Nimeä joku tuote, jota Suomesta ei voi ostaa mutta haluaisit sitä täältä saada (EV)
Kommentit (86)
Oikeesti täällä toinen, joka kaipaa näitä vaatteita; itselle ja lapselle. Hyviä arkivaatteita.
ja toinen Dolce & Gabbanan Light her hajuvesi.
sit tietty panzerotteja, calzoneja, arancinit ja tramezzinit
tuoretta maissia! Ja voi vaikka itse kasvattaakin!
Ciuttarissa on sitä tölkeissäm mutta sekin maistuu erillaiselta kuin silloin vaihdossa.
OIKEAA peanut butteria...
Oikeasti tuoreita hedelmiä (limet esim maistuu aivan erillaisilta tuoreina) ja kookosta, siis sitä vihreää ei niitä kivikovia.
Tan trough uimapuku ja DR Pepperin Cherry Light.
Reese's peanut butter cups:t löytyy sieltä Jiff:n vierestä. ja paljon muuta.
Starbucks-kahvilaketjun ottaisin mieluusti Suomeen, mutta eivät taida tulla..
C&A saa puolestani pysyä siellä missä onkin, ne on oikeesti aika kauheita rytkyjä (no okei, löytyi sieltä joskus joku kiva pupu-puku lapselle).
Seuraavat vaatemerkit tervetuloa Suomeen:
GAP, Catimini, Cyrille
Siis seinälaatat. Kuviolliset ja värikkäät!!!
Pessaaria toivoin joskus. Nyt yhtä tiettyä elävän ravinnon patukkaa.
guarana juomat joita saa brasiliasta ja jenkkilästä...
Oikeasti tuoreita hedelmiä (limet esim maistuu aivan erillaisilta tuoreina) ja kookosta, siis sitä vihreää ei niitä kivikovia.
Itse puristettu ananasmehu vastapoimitusta hedelmästä, aijai ku on hyvvää :)
Sokoksella, mutta ei sitten vissiin enää?
Reese's peanut butter cups:t löytyy sieltä Jiff:n vierestä. ja paljon muuta.
sorry nyt vaan.
Muuten siis ihan normihamppis, mutta ilman sämpylää. Pihvi ja täytteet on sullottu salaatinlehtien sisään. On tosi hyvää, vaikka en olekaan karppaaja... Nyt taas tekee sitä mieli...
Lisäksi USAssa SubWayssa saa leipään avokadomössöä, sopi paahtopaistipatonkiin ihanan loistavasti.. :)
Cheesefriesit oli myös huippuja - ranskalaisia, jossa päällä sulatettua cheddarjuustoa.. Helpohko sitä on tehdä myös itse, mutta paikallinen on parasta... :)
Aikuisille ei niinkään, Anttila-tyyliä.
Ajat sitten maistoin Mezzo Mix -juomaa Saksassa ja sieltä ole haetuttanut sitä silloin tällöin. Viime viikolla löysin sitä videovuokraamosta ja hypermarkeiteista (ja ruokakaupastakin).
Sittarista saa muuten Twizzlersejä, kirsikkaa ja mansikkaa ainakin.