Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummahiuksiset ja -piirteiset lapset kääntää pään

Vierailija
07.09.2010 |

Onko muilla samaa? Jos vaikka kaupan kassajonossa edessäni jonottaa äiti jolla on tummahiuksinen suklaasilmälapsi, en saa silmiäni irti. Täytyy ihastelella sitä ja sydän läpättää. Silmät on kuin liimattu, niin nätti ja suloinen lapsi.

Mutta vieressä jonottava valkohiuksinen sinisilmä ei aiheuta samanlaisia tunteita.

Onko kellään samaa vai olenko ainoa?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi supisuomalaista lasta, mutta toinen on perinyt mun tummantukan ja tummat silmät, toinen on nätti mutta niin suomalaisen vaalea kauniine sinisilmineen.

Tumman lapseni ulkonäköä on mielettömästi kehuttu verrattuna vaaleaan lapseen.

Ja onhan se nätti, pakko myöntää itsekin.

Vierailija
22/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

räps räps, aidon vaalean tukan kera?

ihanaa palstapaskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Italiassa eivätkä ne meinanneet saada silmiään irti meidän lapsista. Heillä kun on kaikilla paksu hyvin vaalea kaartuvatukka ja siniset silmät. Koko ajan oli joku niille lepertelemäsä jopa kiusaksi asti. Viime viikonloppuna kotoSuomessa japanilaiset turistit pyysivät lupaa kuvata lapsiamme Turun linnassa...että kyllä heillä tuntuu sitä vientiä olevan heilläkin!Kai se on sitten se eksoottisuus mikä viehättää...

Vierailija
24/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelässä! ei siellä kukaan kiinnitä huomiota teidän suklaasilmiinne!

Vierailija
25/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaaleahapsisia enkeleitä joten on se hyvä että kylmässä pohjolassa joku ihastelee niitä brunettejakin

Vierailija
26/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihastelen. Myös ulkomailla ihastellaan lapsia ihan erilailla kuin suomessa, jopa niitä tummia lapsia.

Muutenkin tummat ovat paljon kauniimpia. Ranska, espanja, italia, portugali, voi miten paljon kauniita ihmisiä.

Mä en ymmärrä miksi suomalaiset on niin rumia. Ruotsalaisetkin on vaaleita, mutta niin kauniita, kauniit raajat, piirteet ja hiuket on tosiaan vaaleat eikä suomalaisen hiirenharmaat.

Vierailija
27/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim ranskalaisia pidetään aika yleisesti rumana kansana siellä :D iso nenä musta kulmat ja kolho naama....

Vierailija
28/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti tykkään vaaleista lapsista :) tummat vaan on jotenkin niin tavanomaisia,

Vierailija
29/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen aina ihaillut tummia, lähinnä latinoja. Ne on ihan ylivoimaisen kauniita verrattuna esim. suomalaisiin. Ne on naisellisia ja uskaltaa näyttää sen.

Vierailija
30/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia Eemeli-tyyppisiä ovat todella suloisia. Ulkomailla muuten ei kukaan ihastele tummatukkaisia lapsia ovat siellä todella ihan tusinatavaraa.

Minulla on kolme tummatukkaista nappisilmää ja asun ulkomailla, ja silti heitä ihastellaan ja kehutaan!

Vierailija
31/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia Eemeli-tyyppisiä ovat todella suloisia. Ulkomailla muuten ei kukaan ihastele tummatukkaisia lapsia ovat siellä todella ihan tusinatavaraa.

Minulla on kolme tummatukkaista nappisilmää ja asun ulkomailla, ja silti heitä ihastellaan ja kehutaan!

Vierailija
32/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se tummuus ole joka paikassa valttia, katsotaanpa vaikka miss universum kilpailua latinomissi on voittanut lähes aina, harvoin on vaaleita edes 10 parhaan joukossa.

Vierailija
33/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat saavat kohtauksen kun joku kehtaa pitää muita kuin puhtaasti arjalaisia piirteitä kauniina. Jokaisella kunnon AV-mammalla on erittäin vaaleat lapset joilla on vaaleat kaverit. Onneksi oma lapseni on vanhempien rumuudesta huolimatta vaalea ja sinisilmäinen.

Vierailija
34/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopuksella on suklaanruskeat silmät ja kullanruskeat hiukset. Paikalliset mummelit Sardiniassa huokaili ja ihasteli tätä meidän "tusina" tyttöä.

Esikoinen ei ole ihan yhtä tummapiirteinen, mutta ei mikään harmaan hiiren värinen kuten yleensä suomessa.

Kuten arvata saattaa pidän enempi tummapiirteisistä kuin vaaleista. En varmaan olisi huolinut mieheksikään maailman suloisinta ruskeasilmäistä jos ihailisin jotenkin vaaleita. Vaaleat hiukset tuo mieleen haalean ruuan jotenkin mauttomia.

Toisaalta jos on aivan pellavapää niin se on eri juttu eli pidän enemmän ääripäistä kuin tästä suomalaisesta värittömyydestä.

Vierailija
35/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kaunis, oli tumma tai vaalea. Molemmissa löytyy kauniita lapsia.

Omat lapseni ovat myös pellavapäitä, joilla on luonnonkiharat hiukset. Kiinalaiset halusivat kuvata lapsiani :D ja vastaavasti usein tummahipiäiset ihastelevat heitä. Se on vain se erilaisuus, joka viehättää aina.

Itsestäni suurinosa lapsista on kauniita ja suloisia!

Vierailija
36/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinisilmäisiä lapsia, joilla sirot piirteet, pitkät silmäripset ja kullanväriset kiharat. Ei mene kauppareissua ilman että joku pysähtyy ihastelemaan. Isänperintöä, äitinä olen aika taviksen näköinen...

olla kaunis, oli tumma tai vaalea. Molemmissa löytyy kauniita lapsia.

Omat lapseni ovat myös pellavapäitä, joilla on luonnonkiharat hiukset. Kiinalaiset halusivat kuvata lapsiani :D ja vastaavasti usein tummahipiäiset ihastelevat heitä. Se on vain se erilaisuus, joka viehättää aina.

Itsestäni suurinosa lapsista on kauniita ja suloisia!

Vierailija
37/71 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelässä! ei siellä kukaan kiinnitä huomiota teidän suklaasilmiinne!

minun lapseni ovat tummia, toisella ruskeat silmät ja toisella siniset, molempia ihastellaan yhtä paljon ja koko ajan niin suomessa kuin ulkomailla, Missä nää tummat on kuulemma "tusinatavaraa". taitaa vaan taikinanaama blondien äidit olla kateellisia tummille (tai vaaleille) kaunispiirteisille lapsille...ehkä se on ennemminkin kasvonpiirteet ja symmetria joka viehättää ...ja etelässä nyt paapotaan kaikkia lapsia ja annetaan huomiota oli tumma tahi vaalee, höhlät..se kuuluu kulttuuriin siellä..

Vierailija
38/71 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaansiniset silmät ja elovenan vaaleat hiukset on kauneimmat oli ne sit lapsella tai aikuisella.Mun mielestä tollaset tummat ruskeesilmäiset lapset on aina jotenkin likaisen näköisiä.En nyt tarkoita mustaihoisia lapsia vaan sellasia mustalaisen näköisiä.Ei niitä voi hyvällä tahdollakaan pitää kauniina.Niinkuin jotkut espanja,kreikka,turkki,entisen jugoslavian alueelta tulevat.Rumia,varsinkin tytöt ja naiset.Joillain niistä kasvaa viikset jo 5-vuotiaana puhumattakaan yhteenkasvaneista kulmakarvoista.Yök.

mulla on tummat silmät ja tumma tukka. jos suomalaisista natsi rasisti eukoista (joilla äo n.40) se on niin rumaa, niin miksi ne mulkoilevat minua turparullalla joka paikassa ja ovat kateellisia, ja miksi niiden ukot katsoo ja kuolaa perääni näiden naisten ollessa vieressä..ja kehuvat kauniiksi ulkona... tilanteita on ollut monia, enkä kuvittele..ja miksi maailman kauneimmaksi äänestetyt naiset ovat väistämättä tummia?

Vierailija
39/71 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta herrat ainakin pitävät vaaleaveriköistä ;D

Duunareille ja työttömille välttää tummat ;D ;D

Mutta itse aiheeseen: kaikki lapset ovat söpöjä ikiomalla tavallaan, väreihin katsomatta.

Vierailija
40/71 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta herrat ainakin pitävät vaaleaveriköistä ;D Duunareille ja työttömille välttää tummat ;D ;D Mutta itse aiheeseen: kaikki lapset ovat söpöjä ikiomalla tavallaan, väreihin katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä