Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuume!

Vierailija
09.09.2010 |

Taas se on iskenyt. Joka päivä haaveilen vielä kolmannesta muksusta. Mies ei ole aivan lämmennyt asialle, joten yksipuolista tämä on. Kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta parhaillaan yritetään (sain miehen suostumaan) ;)

lapset ovat vielä pieniä : 1v 10kk ja 11kk.

Mutta silti vauvakuume valtava!

:)

Minkä ikäiset lapset sinulla ap?

Vierailija
2/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuo ois ihanaa yríttää kolmatta :). Kumpa meilläkin mies lämpenisi ajatukselle!! Meillä lapset 4v ja 2,5v. Teillä sitten ehkä kolme pikkuisella ikäerolla tulossa! Meillä molemmat ovat olleet kovia heräilemään, ja olin kuopuksen vauva-aikaan aika väsynyt. Kuitenkin jo tuolloin tiesin, että haluaisin vielä kolmannenkin. Nyt, kun lasten kanssa on jo helpompaa, onkin vauvakuume valtava!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa yrittää lasta, ja jännää, milloin onnistuu :) mutta stressaavaa..

Meillä lapset ollut suht helppoja, joskin nyt pienellä korvakierre ja putkitukseen jonotetaan..

Mutta mutta, vauva olisi ihana :)

t. 2

Vierailija
4/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3v ja 1v. Mies olisi kyllä valmis, mutta toisaalta minä kuitenkin epäröin :) Järki vastaan sydän. Tällä hetkellä järki on voittanut :)

Vierailija
5/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ois ihanaa ja jännää yrittää pienokaista. Mulla on kyllä valtava taas tämä vauvakuume. Lapset ovat ihania! Vaikka meillä tosiaan valvottivat paaaljon, ja vieläkin heräillään toisinaan.Uskoisin, että kolmannen kanssa saisi varautua samanlaiseen vauva-aikaan (ja taaperoaikaan), mutta olen taas valmis :)

Vierailija
6/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ootellaan viimemetreillä neljättä:)

Vierailija
7/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljännestä...

Vierailija
8/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt siitä haaveesta tulee totta kun muutama viikko sitten plussasin. Meillä lapset 4v ja 11kk.. Vähän se kyllä mietityttää kuinka rankkaa tulee kolmen pienen kanssa mutta eiköhän sitä aina jotenkin pärjätä. On ne vauvat niin ihania ja tästä tulee meidän viimeinen lapsi kun miehen sain vielä suostuteltua tähän kolmoseen.