Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaaaaksa odottaa enää! Syntyisi jo! Saan valittaa..

Vierailija
08.09.2010 |

38 + jokusen päivän päälle, vasta katsottiin ettei vauva ole vielä edes laskeutunut/kiinnittyny tonne alapäähän. Mutta tuntuu että jalat lähtee välillä alta kun vihlasee alhaalla, nyt on koko ajan vähän huono etova olo ja maha kipeänä, tuntuu ettei jaksaisi enää!! Ja hemmetti jos pitää vielä pari kolme viikkoa odotella..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA 22.9, ja koko ajan odotan tuskassa että tulis jo :) Toivottavasti pääsemme molemmat pian hoitamaan nyyttejä

Vierailija
2/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vauva välttämättä laskeudu ennen synnytystä. Mulla ainakin molemmat laskeutui vasta kun aloin ponnistaa.

Mutta tsemppiä odotukseen. Koita nukkua paljon, sillai aika kuluu kohtalaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki oireeet löytyneet jo aikoja sitten

Vierailija
4/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottelen sitä taas. Nyt viikkoja 28+2, eikä vielä mikään hirveä hätä. Kävely alkaa käydä hankalammaksi ja toki verensokerit kohoaa herkästi taas.. Eikä varmaan helpota ennen synnytystä.

Valita vain, raskauden loppu osaa olla niin hemmetin raskas ja väsyttävä! Mutta on se niin, että synnytyksen jälkeen tuntuu ihan yhdentekevältä miten pitkään odotti. Pian se kuitenkin syntyy, vaikka siinä lopussa jokainen minuuttikin tuntuu tunnilta.

Vierailija
5/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori oli pakko otsikoida noin :D

Voihan nuo oksettava olo ym olla oireita lähestyvästä synnytyksestä.. Ainakin kaverilla oli.

Mulla ei ollut muuta oiretta kuin tajuttoman pinkeä ja levoton olo. Ja sitten ykskaks tuli lapsivedet sohvalle.. vaikka neuvolassa sanottiin paria päivää aiemmin, ettei lähiaikoina synny. Ja tätinikin mainitsi, ettei lapsi ole vielä laskeutunut, näki kuulemma ihan selvästi päällepäin.. Nooh, väärässä olivat :D

Vierailija
6/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita sinä vaan jos se vähääkään auttaa:)Minulläkaan ei ollut mitään oireita ennen kuin synnytys käynnistyi (viikolla 24 - sorry).

Vierailija
7/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 37+4 ja oon ihan valmis jo synnytykseen!Mulla kans ei ole oikeen laskeutunut ja olo ihan täys ja pinkeä.Vauvakin arvioitu ihan hyvän kokoiseksi.Oksennus kovin herkässä ollut jo muutaman viikon.Eniten inhoan öitä jolloin joutuu rampata wc:ssä ja unet välillä hukassa.Kunnon nukkumisasentoa ei löydy.Mut ei kait se auta kuin odotella oikeaa hetkeä!Tsemppiä sinulle kohtalotoveri et ole ainoa!

Vierailija
8/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä mielellään jo vatsastaan luopuis, onhan tätä jo kanneltu. Toisaalta kun mulla tämä on viimenen niin ihan kiva vielä jonkin aikaa tunnustella liikkeitä.

Mutta tiellä alkaa olla jo pahasti =)

Vierailija
9/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä oli odottamista.

Vierailija
10/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, että se ei tarkoita mitään vaikka vauva ei ole kiinnittynyt/laskeutunut vielä. Meillä kuopus laskeutui vasta synnytyssalissa.

Mutta kyllä se vaaveli sieltä syntyy =)

Vierailija
11/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odottava äiti 38+5. Samat oireet myös, vihlaisuja ja etovaa oloa varsinkin iltaisin. En usko että menee enää kovin kauan, että saa oman rakkaan nyytin syliin... :)

Vierailija
12/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tsemppailuista ja kiva kuulla että kohtalotovereita! Mitenköhän yleistä on, että syntyisi jo ennen laskettua aikaa? Jotenkin sitä tuntuu, ettei sitä ennen ainakaan..

Vierailija
13/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomena tasan 39+0. Vaava ollut jo pari viikkoa laskeutunut, ja nyt jo kuulemma kiinnittynyt, sekä limatulppaa on valunut ulos jo useamman päivän ajan... Silti sitä vaan täällä kärvistellään =D

Oisin kyllä jo ihan kypsä synnyttämään =))

Vierailija
14/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuossa vaiheessa tarvitsee, sillä voi mennä vielä aika kauankin ennen kuin syntyy. Mulla oli laskeutunut viikolla 37, ja nyt on käynnistys edessä... :/

Vierailija
15/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kymmenen päivää yli. Viimeiset päivät oli aika rasittavia. Nyt taaksepäin muistellen (vauva 5 kk) se oli lyhyt aika. Itse stressasin synnytyksestä ihan turhaan- se oli melko helppo ja varsinkin vähemmän kivulias kuin olin luullut. Toivottavasti sinullakin tulee hyvä synnytyskokemus!

Vierailija
16/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tunne olevani yhtään valmis synnyttämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme