Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?

Vierailija
09.09.2010 |

Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreikkalaiselta, kotkamallista tuulenhalkojaa löytyy ja korkeita poskipäitä.

Vierailija
22/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset olemme rumia! Mutta ei se mitään :) Meikattuna ja siisteissä vaatteissa meitä pystyy silti katsoa ilman silmäsärkyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://3.bp.blogspot.com/_WMqQ8FEym4Q/SY2qGbBug5I/AAAAAAAAABk/60YLxkRJ3…" alt="http://3.bp.blogspot.com/_WMqQ8FEym4Q/SY2qGbBug5I/AAAAAAAAABk/60YLxkRJ3…">http://3.bp.blogspot.com/_WMqQ8FEym4Q/SY2qGbBug5I/AAAAAAAAABk/60YLxkRJ3…;

Varsinkin se pieni vaaleanpunainen kieli siinä töpselinenän alla.

Mutta suomalaisillahan kyllä on korkeat poskipäät. Karjalasta tulee ne pottunenägeenit.

Vierailija
24/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset olemme rumia! Mutta ei se mitään :) Meikattuna ja siisteissä vaatteissa meitä pystyy silti katsoa ilman silmäsärkyä!

Meitä pystyy katsomaan ilman silmäsärkyä jopa meikkaamattomina ja rytkyt päällä. Ja jos oikeasti tulee silmäsärkyä, sen kun varaat ajan silmälääkärille, joka sekin todennäköisesti on ruma suomalainen.

Jos kukaan ei meikkaisi eikä kaihtaisi rytkyjä, ajatelkaa miten paljon aikaa säästyisi tärkeämpiin asioihin. Sillä vaikka miten panostaisimme ulkonäköömme (plastiikkakirurgia lukuunottamatta), me näytämme siltikin vain rumilta ihmisiltä, joilla on hyvä meikki ja siistit vaatteet.

Vierailija
25/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulle haastellaan venäjää yleensä ulkomailla.. ;)

Vierailija
26/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanonut sekä nigerialainen että venäläinen amanuenssi töissä, että suomalaiset naiset ovat JÄRJETTÖMÄN kauniita. Monet etelämaalaiset antaisivat mitä tahansa kauniista vaaleasta ihosta ja sinisistä silmistä kuten turkissa olen saanut monesti kuulla.

Vierailija
27/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne haluaa vaan päästä Suomeen ptyörittämään pitseraa

Vierailija
28/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne haluaa vaan päästä Suomeen ptyörittämään pitseraa

Ja nyt ei ollut Turkista kyse ;P

Vierailija
29/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla, että suomalaiset naiset ovat upean naköisiä.

Ja tämä ei ole tarkoittanut minua :(. Minä en ole perussuomalaisen näköinen, koska minussa on saamelaisverta. Joten iskuyrityksestä ei ole ollut kyse. Tumma tukkani ja korkeat poskipäät ei ole tehneet ulkomailla mitään vaikutusta. Mutta annas kun kaverini, blondi ja pottunokka on kävellyt paikalle niin miehillä on kieli losahtanut lattiaan ja kuola valunut.

Vierailija
30/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia ap:n kuvaamia ihmisiä

Vierailija
31/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä pystyy katsomaan ilman silmäsärkyä jopa meikkaamattomina ja rytkyt päällä. Ja jos oikeasti tulee silmäsärkyä, sen kun varaat ajan silmälääkärille, joka sekin todennäköisesti on ruma suomalainen.

Jos kukaan ei meikkaisi eikä kaihtaisi rytkyjä, ajatelkaa miten paljon aikaa säästyisi tärkeämpiin asioihin. Sillä vaikka miten panostaisimme ulkonäköömme (plastiikkakirurgia lukuunottamatta), me näytämme siltikin vain rumilta ihmisiltä, joilla on hyvä meikki ja siistit vaatteet.

Kiitos hauskasta viestistä! Pissit tuli melkein ja vedet valuu silmistä. Kyllä me olemme ihanan rumia!!!

Vierailija
32/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rumia ja kauniita löytyy kaikista kansallisuuksista

Vierailija
33/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä, mieheni, lapset, sukulaiset ja naapurit ovat pottunenäisiä pienisilmäisiä sojosieraimia. Silmät on jo tottunut eikä kirvellä. Ja kun suomalainen hymyilee niin on se kiva näky, oli vauva tai vaari!

Tietenkin meillä on keltaiset hampaat mutta.. no se on jo toinen juttu!

Vierailija
34/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on slaavilaista perimää.

Vierailija
35/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaasilmiä, kyllä ne teitä kehuu kun haluaa katsoa ja tarkastaa millainen on valkoinen pimpuli!

Vierailija
36/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa mitäänsanomattoman näköisiä taikinanaama-pottuneniä

Vierailija
37/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suomalaisiakin ole moneen lähtöön. Mulla suuret silmät, korkeat poskipäät ja hyvät huulet, ja olen kuitenkin ihan keskitasoa. Tiedän monia, monia suomalaisia superkaunottaria. Eiköhän kaikenlaisia ihmisiä löydy joka kansasta.

Se mikä suomalaisilta puuttuu on itsetunto.

Vierailija
38/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman meikkiä.

Vierailija
39/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneinä vuosisatoina siis.

Se, joka pärjäsi nyrkkipyykillä pakkasessa räkänokka valuen oli hyvä puolisko, pirttiin ei kaunistuksia tarvinnut, muutaman tuopillisen jälkeen oli se pottunokankin takapää siellä savun keskellä tarpeeksi hemaiseva...

Tärkeää oli siis ennenkaikkea, että vaimo toi maata ja varallisuutta, oli terve ja hyvä synnyttäjä - ulkonäöstä viis (rumempi parempi, ei ainakaan uskonut itsestään turhia).

t. tumma, pieni ja terävänenäinen

Vierailija
40/170 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkasupunkiseudulla ainakin näkee tosi hyvännäköisiä naisia ja miehiäkin koko ajan.

rumiakin joskus joo, mutta ei nyt niin paljoa.

ja joku puhui kauniista somalinaisista. Niissäkin on kauniita ja rumia, ihan kuin kaikissa kansallisuuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä