Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiehkäisypilleri, onko toiminut?

Vierailija
09.09.2010 |

Jouduin tuossa n. kuukaus sitten turvautumaan Norlevo-pilleriin, silloin oli kp 8. 5 päivää sen jälkeen tuli vuorokauden kestävä vuoto, joka oli aika runsasta.

Ja nyt sitten olen odottanut oikeita menkkoja maanantaista lähtien, eli nyt on kp 33. 2 negatiivista raskaustestiä olen tehnyt, joten ainakaan sen mukaan ei pitäisi olla raskaana.

Onko joillekin tehnyt kyseinen pilleri samaa, että kierto viivästyy? Tiedän kyllä että se on normaalia, kokemuksia vain kaipailen.. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se raskaus jo näkynyt testissä, joten sen suhteen voit luottaa että jälkiehkäisy toimi.

Mistä lasket tuon 33kp? Tyhjennysvuodon jälkeen kiertohan "alkaa alusta", joten varmaan ainakin tuon 8 päivää menkat myöhästyy.

Vierailija
2/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kerran kokeilin ottaa jälkiehkäisypillerin, kun alko tuo 8-v tympiä. Ei auttanut ollenkaan.

t. m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä vähän ajattelinkin että se pitää laskea tavallaan alusta siitä tyhjentymisvuodosta alkaen, mä olen laskenut tuon kp 33 nyt niistä edellisistä menkoista.

No sitten ei pitäisi olla mitään hätää! Eli täytyy rauhassa nyt vaan odotella..

Vierailija
4/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14tunnin päästä otin ja toimimattomuudesta todisteena tuo 2v3kk typy. :D

Vierailija
5/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä todisteena neiti 2v1kk.

Vierailija
6/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä sitten johtuu se vuoto joka tuli n.5 päivää sen pillerin ottamisen jälkeen? se oli todella runsasta.

Oliko teillä samanlaista vuotoa?

Kai tuo olisi kuitenkin testissä nyt näkynyt jo jos raskaana olisi? Vahingosta on nyt jo 20 päivää..

-ap

Vierailija
7/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran olen ottanut. Muulloin on toiminut mutta kerran ei. Raskaus meni kumminkin myöhemmin kesken. Hyvä merkki kuitenkin tuo että sulle pilleri aiheutti vuodon...

Veikkaan että kierto vain hiukan sekaisin pillerin takia.

Vierailija
8/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli voinut pahoin, oksennellut ja vuotanut kunnolla, vaan raskauspa jatkui...

Vierailija
9/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleksi vuodeksi. Oli sellainen hormoonipommi, että muistaakseni sain vielä jotkut pillerit, että saatiin kierto takaisin raiteilleen.

Vierailija
10/13 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut tuon että kierto voi mennä pitkäksikin aikaa sekaisin. No, odottelen vielä ensi viikon ja sitten alan tosissaan huolestua ;)

-ap

11/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin 10 vuoden jälkeen, olitko raskaana??

Vierailija
12/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti aiheuttanut sulle jotkin minimenkat. Mulla meni noista kierto sekaisin moneksi kuukaudeksi ja naama kukki myös kuukausia. En tullut kuitenkaan raskaaksi.

Vierailija
13/13 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti aiheuttanut sulle jotkin minimenkat. Mulla meni noista kierto sekaisin moneksi kuukaudeksi ja naama kukki myös kuukausia. En tullut kuitenkaan raskaaksi.

Hups. Kannattaisi katsoa milloin ap kysynyt asiaa :D Ehkä kommentistani on apua jollekin toiselle, joka eksyy ketjuun.