Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo auttanut Pakistanin tulvan lapsiuhreja? linkki kuvakoosteeseen.

Vierailija
09.09.2010 |

Katsoin kuvat, itkin ja lahjoitin vielä uudestaan Unicefille.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Kuvat+kertovat+Pakistanin+ahdinko+s…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko noiden pakolaisten sitten kärsiä siitä, että ovat korruptoituneen hallinnon uhreja? Eikö tällaiseen akuuttiin hätään saisi lahjoittaa, vaan tulisi vain katsoa, miten esimerkiksi lapsia kuolee ripulitauteihin kuin kärpäsiä?

Vierailija
22/24 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistä talebaneista puhuttaessa, hehän ovat vaatineet, että Pakistanin hallitus ei ottaisi vastaan apua ulkomailta, sillä se johtaa heidän mielestään siihen, että Pakistan on ulkomaiden hallittavissa.

Itse asiassa juuri talebanien auttamisinto on nähty huonona, sillä he käyttävät sitä vedotakseen kansaan, joka tällä hetkellä kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekeväisyyteen. Yleensä sellaiseen paikkaan minkä tiedän suht varmasti myös auttavan ihmisiä, ei vain rikastuttaakseen jo rikkaita. Mä olen varmaan aika outo, mutta pisti silmään se, että kuvakoosteen toinen mies ja tämä makaa sängyllä pelaamassa uudehkolla kännyllä.

Eivät kaikki siellä ole köyhiä, hyvinkin on voinut ennen tulvaa olla iso talo, paljon rahaa ja jopa uusi kännykkä, mutta tulvatilanteessa raha ei siellä eikä täällä puhdista juomavettä, muutu antibiootiksi tai siemenviljaksi. Nyt ei ole kyse siitä että pitäisi tukea köyhiä vaan siitä että vesi on levinnyt todella laajalle alueella ja tuhonnut kaiken, levittää tauteja, tuhoaa varastot, pellot, työkoneet, likaa veden.

Toisekseen, Pakistanin hallitus muuten työskentelee jatkuvasti taliban-liikettä vastaan vaikka onkin epädemokraattinen muuten.

Vierailija
24/24 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistä talebaneista puhuttaessa, hehän ovat vaatineet, että Pakistanin hallitus ei ottaisi vastaan apua ulkomailta, sillä se johtaa heidän mielestään siihen, että Pakistan on ulkomaiden hallittavissa.

Itse asiassa juuri talebanien auttamisinto on nähty huonona, sillä he käyttävät sitä vedotakseen kansaan, joka tällä hetkellä kärsii.

Eli hallitus väittää ettei tue talibaneja, vaan on tekevinään yhteistyötä jenkkien kanssa ja ottaa vastaan rahaa, mutta oikeasti tukee talibaneja kuitenkin. Talibanit kritisoi avun vastaanottamista julkisuudessa, mutta hallituksen kautta se tuki tulee heidän hyväkseen ja he ottavat sen kyllä vastaan. Puheet on eri asia kuin teot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi