Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti hetki tätä

Vierailija
09.09.2010 |

Jos puolisosi päättäisi jättää nykyisen työnsä ja aloittaa toteuttamaan itseään ja haaveitaan niin, että se tarkottaisi perheenne tulotasoon todella merkittävän pudotuksen, niin mitä suhteellenne kävisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritys vai? Miksi hän niin tekisi?

Vierailija
2/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt kun mies on taas oikeissa töissä ja joutuu korjaamaan haaveidensa jälkiä, niin muulla perheellä on aika rankkaa. Toivottavasti kestetään tämäkin velkavankeuden vaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä, ja minä mieheni rinnalla. Jos se tekee hänet onnelliseksi.

Vierailija
4/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti työnsä ja alkoi opiskella täysin uutta alaa. Kannustin tottakai vaikka tulot tippuivat melkoisesti. On nyt saanut työpaikan opiskelemaltaan alalta. Parisuhde voi edelleen hyvin.

Vierailija
5/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei enää tunnu vankilalta tai navetalta jossa meistä lypsetään tiettyyn aikaan elämän mehut.

Vaikka talous laski ja kotiimme ei tule vettä eikä meillä ole viemäreitä vaan ulkohuussi nautimme olostamme.

Saamme sähkön juuri ja juuri maksettua. Välillä herään öisin painajaiaseen, jossa asun edelleen pääkaupungissa pienessä yksiössä ja taas on lähdettävä aamuisin töihin kylmään loskaiseen syksyyn.

Hyi miten kavahdan sitä ajatusta. Harmittaa että elin puolet elämästäni muiden ehdoilla ja tein mitä muutkin sokeana teki. Nyt se on ohi.

Lapset tietenkin tahtoisivat television ja kaikkea muuta krääsää mitä kavereillakin on.

Olen sanonut että he saavat kaiken sen sitten kun on koulut käyty. Olen silti varma ettei se roska hyödytä heitä. Maailma missä elätte on roskaa.

Vierailija
6/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään niin pienellä marginaalilla, ettei ole mahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi