Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?
Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?
Kommentit (170)
Me suomalaiset olemme rumia! Mutta ei se mitään :) Meikattuna ja siisteissä vaatteissa meitä pystyy silti katsoa ilman silmäsärkyä!
<a href="http://3.bp.blogspot.com/_WMqQ8FEym4Q/SY2qGbBug5I/AAAAAAAAABk/60YLxkRJ3…" alt="http://3.bp.blogspot.com/_WMqQ8FEym4Q/SY2qGbBug5I/AAAAAAAAABk/60YLxkRJ3…">http://3.bp.blogspot.com/_WMqQ8FEym4Q/SY2qGbBug5I/AAAAAAAAABk/60YLxkRJ3…;
Varsinkin se pieni vaaleanpunainen kieli siinä töpselinenän alla.
Mutta suomalaisillahan kyllä on korkeat poskipäät. Karjalasta tulee ne pottunenägeenit.
Me suomalaiset olemme rumia! Mutta ei se mitään :) Meikattuna ja siisteissä vaatteissa meitä pystyy silti katsoa ilman silmäsärkyä!
Meitä pystyy katsomaan ilman silmäsärkyä jopa meikkaamattomina ja rytkyt päällä. Ja jos oikeasti tulee silmäsärkyä, sen kun varaat ajan silmälääkärille, joka sekin todennäköisesti on ruma suomalainen.
Jos kukaan ei meikkaisi eikä kaihtaisi rytkyjä, ajatelkaa miten paljon aikaa säästyisi tärkeämpiin asioihin. Sillä vaikka miten panostaisimme ulkonäköömme (plastiikkakirurgia lukuunottamatta), me näytämme siltikin vain rumilta ihmisiltä, joilla on hyvä meikki ja siistit vaatteet.
koska mulle haastellaan venäjää yleensä ulkomailla.. ;)
Minulle on sanonut sekä nigerialainen että venäläinen amanuenssi töissä, että suomalaiset naiset ovat JÄRJETTÖMÄN kauniita. Monet etelämaalaiset antaisivat mitä tahansa kauniista vaaleasta ihosta ja sinisistä silmistä kuten turkissa olen saanut monesti kuulla.
ne haluaa vaan päästä Suomeen ptyörittämään pitseraa
ne haluaa vaan päästä Suomeen ptyörittämään pitseraa
Ja nyt ei ollut Turkista kyse ;P
ulkomailla, että suomalaiset naiset ovat upean naköisiä.
Ja tämä ei ole tarkoittanut minua :(. Minä en ole perussuomalaisen näköinen, koska minussa on saamelaisverta. Joten iskuyrityksestä ei ole ollut kyse. Tumma tukkani ja korkeat poskipäät ei ole tehneet ulkomailla mitään vaikutusta. Mutta annas kun kaverini, blondi ja pottunokka on kävellyt paikalle niin miehillä on kieli losahtanut lattiaan ja kuola valunut.
tuollaisia ap:n kuvaamia ihmisiä
Meitä pystyy katsomaan ilman silmäsärkyä jopa meikkaamattomina ja rytkyt päällä. Ja jos oikeasti tulee silmäsärkyä, sen kun varaat ajan silmälääkärille, joka sekin todennäköisesti on ruma suomalainen.
Jos kukaan ei meikkaisi eikä kaihtaisi rytkyjä, ajatelkaa miten paljon aikaa säästyisi tärkeämpiin asioihin. Sillä vaikka miten panostaisimme ulkonäköömme (plastiikkakirurgia lukuunottamatta), me näytämme siltikin vain rumilta ihmisiltä, joilla on hyvä meikki ja siistit vaatteet.
Kiitos hauskasta viestistä! Pissit tuli melkein ja vedet valuu silmistä. Kyllä me olemme ihanan rumia!!!
että rumia ja kauniita löytyy kaikista kansallisuuksista
että minä, mieheni, lapset, sukulaiset ja naapurit ovat pottunenäisiä pienisilmäisiä sojosieraimia. Silmät on jo tottunut eikä kirvellä. Ja kun suomalainen hymyilee niin on se kiva näky, oli vauva tai vaari!
Tietenkin meillä on keltaiset hampaat mutta.. no se on jo toinen juttu!
suklaasilmiä, kyllä ne teitä kehuu kun haluaa katsoa ja tarkastaa millainen on valkoinen pimpuli!
suurin osa mitäänsanomattoman näköisiä taikinanaama-pottuneniä
Eiköhän suomalaisiakin ole moneen lähtöön. Mulla suuret silmät, korkeat poskipäät ja hyvät huulet, ja olen kuitenkin ihan keskitasoa. Tiedän monia, monia suomalaisia superkaunottaria. Eiköhän kaikenlaisia ihmisiä löydy joka kansasta.
Se mikä suomalaisilta puuttuu on itsetunto.
Menneinä vuosisatoina siis.
Se, joka pärjäsi nyrkkipyykillä pakkasessa räkänokka valuen oli hyvä puolisko, pirttiin ei kaunistuksia tarvinnut, muutaman tuopillisen jälkeen oli se pottunokankin takapää siellä savun keskellä tarpeeksi hemaiseva...
Tärkeää oli siis ennenkaikkea, että vaimo toi maata ja varallisuutta, oli terve ja hyvä synnyttäjä - ulkonäöstä viis (rumempi parempi, ei ainakaan uskonut itsestään turhia).
t. tumma, pieni ja terävänenäinen
pääkasupunkiseudulla ainakin näkee tosi hyvännäköisiä naisia ja miehiäkin koko ajan.
rumiakin joskus joo, mutta ei nyt niin paljoa.
ja joku puhui kauniista somalinaisista. Niissäkin on kauniita ja rumia, ihan kuin kaikissa kansallisuuksissa.
kreikkalaiselta, kotkamallista tuulenhalkojaa löytyy ja korkeita poskipäitä.