Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havahduin tänäaamuna ajatukseen että ainoa(t) syyni elää

Vierailija
08.09.2010 |

ovat 1-ja 3-luokkalaiset lapseni.

Ja kaikkein tärkeimmät, ihanimmat ja parhaat syyt ovatkin, mutta kai sitä yleensä ihmisillä, "jopa" äideillä, on muitakin syitä miksi haluavat elää, vai??

Mulla ei ole 34v kypsästä iästä huolimatta ollut vielä onnea saada vakituista, ei edes mieleistä typaikkaa alaltani.

En myöskään harrasta mitään niin intohimoisesti jotta se antaisi syyn elää.

Suuri ongelma on myös parisuhteeni, tai siis sen puute vaikka avioliitossa pian 10v ja tässä parisuhteessa 18v olen ollutkin.

Mieheni nimittäin ei pahemmin halua seksiä, viimeksi sitä oli kesäkuussa ja nyt eletään kohta syyskuun puoliväliä.

Arki, perhe-elämä, stressi ym ne selitykset ja toki niitä ymmärränkin, mutta että ettei halua oikeastaan koskaan, se sattuu liikaa.

Hormonojutut on katsottu ja normaalit olivat vaikkakin hieman alakantissa ja testosteronipiikkejä ottanut yli 1v ajan, ei muutosta.

Mitäpä minulle sitten jää, muuta kuin nuo rakkaimpani eli lapseni, ei oikeastaan mitään.

Oli pakko purkautua, pahoittelut siitäkin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi ei ole kaikki.

Vierailija
2/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos käy vieraissa tai sillä ehkä jopa on toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu on sitten sekalaista sälää, jolla ei niin kauheasti arvoa ole.

Vierailija
4/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on, yleensä, oleellinen osa parisuhdetta ja että se on myös ihmisen ns perustarve. Tai ehkä ei ei niinkään seksi ole sitä mutta se että kokee olevansa haluttu ja hellitty? meneekö liian monimutaiseksi sinulle?

ap

Vierailija
5/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun kävisikin, niin tietäisin ettei ihan "friikki" ole, mutta ei, eipä käy.

ap

Vierailija
6/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tosiaan täynnä muutakin nautintoa kuin lapset ja seksi.

Vierailija
7/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa väölittää itse niistä kun taas valvonut ja miettinyt ja murehtinut läpi yön.

ap

Vierailija
8/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa jos asialle voisi jotain tehdäkin!

Vierailija
9/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan iloa ja nautintoa muustakin kuten hyvistä leffoista ja tv-ohjelmista, syömisistä ym mutta sitäkö tämä on ja sekö se riittää??

ap

Vierailija
10/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kyllä hyvin miltä susta tuntuu. Mulla on samanlainen mies, ei sitä seksi kiinnosta tai huvita tai sitten ei vaan ikinä ole sopivaa aikaa (lapsia neljä).

Järjestettiin sitten lapseton viikonloppu (hotellissa vieraassa kaupungissa) ja seksiäkin vihdoi oli, sen muiston varassa sitten mennäänkin varmaan seuraavat puoli vuotta tai vuosi...

Yritä keskittyä niihin hyviin asioihin, sillä se mihin ajatukset keskittyvät, kasvaa elämässäsi, sanotaan.

Vierailija
11/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luvannut taistella viimeiseen hengenvetoon lasten huoltajuudesta, lisäksi mikä minä olen repimään lapset pois synnyinkodistaan jonka vieressä kaikki kaverit, koulu kummallakin lapsella jne.

Tarjoaisin heille säännöllisen työttömyyteni ja kaiken sen kurimuksen jossakin vuokrakaksiossa ties millä seudulla ilman tuttua koulua ja kavereita koska tällä alueella ei vapaita, sopivan pieniä ja hintaisia vuokra-asuntoja oikein ole.

Ei kiitos, en pysty siihen.

ap

Vierailija
12/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja sulle kakkonen!

Vierailija
13/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin seksi ja läheisyys on tärkeätä, mutta jos et saa mistään muusta elämässä sen vertaa iloa, että elämä olisi elämisen arvoista, kuulostat minusta poikkeuksellisen masentuneelta. Kokeile vaikka tehdä se netin masennustesti, joka täällä on pyörinyt.

Vierailija
14/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi tuollainen mies oikein hyvin. Seksi on aina ollut itselleni pakkopullaa.

Sitä en kyllä ymmärrä miksi läheisyyttä ei voi olla ilman seksiä? kyllä me mieheni kanssa halailemme, pötköttelemme lähekkäin sohvalla yms, vaikkei seksiä olisi kuukausiin.

Vierailija
15/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä on seksiä, mutta ei sitten mitään muuta - mies on kiinnostunut minusta vain ja ainoastaan silloin, kun haluaa sekstata. Tai jos mokaan tai teen jotain väärin tai jätän tekemättä...

Minullakin on just tasan ne lapset, joiden vuoksi jaksan; ja äitini, jolle minä olen ilmeisesti se elämän tarkoitus, mikä puolestaan ahdistaa mua aika lailla. Mitenköhän tämän syklin saisi omien tyttärien kohdalla poikki?

Vierailija
16/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia jonka vuoksi elää, Työni tympäisee, parisuhdetta ei ole. Ystäviä muutama, mutta tapaan heitä harvoin. Ei harrastuksia,toki tykkään katsoa elokuvia ja lukea, muttei ne oikein elämänsisällöksi riitä.

Vierailija
17/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietitkö koskaan mitä haluat, mitä tarvitset? Joskus on hyvä miettiä onko tämä sitä mitä tahdon.

Vierailija
18/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minusta seksi on ns liima parisuhteessa ja jos sitä ei ole niin jotakin on vialla ja aika pahasti. Eri asia tietysti jos kumpikin osapuoli on ns aseksuaalinen (tai on jokin sairaus tms) jolloin kumpikaan osapuoli ei siitä kä'rsi mutta mikä on tdennäköisyys sellaiselle..?!

Jos olisit asian tuonut ilmi noin niin vastaanottokin olisi ollut erilainen, on tod töykeää/ajattelematonta laukoa kirjoituksen nro 2 kaltaista.

ap

Vierailija
19/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun kävisikin, niin tietäisin ettei ihan "friikki" ole, mutta ei, eipä käy.

ap

Oletko varma? Itse en koskaan ole tavannut halutonta miestä, ainoat syyt ovat olleet että suhde on muualla. Ei pahalla, sanon vain oman kokemukseni miehistä.

Vierailija
20/40 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ystäviä? kehittele heidän kanssa yhteistä harrastusta/lenkkeilyä/elokuvia. Jotain mukavaa kodin ulkopuolella.

Rakastatko miestäsi? Onko liitollanne tulevaisuutta? Olisiko avioero sinulle hyvä ratkaisu? Seksi on tärkeä osa elämää, hanki hyvä dildo. Siitä ei miehesi saa pahastua.

Minulla on välillä päiviä jolloin mikään ei "huvita", mutta koskaan en ole ajatellut etten haluaisi elää. Olisiko sinulla masennusta? Varaa aika lääkärille, ehkä pillereistä olisi apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan