Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?
Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?
Kommentit (170)
XD Juu, näin on! Persjalkasia ollaan...
Karjalaiset naiset ovat kauniita, Rintavia, Reiteviä ja Perseviä. Kilometrien päähän näkyy hohto joka Karjalaisesta naisesta lähtee. Hedelmällisyyden ja äitiyden perikuvia nuo naiset ovat. Ja itse perkeleitä "niinä päiväinä" sekä viikon ennen ja jälkeen. Tai sitten ne siivoavat, hullun lailla puunavat tuvan nurkat, lakanakaapit ja maustehyllyn. Sitten itketään kun on selkä kipiä viikon kestäneestä siivousurakasta, mutta "enhän minä muuta voinut, kuka muu ne olisi siivonnut".
Enpä olisi tätä itsekään paremmin muotoillut. Go persjalkaiset, töpselinenäiset siivoushullut go!
laiskasti leukaa liikuttamatta tapahtuva puhe nasaaliäänellä, niin avot, siinäpä meillä tyypillinen suomalainen nainen
Mutta huonolle itsetunnolle voi tehdä jotakin! Tällaiset aloitukset ovat hyödyttömiä ja kehittämättömiä. Olkaa onnellisia siitä että olette terveitä!
Jos ei osaa lukea koko ketjua, niin parempi jättää kommentoimatta.
Kaarlo Hännisen Kansakoulun maantieto ja kotiseutuoppi yksiopettajaisia kouluja varten vuodelta 1929 sanoo karjalaisista seuraavaa: "Karjalainen on solakkavartaloinen ja pitempi. Silmät ovat tummemmat, tukka tavallisesti ruskea ja usein kihara. Luonteeltaan karjalainen on reipas, puhelias ja toimelias.
kuulu Suomeen. Missä te oikein asutte? Stadissa ehkä puhutaan nasaaliäänellä, se johtuu ruotsin kielestä...
Tää on hauska aloitus! Kaikki turistit hehkuttaa aina miten käsittämättömän kauniita suomalaiset on - etenkin naiset.
Suomalaisia pitävät rumina lähinnä suomalaiset.
= )
kai se on niin, että se vieraampi ja eksoottisempi aina tuntuu ja näyttää paremmalta.
Muissa maissa sitten voi olla toisinpäin! Kauniit ihmiset mutta ruma maa!
Kumpi on parempi?
On se muuten kumma, että näitä suomalaisten vihaamia nykeröneniä väsätään U.S.A:ssa oikein urakalla. Pikkuserkkuni, umpiamerikkalainen ja plastiikkakirugi, on oikein kuvannut kuvannut meitä suomensukulaisiaan ninistä ja poskipäistä, sillä siellä kaikki haluavat sellaiset. Veljeni nenä on kuulemma erityisen suosittu.
Ja ei suomalaisilla ole pottunokkia vaan pieniä nykeröneniä suurimmalla osalla.
Mutta laittakaas mammat vähän itsetuntoa kohdalleen.
On se muuten kumma, että näitä suomalaisten vihaamia nykeröneniä väsätään U.S.A:ssa oikein urakalla. Pikkuserkkuni, umpiamerikkalainen ja plastiikkakirugi, on oikein kuvannut kuvannut meitä suomensukulaisiaan ninistä ja poskipäistä, sillä siellä kaikki haluavat sellaiset. Veljeni nenä on kuulemma erityisen suosittu.
Ja ei suomalaisilla ole pottunokkia vaan pieniä nykeröneniä suurimmalla osalla.
Mutta laittakaas mammat vähän itsetuntoa kohdalleen.
Tämä ketju on hyvä esimerkki suomalaisesta itselleen nauramisesta, ei sitä pidä tosissaan ottaa!
eli semmoisia jotka ovat lyhyitä, mustatukkaisia, vaaleaihoisia, heillä on vinot siniset silmät, ohuet huulet, yleensä länkisääret ja neljäntuulen hattu keikkuu päässä.
Ne muut "suomalaiset", pottuturvat siansilmäjuntit, ovat tulleet tänne väkivalloin ja vallanneet maan heiltä.
..ja minua luullaan aina saksalaiseksi. Ei sentään Suomessa, ainakaan silloin kun avaan suuni.
Kaikissa muissa maissa yrittävät puhua minulle sinnikkäästi saksaa vaikka kuinka vastaisin heille aina englanniksi. Sitä tapahtuu myös englanninkielisissä maissa :(
..ja minua luullaan aina saksalaiseksi. Ei sentään Suomessa, ainakaan silloin kun avaan suuni.
Kaikissa muissa maissa yrittävät puhua minulle sinnikkäästi saksaa vaikka kuinka vastaisin heille aina englanniksi. Sitä tapahtuu myös englanninkielisissä maissa :(
Saksalaisethan ovat tunnetusti kaunista kansaa. Kaikki hyvännäköiset hollywood-tähdetkin ovat ainakin puoliksi saksalaisia. Esim. Leonardo diCaprio, Sandra Bullock, Johnny Depp, Benjamin Bratt, Brad Pitt... Ovat rumia tosiaan, ainakin Matti Nykäseen ja Timo Soiniin verrattuna. Not.
Mulla ei ole pieniä silmiä eikä pottunenää, yhyy.
nenä. Tummat hiuksetkin :( Mutta ruma olen toki!
..ja minua luullaan aina saksalaiseksi. Ei sentään Suomessa, ainakaan silloin kun avaan suuni. Kaikissa muissa maissa yrittävät puhua minulle sinnikkäästi saksaa vaikka kuinka vastaisin heille aina englanniksi. Sitä tapahtuu myös englanninkielisissä maissa :(
Vaaleat ihmisdet ovat koko maailman mittakaavassa vähemmistöä, joka sekoittuu kaiken aikaa muihin maailman kansalaisiin ja väreihin. Vain vaalean miehen spermalla voi vahvistaa mielikuvaa, että pitäii yllä vaaleaa perimää. Miksi suomalaiset naiset haluaa olla vaaleita ja sitten ihailevat vaikkapa etelä-euroopan samannäköisiä.Valitkaa vaalea perimän edustajia lastentekomielessä, niin tässä länsimaisessa ihmiskuvassa varmistatte parhaan tulvaisuuden myös jälkeläisille, muutoikin, kuin kärsän perusteella.
Miksi helvetissä juuri vaaleaa perimää olisi syytä vaalia? Komean ulkonäön takia?
Mitä tarkoittaa taikinanaama käytännössä?? Tuskin vain vaaleaa ihoa,sehän on aina ollut tavoitelluin hipiä joka puolella maailmaa.Onkohan ap katellut peiliin liikaa vai onkohan sillä "turkkilainen" mies? Oli miten oli kyllä suomalaiset vauvat varsinkin on aina kauniimpia kuin tummat,mulatit jne.Ainakin helsingissä tummien ulmomaalaisten miesten kans liikkuu juuri ap;een kuvaileman näköiset naiset.Eli eikös siitä voi päätellä et tummat tykkää tollasista vai tarkoittaako se sittenkin ettei ton näköiset naiset saa suomalaista miestä.??
tarkoitatko todella niitä pallonaamaisia, hailakan sinisen tihrusilmäisiä pottunenäisiä pellavapäitä?:))))) Jotenkin veikkaisin, että jos ihan maailmaanlaajuisen gallupiin mentäisiin, että ei me ihan kärkisijoja suloisten vauvojen "kilpailussa" hätyyteltäisi...
Mitä tarkoittaa taikinanaama käytännössä?? Tuskin vain vaaleaa ihoa,sehän on aina ollut tavoitelluin hipiä joka puolella maailmaa.Onkohan ap katellut peiliin liikaa vai onkohan sillä "turkkilainen" mies? Oli miten oli kyllä suomalaiset vauvat varsinkin on aina kauniimpia kuin tummat,mulatit jne.Ainakin helsingissä tummien ulmomaalaisten miesten kans liikkuu juuri ap;een kuvaileman näköiset naiset.Eli eikös siitä voi päätellä et tummat tykkää tollasista vai tarkoittaako se sittenkin ettei ton näköiset naiset saa suomalaista miestä.??
tarkoitatko todella niitä pallonaamaisia, hailakan sinisen tihrusilmäisiä pottunenäisiä pellavapäitä?:))))) Jotenkin veikkaisin, että jos ihan maailmaanlaajuisen gallupiin mentäisiin, että ei me ihan kärkisijoja suloisten vauvojen "kilpailussa" hätyyteltäisi...
samaa mieltä! kaljut vauvat joilla on peruna keskellä naamaa, hailakat silmät ja punainen nenä ja posket... yleensä ihan ruvella. nenä valuu. onko tämä sitä kaunista :D en minusta.
Tuuheat hiukset, siniset silmät, korkeat poskipäät, täyteläiset huulet, suorat hampaat, pieni leuka, pieni nenä joka sopii kasvoihini ja siro kasvojen luusto.
Kropassa tosin on toivomisen varaa.... ;)
XD Juu, näin on! Persjalkasia ollaan...
Karjalaiset naiset ovat kauniita, Rintavia, Reiteviä ja Perseviä. Kilometrien päähän näkyy hohto joka Karjalaisesta naisesta lähtee. Hedelmällisyyden ja äitiyden perikuvia nuo naiset ovat. Ja itse perkeleitä "niinä päiväinä" sekä viikon ennen ja jälkeen. Tai sitten ne siivoavat, hullun lailla puunavat tuvan nurkat, lakanakaapit ja maustehyllyn. Sitten itketään kun on selkä kipiä viikon kestäneestä siivousurakasta, mutta "enhän minä muuta voinut, kuka muu ne olisi siivonnut".