Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vie kaksospojat vkonloppuna

Vierailija
07.09.2010 |

kalaan mökille, nukkuvat laavussa. Minä ja 7v tyttäremme mennään perjantaina kampaajalle, illaksi hyvää ruokaa, karkkia. Lämmitetään ulkosauna jonne juostaan paljain jaloin polkua pitkin rantaan. Sitten saunotaan kauan ;) Kokeillaan jalkakylpysuolaa jonka tyttö itse on "tehnyt". Ja hunajaa meinattiin nassuun laittaa. Ja lopuksi juodaan omenapore puoliksi saunanrappusilla jäähyjuomana. *tyttöjen suunnitelmia*

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yleensä mennään kaikki yhdessä kuin sonnilauma ;)ap

Vierailija
2/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti lapset saavat ihan itse valita nuo juttunsa.

Meillä tyttö pettyisi kovin jos häntä ei otettaisi tuollaiselle kalaretkelle mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on jo "täynnä" kalastusta ja mökkeilyä. (kuten äitinsäkin). ap

Vierailija
4/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti lapset saavat ihan itse valita nuo juttunsa. Meillä tyttö pettyisi kovin jos häntä ei otettaisi tuollaiselle kalaretkelle mukaan.

Vierailija
5/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta tyttö ei koe kampaajakäyntiä miksikään luksukseksi vaan se nyt on rinnastettavissa johonkin neuvolkäyntiin tms.

Mutta lapset toki on erilaisia.

Joskus vaan tytöille tuputetaan automaattisesti jotain kauneudenhoitoa ja pojille "reipasta eräretkeilyä" yhtään miettimättä haluaako lapsi itse oikeasti juuri tuollaista.

Toki ymmärsin että ap:n lasten kohdalla lapset itse saivat päättää. Mutta paljon on myös perheitä, joissa tytöt pakotetaan äidin kaltaisiksi ja pojat isän, eikä yksilöllisiä taipumuksia juuri huomioida.

Pettyisi? Vaikka itse saa omaa kivaa äidin kanssa?

Vierailija
6/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset ovat itse valinneet, niin mikäs siinä.

Vierailija
7/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vaan kun on vaan yksi lapsi (poika). Mies kyllä usein lähtevät kalaan ja minä silloin yksin kotona. Inhoan kalastamista ja jonkan rannalla istumista.

Pojan kanssa voisi jotain tehdä kaksinkin mutta ehdotukset aina äidille liian "raisuja". Ottaisin mielellään vinkkejä vastaan mitä pojan kanssa voisi tehdä. Siis sellaisia hieman extra-juttuja. Leffat, uimahallit, retket metsään meillä aika arkipäivää jota tehdää usein, melkein joka viikonloppu. Poika 7v.

Vierailija
8/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita voi harrastaa vaikka toisinkin päin. Siis iskä tytön kanssa jotain ja äiti pojan kanssa jotain. Meillä neiti on oikea "KALAMIES", joten meillä menisi tyttö mökille ;). Poika taas kova saunomaan. Makkaraa vielä kiukaalle folion sisään, ja sitten saa syödä saunan lauteilla :). Suuria iloja :) !

Vierailija
9/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita voi harrastaa vaikka toisinkin päin.

tekemässä "majassa" pihallamme,

Ja mies oli "telttaretkellä" mummolan pihalla tytön kanssa ;)

Joo, välillä on kiva tehdä erikseen juttuja, vaikka yleensä kipassa ollaan.

Vierailija
10/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä yhdessä, välillä erikseen. Paitsi silloin, kun ovat majassa.

Vierailija
11/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7v tyttäreni tykkää myös kovasti kahdenkeskisestä ajasta minun kanssa. Suorastaan hyppelehtii onnesta käsikynkässä, jos pääsemme kahdestaan kaupungille vaikka leffaan ja shoppailemaan. Ostetaan leffakarkkia, vaikka ei ole karkkipäivä ja ihastellaan kaupoissa kaiken maailman hiuspinnejä ym :D

Vierailija
12/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti lapset saavat ihan itse valita nuo juttunsa.

Meillä tyttö pettyisi kovin jos häntä ei otettaisi tuollaiselle kalaretkelle mukaan.

ja olisi tosi pettynyt jos ei pääsisi kalaan ja laavulle nukkumaan.

Vierailija
13/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sääli, että vanhemmat siirtävät omat mielipiteensä omalle sukupuolelleen.

Pojalla on kaveri, joka haluaisi piirrellä ja soittaa pianoa. Isänsä tykkää formuloista ja lätkästä ja itku silmässä hokee, että "haluan minäkin lätkää ja formuloita, pianon soitto on pimujen hommaa"

Vierailija
14/14 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sääli, että vanhemmat siirtävät omat mielipiteensä omalle sukupuolelleen. Pojalla on kaveri, joka haluaisi piirrellä ja soittaa pianoa. Isänsä tykkää formuloista ja lätkästä ja itku silmässä hokee, että "haluan minäkin lätkää ja formuloita, pianon soitto on pimujen hommaa"

että omat mielipiteet olis siirreety noin, tästä ketjusta siis :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi