Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itkettää :S

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen itkupilli täällä:)

ja juuri iltaisin korostuu itkuisuus ja masentaa välillä rankasti... ja se saattaa vaihdella 5 minuutissa taas toisenlaisiin tunnelmiin!

Mä olen tosi herkkä ja tunteellinen ihminen muutenkin mutta raskaana ihan mahdoton! viime päivinä olen itkenyt mm sitä kun vicky rosti lauloi neljän tähden illallinen ohjelmassa "sata salamaa"... tosi koskettavaa...? äsken sain raivarit kun käytin koiran ja sillä oli vatsa löysällä ja jäi karvoihin paskaa, itkin ja raivosin siis onneksi itselleni enkä koiralle kun joudun pesemään sen... joka ilta väitän mun miehelle että se ei rakasta mua eikä halua tätä vauvaa ja itkeä tihuutan sitä sitten... ja myös meillä on OIKEASTI kaikki paremmin kuin hyvin, parisuhde on loistava ja vauva toivottu, mutta MIKSI se iltaisin tuntuu siltä että mies ei meitä halua:D itkin myös tosi vuolaasti sitä kun vajaa kolmevuotias tyttäremme parisen viikkoa sitten ekaa kertaa sanoi " äiti lakastan tua" ja halasi mun jalkaa...

On siis varmasti normaalia, mutta kiusallista:)

Mun yksi ehdoton raskausoire on muuten se, että on otettava kissavauva:D nyt täällä on 4 kissaa joista yksi on ihan vauva:) tämä "oire" on mun miehen mielestä ärsyttävin!! kannan sitten sitä kissavauvaa tossa rinnalla ja iltasin se makaa mun päällä ja puskee ja kiehnää ja kehrää, IHANA:) sille mä puhun muka niin että mun mies ei kuulisi että, "voi kun Onni poika rakastaa äitiä, kun isi ei yhtään pidä musta huolta"...:DD

voi meitä naisia!!!

2/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa tuossa laitoin ruokaa, jotenkin sitten siina joku mielestani epaonnistui ja heitin kaiken roskiin...ja menin makuuhuoneeseen itkemaan kuinka huono vaimoke olen, kun en ruokaakaan osaa tehda!! :D Sitten mietin kuinka tyhmaa taas tama kaikki on ja itketti vaan enemman "nolotti".

ja niin minulla on viikkoja vasta 6+...tallastak se on sitten loppuun asti :D heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oon normaalistikin herkkä, nyt vielä enemmän!

Oon itkeny miehelle sitä ettei se halua mua kun oon läski, iso ja ruma (vaikka mies päin vastoin jumaloi vatsaa ja mua :D)...

Lisäks suutuin ja itkin miehelle, kun neuvolassa oli tullut melkein kilo/vko, sit illalla syötiin pähkinöitä ja kysyin että saisinko pähkinöitä...vastaukseksi vitsillä mieheltä että "et saa", siitäkö vasta show! :D

Sit kun oltiin autoa hankkimassa ja mä kattelin meidän hintaluokkaan ihan epärealistisia ja liian kalliita autoja kun mies palautti maan pinnalle niin enköhän itkeny ja raivonnu ku pikku lapsi :D

Alkuraskaudessa ei ollu ku pari kertaa näitä itkupotkuraivareita....yks ainakin siitä, ettei mies tee makaronilaatikkoa kuten minä (eli päälle tulee juustokuori!) :))

Ja tietysti itken herkille jutuille telkkarissa, en kuitenkaan ihan Vicky Rostin Sata salamaa-biisille ;)

Helpottaakohan yhtään raskauden jälkeen?

-MaryRose rv39+0-

Vierailija
4/4 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maryrose: ei se helpota:) mä muistan oman kummitätini kun odotin esikoista ja pyysin että saisin lukea sen odotusfiiliksistä kun oli odottanut omaa kolmattaan, täti itki ja luki mulle niitä muistelmiaan, nuorimmainen oli siis hänellä silloin jo kymmenen vuotias, ja kysyin että vieläkö sua itkettää noi asiat? täti vastasi tietävällä äänellä että " voi ei tähän koskaan totu" ja totta puhui! Aina herkemmäksi olen tullu jokaisen lapsen jälkeen... myös kaikki lapset maailmassa tuntuu "Omalta" eli aina vaan pahempaa on kuulla ja lukea järkyttävistä lapsikohtaloista:(

ainiin, äsken itkin kun kuuntelin kaija koon vapaa biisiä...!