G: Juotko trendikkäästi kahvia
kannellisista pahvimukeista tai korkeasta lasista?
Kommentit (15)
juon kahvini espressomukista
erittäin epätrendikkäästi
ihan mukista juon. Latte kahvinkin teen mukiin.
haluaa joskus sen kahvin mukaan. ja ne syyttää varkaudesta jos vie sen keraamisen kipon mennessään.
mut kotona juon oikein junttiakin juntimmin semmosesta tekstimukista ;)
Läpinäkyvästä lasista EI VOI juoda kahvia. Se maistuukin semmosessa ihan kauheelta... :P
Ja mä olen oikein emäjuntti. En juo mitään lattea, en ees espressoo. Vain kahvia. Oon maistanut kaikenlaista ja tarvittiin kilokaupalla sokeria, että ne sotkut sai ees kurkusta alas... (Yleensä en kahvissa sokeria käytä edes)
kannellisista pahvimukeista tai korkeasta lasista?
Töissä joku arabian kuppi.
Pahvimukista joskus reissatessa autolla.
Inhoan niitä, onneksi enää harvoin törmää.
Läpinäkyvästä lasista EI VOI juoda kahvia. Se maistuukin semmosessa ihan kauheelta... :P
Aivan samaa mieltä tästä!
Itse juon kahvini kivasta keraamisesta Viivi ja Wagner- mukista, jonka sain ukolta lahjaksi pari vuotta sitten..
On tietenki äärimmäisen epätrendikästä, mutta toisaalta mulla on kotona melkeen aina jalassa oloasuhousut, joissa on pakarassa kierosilmäisen pupun kuva..että ei tätä trendikatastrofia mikään fiini kahvikuppi enää riittäis pelastamaan..:D
kahvia ei voi juoda lasista! Siihen tulee sivumaku.
cafe laten. Se tulee sitten missä kipossa milloinkin.
niin pahvimukista, kansikin on aika kätevä. Lasista juominen on mielestäni epäkäytännöllistä ja vähän hassua. Juon kahvin aina mustana, eivätkä erikoiskahvit maistu lainkaan. Yleensä juon mukista. Epätrendikkäästi.
..opin juomaan "cafe con lechen" korkeasta lasista ja koska siellä se oli niin taivaallisen hyvää, johtuen kahvin tummasta paahdosta ja rasvaisesta maidosta, assosioin parhaan kahvin juotavaksi korkeasta lasista.
Niinpä juon laten mieluusti lasista, ja kahvilassa se usein näin tarjoillaankin.
Töissä ja kotona juon ihan vaan tavallisesta posliinimukista.
ja latteja olen juonut kahvilassa myös laseista.
Kotona juon juntisti Muumimukista.