: jos runkkaatte miehelle, puristakaa koko nyrkillä sopivasti. Puristaminen vain alta ja päältä sattuu eikä kiihota, auts
Kunpa sasis joskus ratsastaa miehellä, jolla on siihen tarpeeksi iso kyrpä.... alkoi alapää kastua ja sykkiä pelkästä ajatuksesta.
oih kirjoitti:
Kunpa sasis joskus ratsastaa miehellä, jolla on siihen tarpeeksi iso kyrpä.... alkoi alapää kastua ja sykkiä pelkästä ajatuksesta.
Uuh, halukas ja kiihottunut ratsastaja onkin paras, kun vielä kehuu kalua huokaillen ja tunnustelee märällä pillullaan pyörittäen ja kiusaten.. ;)
Kasvot voi olla mieheen päin tai antaa hänen ihailla ahteria, riippuu ihan fiiliksestä kumpi on parempi. Tärkeintä on kuitenkin että nainen osaa puristaa niin, että mieskin saa kunnon tuntuman. Tärkeää on myös se, että nainen on itse hyvällä fiiliksellä mukana eikä häpeile ratsastaa ja näyttää kroppaansa.
Hitaat pitkät liikkeet eteen ja taakse,
Hiukset auki. Joko tiukka kiusoitteleva ilme jota pitää myös katsoa ettei kumppani "suutu" ja joudu antamaan kurinpalautusta ja nimenomaan niin että katsoo naamaa, ei rintoja. Tai sitten pitää olla kasvot kumppanin kasvoihin päin mutta silmät kiinni. Kumppani voi myös päättää että välillä pitää katsoa että kiihko nousee ja sitten pitää taas olla silmät kiinni että jäähtyy. Pääasia että kumppani on luonnollinen ja hänellä on määräysvalta sen suhteen mikä tuntuu hyvältä ja ainoa rajoite on se ettei itseä satuteta tai muuten vahingoiteta.
Aluksi normaalisti polvet patjaa vasten ja tuo rintansa suudeltavaksi ja näykittäviksi ja liikkuu hitaasti...parasta ehkä se et nainen laittaa jalkapohjat patjaa vasten ja nousee ylös hitaasti melkein ulos ja painuu kiduttavan hitaasti takaisin alas ja siinä kun O alkaa tulla koko ajan lähemmäks ja lähemmäks ja toinen ei liiku yhtään nopeemmin vaan jatkaa hitaast...lopulta orgasmi suorastaan räjähtää pillun täyttäen :D
Ensinnäkin naistahan pidetään molemmin käsin kiinni lantion kohdalta, jolloin häntä on erittäin helppo keinuttaa edestakaisin, ja mitä kevyempi nainen, niin sen sukkelammin tuo kiikutus tapahtuu. Mutta toki nautinto ja laukeaminen tulee ihan samanlailla ns. normaalipainoisen naisen kanssa. Itse olen kiikuttanut kymmeniä mimmejä juuri tuolla tekniikalla. Ja useimmat ovat olleet sitä mieltä että kävipäs se sukkelasti, kun olen siis keinuttanut heitä tuolla mainitsemallani otteella. Tässä on vielä sekin hyvä puoli, että tissien lutkutus onnistuu melkoisen hyvin, siis kun mimmi ratsastaa, edellyttäen tietysti että rinnat ovat riittävän suuret. Olen seurustellut saman naisen kanssa jo useita vuosia, ja täytyy kyllä sanoa että hänestä on kyllä kehittynyt varsinainen ratsastsja. Kaiken lisäksi hänellä on juuri sellaiset tissit, joita kyllä yltää lutkuttelemaan ratsastuksen lomassa.