Mulle tullut ruskea kausi vaikka ei ole erityisesti edes mun väri. Ostin:
- ruskean nahkarotsin
- ruskeat kapeat housut
- ruskearuudullisen tunikan
- ruskean pitkän neuleliivin
- ruskean lantiovyön
ja tietty ruskeaa sisältävän huivin :)
Kommentit (9)
Voi olla, että kyllästyn yhtä nopeasti. ap
mut kun meen kauppakeskukseen ei siellä ruskeaa uutuuksien joukossa myydä. Ei ole muotiväri tänä syksynä, lastenvaatteissa ei lainkaan.
harmaa on tän syksyn väri ja sitä jokapaikassa näkee. toki varmaan ruskea on syksyn väri mut ei just tän syksyn in. tykkäisin et olis kun mulle sopii ruskea mut mitään ruskeaa en ole löytänyt vaikka haluisin kun tuntuu ettei ruskeaa ole. mulle ei harmaa sovi ja on harmittanut tuo et harmaa on tän syksyn väri.
ruskean sävyjä on vaikka kuinka paljon. Sellaista sanontaa ei käytännössä ole olemassakaan kuin että tietty _väri_ ei sovi juuri minulle; se on kukkupuhetta.
Kaikista väreistä, myös ruskeasta, löytyy taatusti sävy, joka pukee juuri sinua parhaiten. Kertokaas muuten te jo vastanneet, millaisen ruskean sävyn ylipäätään näette mielessänne - sortumatta ikivanhaan "kakanruskee"- vastaukseen.
Ajan takaa sitä, että jokaisella ihmisellä on oma ns. sisäinen värimaailmansa. Esimerkiksi ruskeasta puhuttaessa yhdelle voi nousta mieleen punaruskea sävy, toiselle vaalea hiekanruskea ja kolmannelle tumma kaakaonruskea.
ruskean sävyjä on vaikka kuinka paljon. Sellaista sanontaa ei käytännössä ole olemassakaan kuin että tietty _väri_ ei sovi juuri minulle; se on kukkupuhetta.
Kaikista väreistä, myös ruskeasta, löytyy taatusti sävy, joka pukee juuri sinua parhaiten. Kertokaas muuten te jo vastanneet, millaisen ruskean sävyn ylipäätään näette mielessänne - sortumatta ikivanhaan "kakanruskee"- vastaukseen.Ajan takaa sitä, että jokaisella ihmisellä on oma ns. sisäinen värimaailmansa. Esimerkiksi ruskeasta puhuttaessa yhdelle voi nousta mieleen punaruskea sävy, toiselle vaalea hiekanruskea ja kolmannelle tumma kaakaonruskea.
silti ostin nyt ruskeaa ja yhdistelen niihin muita omia värejä, kuten voimakasta lilaa ja turkoosia. Harmaa muuten tosi muodikas kans ja se sopii mulle kaikissa sävyissään. ap
eka ajatus ruskeesta on tummanruskea. siis kun vaatteista puhutaan. koen että tummanruskea on ruskea. vaalea on sitten beige josta en tykkää vaikka ruskeaa rakastan. totta et harmaassakin on sävyjä jotka vois mulle sopia vaikka eka mielikuva harmaasta on aika vaalea.. tummanharmaa on kyllä aikas hieno itseasiassa. tai yhdistää vaaleanharmaata ja tummanharmaata.1
Minä tein niitä aikoinani. T. Sama (kauneudenhoitoalasta toiselle alalle vaihtanut)
Kaikista väreistä, myös ruskeasta, löytyy taatusti sävy, joka pukee juuri sinua parhaiten. Kertokaas muuten te jo vastanneet, millaisen ruskean sävyn ylipäätään näette mielessänne - sortumatta ikivanhaan "kakanruskee"- vastaukseen.Ajan takaa sitä, että jokaisella ihmisellä on oma ns. sisäinen värimaailmansa. Esimerkiksi ruskeasta puhuttaessa yhdelle voi nousta mieleen punaruskea sävy, toiselle vaalea hiekanruskea ja kolmannelle tumma kaakaonruskea.
silti ostin nyt ruskeaa ja yhdistelen niihin muita omia värejä, kuten voimakasta lilaa ja turkoosia. Harmaa muuten tosi muodikas kans ja se sopii mulle kaikissa sävyissään. ap
ruskea ollut viime syksyn väri? en tiennyt että nyt myydään. lastenvaatteissa ei ruskeaa ole ollenkaan.