Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kaunista tai ilahduttavaa olet kuullu tänään ja kenen suusta?

Vierailija
08.09.2010 |

Minulle (ja teinipojalle) sanoi sairaalan kanttiininpitäjä, että "tätä poikaa en ole koskaan vielä nähnyt. Kaikki sinun lapset on niin kauniita!"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi vakavamman keskustelun jälkeen "Olen niin onnellinen sinusta".

Vierailija
2/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies (poika vielä?) työpaikallani oli kysellyt, että kuka tuo uusi tyttö on? :D

En todellakaan ole enää mikään tyttönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vasta vaihtanut työpaikkaa aivan uudelle alalle ja hommat on olleet vähän hakusessa :)

Vierailija
4/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jenkeissä oleva ystäväni oli heti kommentoinut siihen miten ihana kuva! Tuli kiva mieli :)

Vierailija
5/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ihme raivopuuskan aamulla mikä kestiki sitten iltaan asti varmaan lasken osasyyksi hormoonit ja tän ihanan jättimahan mikä tykkää selkää myös vääntää hyvään tahtiin..siinä sitten kahvilla rupes kyyneleet valuu muuten vain ja olin muutenkin tosi ilkeä poikaystävälleni ja valittelin taas ku mikäkin marttyyri ihan kaikesta: vittu ku vituttaa maksaa veroja, väsyttää, juma ku oli paskaa ruokaa yms yms..

Siinä sitten katteli mua tovin ja kysy: Hei mitä sä haluut tehä tänään? Tehää ihan mitä vaa haluut saat päättää ja mä maksan!

Siinä sitten mongertelen että no en mitää anna ku kuolen tähän plaa plaa kunnes sanoo hetken päästä:

Hei kuule, voidaako mennä kotiin, mä haluisin ainaki vaan maata sun vieressä ja silittää sun päätä ja nukahtaa sun vieree..

herkistyin ihan silmittömästi ja sanoin vaan että joo ja sitten kiittelinkin myöhemmin illalla että miten mulla on vaan niin ajatteleva herkku vieressä!

t. ja niin se raha ei tehnyt onnelliseksi:)

Vierailija
6/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla avattua väärä viestiketju.Hei,hei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi