Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?
Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?
Kommentit (170)
Helsingissä minä nään päivittäin kauniita naisia ja miehiä.Paljon matkustaneena en edes keksi missä maassa muka olis ihmiset paremman näköisiä kuin skandinaviassa.Tietenkin on enemmän ja vähemmän kauniita mut niin on joka kulttuurissa.Tietenkin sellanen ihminen joka pitää kauniina vain aasialaisia piirteitä ei pidä euraasialaisista tai sellainen joka pitää latinoista ei pidä vaaleanhailakoista rimpuloista mut minä pidän.Outoa toi nenäjuttu? MImmonen nenän pitää olla? Sellanen kuin juutalaisilla? sellanen kuin afroamerikkalaisilla? ei latinoillakaan sen kauniimpi oo eikä aasialaislla taida paljon nenää ollakaan???!
globaalisti olemme eksottisia ja kauniita. Erikoisen näköisiä kuten...
http://www.vogue.it/en/vogue-starscelebsmodels/new-faces/2010/03/kirsi-…
koska täällä ei ole vielä niin muodissa nenän leikkauttaminen. Myös hampaamme ovat poikkeuksellisen keltaisia ;)
kun joku tuolla aiemmin sano et karjalaisethan ovat yleensä kuin Tarja Turunen,tummia...Tarjan tukka on värjätty.Se on luonnostaan ihan maantienharmaa/vaalea.Sillä on luonnostaan ihan olemattomat kulmakorvat jne.Hän ei todellakaan ole sen näköinen et olisi venäläistä verta.
Mulla on sievä nenä, pieni pää ja sirot piirteet kaikin puolin.
NYT PITÄÄ HUUTAA. MULLA ON JUST SELLANEN SAATANAN IRVOKAS POTTU KESKELLÄ NAAMAA. SILMÄT ON ISOT JA PYÖREÄT TUUHEILLA RIPSILLÄ, HUULET ON TÄYTELÄISET, LEUKA EI JATKU YHTENÄ ULOKKEENA RINTAKEHÄÄN, HIUKSET ON TUMMAT JA TUUHEAT, RINNAT ON TERHAKAT C-KUPIT. KROPPA ON TIMMI JA PITUUTTAKIN LÖYTYY 170CM,
MUTTA JUMALAUTA KUVITELKAA TÄSSÄ RUHOSSA TOI POTTUNENÄ. HYI HELVETTI. NYT RIITTI. VEITSEN ALLE MENNÄÄN. KUKA OLIS HYVÄ LEIKKAAMAAN?
VARMAAN SUOSITTELIJOITA RIITTÄÄ, KOSKA EN VITUSSA OLE AINOA NENÄNI KANSSA.
se Suvi Koponen yms.on hyviä esimerkkejä miten perussuomalaisella nassulla pärjää.Niillähän on just ihan mitäänsanomattomat kasvot,hailakan ihon keskellä pienet silmät ja silti ammatti- valokuvaajat taistelee niistä.
Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?
Puhu vaan ihan itsestäsi. Minä olen supisuomalainen, ja minulla on hieman kyömyhkö suora tyylikäs nenä, tummanruskeat hiukset, hyvän värinen iho ja suurehkot vihreät silmät.
Sitä en tiedä miksi sinulla on taikinanaama ja pottunokka. Geenit? Neekereillä on muuten leveä nenä, usein niin leveä ettei kyseessä enää ole edes pottunokka vaan pikemminkin bataattinokka.
Kyllä!:)
Mutta hei! Tämä menee nyt hiukan ohi aiheiden,mutta olisi tällainen adressi -->
http://www.adressit.com/ikarajaton_the_baseballs-keikka_suomeen
Pidän itse The Baseballsien musiikista,ja kyllä todentotta harmittaa koska keikka on juuri K-18,ettei nuoremmat fanit pääse sinne. Tunnen montakin nuorta fania,jotka todella haluaisivat päästä näkemään nämä pojat,mutta ikää ei valitettavasti ole tarpeeksi :/ Että eiköhän kaikki oteta itseämme hiukan niskasta kiinni ja anneta näille nuoremmillekkin mahdollisuus nähdä pojat,ja allekirjoiteta tämä adressi auttaaksemme heidän toiveitaan :). Varmasti kaikilla on ollut jotakin minkä eteen tekee vähän hullujakin juttuja että pääsisi lähemmäksi haluamaansa asiaa ;).
Minulla on venäläisiä suvussa. Tai no, viimeisimmät ja ne vähäisetkin löytyy 1800-luvun puolesta välistä. Tietysti menin perimään venäläiset kasvon piirteet.
Asutaan ihan sataman vieressä ja harva se väli joku venäläinen merimies tulee sönköttämään mulle venäjää luullen minua venäläiseksi...
Ap, kuvailit itäsuomalaista ihmistyyppiä, joka tulee venäjän puolelta. Siperialainen tyyppi hyvin lähellä kuvailemaasi.
ja venäläisiä naisia on kautta aikain valittu maailman kauneimmiksi.
Nenäkään ei ole kauhean pyöreä, vaikkei pienimmästä päästä olekaan.
Ja ihan suomalainen ja suomalaisen näköinen olen.
Olenkin aina miettinyt, että miksi minua luullaan ulkomaalaiseksi. Minulla on siis suuret silmät, kapea nenä ja paksut huulet. Olen siis suomalainen, mutta usein luullaan puoliksi intialaiseksi ym.
XD Juu, näin on! Persjalkasia ollaan...
Karjalaiset naiset ovat kauniita, Rintavia, Reiteviä ja Perseviä. Kilometrien päähän näkyy hohto joka Karjalaisesta naisesta lähtee. Hedelmällisyyden ja äitiyden perikuvia nuo naiset ovat. Ja itse perkeleitä "niinä päiväinä" sekä viikon ennen ja jälkeen. Tai sitten ne siivoavat, hullun lailla puunavat tuvan nurkat, lakanakaapit ja maustehyllyn. Sitten itketään kun on selkä kipiä viikon kestäneestä siivousurakasta, mutta "enhän minä muuta voinut, kuka muu ne olisi siivonnut".
Enpä olisi tätä itsekään paremmin muotoillut. Go persjalkaiset, töpselinenäiset siivoushullut go!
Ei niitä itäsuomesta löydy. Pohjanmaalla niitä sattuu näkemään paljon useammin.
Olenkin aina miettinyt, että miksi minua luullaan ulkomaalaiseksi. Minulla on siis suuret silmät, kapea nenä ja paksut huulet. Olen siis suomalainen, mutta usein luullaan puoliksi intialaiseksi ym.
Kun olivat lomalla Egyptissä, siellä paikalliset tulivat puhumaan oma kieltään, kun luulivat kaverin isää ja tätä tytärtä egyptiläisiksi. Ihan ovan "puhdasta" suomalaista verta monen sukupolven ajalta.
Mistä helvetistä olen perinyt suuret silmäni ja pitkän kapen nenäni? Poskipäätkin löytyy ja taikinaa on sopivasti vain pakaroissa. Kävikö äitini vieraissa?
Mullakin on terävä pitkä nenä :D
Tyypillinen suomalainen naaras:
http://1.bp.blogspot.com/_Voj28a3DpEk/TEIbev2SEhI/AAAAAAAAAss/gQi132guu…
Ja suomalainen isäntämies:
http://www.itpk.fi/vanha/kuvat3/pekka.jpg
-miäs
siankärsiään ja kelmeän ruumiin väristä ihoaan. Onko vaikeaa kuvitella, mitä taikinanaamalla tarkoitetaan? Silloin taitaa sieltä peilistä tuijottaa se taikina. Höttöinen, veltto olemus ja kalvakka iho. Ehkä muutama finni ja mustapää, jotka kalpeudesta paistavat kuin mansikat kaurapuurossa. Ja suomalaisille tyypilliset hiukset, eli ohuet ja piikkisuorat. Tietenkin naiset suosivat "käytännöllistä" tyyliä ja räikeän punaisia kananpersehiuksia. Pitkä selkä ja lyhyet tanakat jalat, wau. Persettä ei juuri ole, mutta onneksi maha korvaa sen. Juu, ihan kamalan kauniita ihmisiä Suomessa.
Mutta kaikkeenhan tottuu. Ja ei sillä ulkomuodolla niin väliä, tärkeintä on, että itse viihtyy itsessään. Pieni rehellisyys ulkomuotoaan kohtaan on kuitenkin ihan tervettä.
NYT PITÄÄ HUUTAA. MULLA ON JUST SELLANEN SAATANAN IRVOKAS POTTU KESKELLÄ NAAMAA. SILMÄT ON ISOT JA PYÖREÄT TUUHEILLA RIPSILLÄ, HUULET ON TÄYTELÄISET, LEUKA EI JATKU YHTENÄ ULOKKEENA RINTAKEHÄÄN, HIUKSET ON TUMMAT JA TUUHEAT, RINNAT ON TERHAKAT C-KUPIT. KROPPA ON TIMMI JA PITUUTTAKIN LÖYTYY 170CM,
MUTTA JUMALAUTA KUVITELKAA TÄSSÄ RUHOSSA TOI POTTUNENÄ. HYI HELVETTI. NYT RIITTI. VEITSEN ALLE MENNÄÄN. KUKA OLIS HYVÄ LEIKKAAMAAN?
VARMAAN SUOSITTELIJOITA RIITTÄÄ, KOSKA EN VITUSSA OLE AINOA NENÄNI KANSSA.