Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?

Vierailija
09.09.2010 |

Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä ihan yhtä okei kirjoittaa, että esimerkiksi somalit ovat ällöttävän puikulakalloisia ja ihonväriltään niin ruman ruskeita, että heidän olisi hyvä saada vähän suomalaista perimää monipuolistamaan sisäsiittoista olemustaan?

Vierailija
162/170 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 08:01"]

Totta. Suomalaiset naiset ovat todella rumia. Virolaiset ja venäläiset naiset ovat paljon vetovoimaisempia.

[/quote]

Kuvaile, mitkä piirteet tekee suomalaisista naisista rumia. Väitätkö esimerkiksi Martina Aitolehteä rumaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia me ainakin nykyisin olemme, ja se on myös maailmalla tiedossa. Ollessani ulkomailla, minua veikattiin muutaman kuukauden aikana useimmiten venäläiseksi ja joskus ruotsalaiseksi, eikä kertaakaan suomalaiseksi ulkonäön perusteella. Syynkin kuulin eräältä intialaiselta mieheltä: en näytä yhtään suomalaiselta naiselta, koska olen niin laiha. "Finnish people are so fat." :D

Pottunokka, siniharmaat silmät kyllä multakin löytyy, samoin maantienharmaa kihara tukka ja päärynävartalo.

Vierailija
164/170 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 08:01"]

Totta. Suomalaiset naiset ovat todella rumia. Virolaiset ja venäläiset naiset ovat paljon vetovoimaisempia.

[/quote]

Suomalaiset miehet on ulkonäön suhteen ihan samanlaisia kuin suomalaiset naisetkin. Mutta ihan kiva, että lisäännyt virolaisen tai venäläisen naisen kanssa, tulevaisuudessa on sitten kauniimpia miehiä ja naisia. Oikeastaan pitäisi säätää laki, jonka perusteella ainakin toisen vanhemman pitää olla muuta kuin suomalaista alkuperää.

Vierailija
165/170 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kyllä leveä, isosieraiminen nenä mutta myös korkeat poskipäät & suuret silmät, joita useampikin on kehunut kauniiksi. + lyhyt selkä & pitkät jalat, kun yleensä suomalaisilla se on toisinpäin. maantien värinen tukkakaan ei haittaa, sillä hiusvärit on keksitty

Vierailija
166/170 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä itäsuomalaisia haukutte niin ette ilmeisesti ole koskaan käyneet pohjanmaalla. siellä joka päässä on nenän kohdalla ruma jättikokoinen peruna ja yrmeäilmeinen naama yhtä turvonnutta palloa tai laatikkoa. kroppa ei noilla seuduilla ole kunnossa ainoallakaan 20 vuotta täyttäneellä.

voi olla että muissakin maakunnissa vastaava tilanne. sen sijaan täällä pk-seudulla suurin osa nuorista/nuorehkoista on ihan siedettävän näköisiä, ja moni jopa kaunis. perunanenät ja siansilmät on harvinaisia, ja ainakaan omaan tuttavapiiriini ei tällaisia kuulu. ja tosiaan useimmilta löytyy korkeat poskipäät. ja hyvät kropat.

Vierailija
167/170 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalasta tulee ne pottunenägeenit.

Meidän suku on Karjalasta, eikä minulla ole pottunenää, saatika maantienvärisiä ohuita hiuksia, olematonta leukaa tai taikinanaamaa. Nenäni on pieni ja suora, hiukseni ihanan tummanruskeat, samoin silmäni ja leukakin löytyy ;)

se toinen silmä sitten??

Vierailija
168/170 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalasta tulee ne pottunenägeenit.

Meidän suku on Karjalasta, eikä minulla ole pottunenää, saatika maantienvärisiä ohuita hiuksia, olematonta leukaa tai taikinanaamaa. Nenäni on pieni ja suora, hiukseni ihanan tummanruskeat, samoin silmäni ja leukakin löytyy ;)

se toinen silmä sitten??

ne perunanenät on savolaisia (ja pohjalaisia, käykää katsomassa jos ette usko).

omatkin sukujuuret 100% eteläkarjalasta (nyk. venäjää), eikä yhdelläkään sukulaisella ole mitään pottunokkaa vaan nenät on joko pieniä, suoria ja kauniita, taikka sitten sellaisia aateliskyömyjä.

Vierailija
169/170 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kyssä pitkiin aikoihin.

Vierailija
170/170 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen miettinyt. Että possunenät:) Kai ne geeneissä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi