Kysymys pienimunaisten vaimoille
Onko kumppanisi peniksen pienuus sinulle ongelma vai ei? Miltä tuntuu, että juuri sinun miehelläsi on pienempi kuin vaikka kaverisi miehillä? Ajatteletko koskaan, millaista seksi olisi isompimunaisen kansa?
Kommentit (12)
niin se tapahtuu helpoiten ja nopeiten nimenomaan isolla, varsinkin paksulla. En minäkään parikymppisenä saanut yhdynnässä ollenkaan, mutta nyt 3-kymppisenä synnyttäneenä saan. Enkä väheksy kokoa tärkeimpänä tekijänä kemian jälkeen. Liian pienellä pelkkä kemia ei vain riitä. Karua mutta totta.
Onneksi on tullut joskus nuorempana testattua isoa, eikä se niin ihmeellisen erilainen ollut. Itse en saa pelkällä yhdynnällä kuitenkaan, joten muut taidot on tärkeämpiä ja niitä omalla on. Vieraat kiinnostavat lähinnä vain vaihtelunhalun ja jännityksen takia.
Lisäyksenä, että on olemassa saamista ja SAAMISTA.
Onko kumppanisi peniksen pienuus sinulle ongelma vai ei? Miltä tuntuu, että juuri sinun miehelläsi on pienempi kuin vaikka kaverisi miehillä? Ajatteletko koskaan, millaista seksi olisi isompimunaisen kansa?
Mutta se on paksu. Olen saanut pitempääkin joka oli taas ohuempi. En osaa sanoa oliko nautinnossa eroa mutta jollakin lailla paksu on minusta paremman näköinen. Jos on pitkä ja paksu niin se on tietty paras!
Ja kyllä, ajattelen joskus millaista seksi olisi tosi ison värkin kanssa, mutta seksifantasioita on kaikilla, ei se puolison kullin koosta ole kiinni!
Ja sitten tosiaan mua sytyttää muutenkin muu seksissä, rohkeus, pikku tuhmuus. Eli jos on iso ja pelkkää perusjyystämistä ei se ole ollenkaan niin kiihottavaa kuin pienempi munaisen kanssa joku mielikuvituksellisempi seksi jossa mies osaa muuten kiihottaa naista ihanasti. Sama pätee paksuus/ohuus juttuun, seksi on mielikuvakokonaisuus eli kiihottavista jutuista syntyy hyvä seksi, ei koosta tai paksuudesta.
On ihan turhaa vastakkainasettelua. Ei voida olettaa automaattisesti, että isomunaisen kanssa on pelkkää perusjyystämistä ja pienimunaisen kanssa mielikuvituksellisempaa.
Tottakai kun lähdetään vertailemaan kullin koon merkitystä on lähdettävä siitä, että se on siinä ihanimmassa, taitavimmassa ja mielikuvituksellisimmassa miehessä se kulli kiinni, iso tai pieni. Sitten voidaan objektiivisesti todeta kumpi tuntuu paremmalta.
Mutta se on paksu. Olen saanut pitempääkin joka oli taas ohuempi. En osaa sanoa oliko nautinnossa eroa mutta jollakin lailla paksu on minusta paremman näköinen. Jos on pitkä ja paksu niin se on tietty paras! Ja kyllä, ajattelen joskus millaista seksi olisi tosi ison värkin kanssa, mutta seksifantasioita on kaikilla, ei se puolison kullin koosta ole kiinni! Ja sitten tosiaan mua sytyttää muutenkin muu seksissä, rohkeus, pikku tuhmuus. Eli jos on iso ja pelkkää perusjyystämistä ei se ole ollenkaan niin kiihottavaa kuin pienempi munaisen kanssa joku mielikuvituksellisempi seksi jossa mies osaa muuten kiihottaa naista ihanasti. Sama pätee paksuus/ohuus juttuun, seksi on mielikuvakokonaisuus eli kiihottavista jutuista syntyy hyvä seksi, ei koosta tai paksuudesta.
Ei miehesi penis ole pieni, jos se kerran on paksu. Lyhyt se on (13), mutta ei pieni.
Ainahan puhutaan vain pituudesta. Ei minustakaan 4 cm paksu ja 20 cm pitkä ole iso.
Ei miehesi penis ole pieni, jos se kerran on paksu. Lyhyt se on (13), mutta ei pieni.
usein vastaan tällaisia?
http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?pid=117822&fullsize=1
Siis millaisia? Jos vihjaat tuon vehkeen olevan pieni, niin mielestäni erehdyt. Jos äijä olisi yhtään laihempi näyttäs tuo täysin normilta.
No, kai tuosta se normi 16-17 senttinen kasvaa...
Siis millaisia? Jos vihjaat tuon vehkeen olevan pieni, niin mielestäni erehdyt. Jos äijä olisi yhtään laihempi näyttäs tuo täysin normilta.
Minulla on ihana, hoikka, pienimunainen (n. 13 cm) mies. Edelliseni penis oli huomattavasti suurempi, mutta miehen kokoon suhteutettuna näytti pienemmältä. En olisikaan ikinä arvannut nykyiseni peniksen vaatimatonta kokoa ellei hän sitä itse olisi minulle toitottanut. Nykyiselleni olenkin sanonut, että muihin vartalon mittasuhteisiin nähden penis on juuri täydellinen.
Puhun nyt tilastojen mukaan keskikokoisesta, joka täällä on nimetty mm. mikropenikseksi ;9
Ei ole ongelma, niillä merkeillä pelataan, jotka on saatu. Toki ajattelen miltä isompi tuntuisi, kuten muitakin juttuja. Fantasioissa on yleensä joku tuntematon, ei oma mies tai kukaan muukaan tuttu ja tuntemattomaan on helppo liittää kaikenlaisia piirteitä ja perversioita :D. Käytännössä ei ole niin merkittävä juttu, että sen takia lähtisin seikkailemaan, vaihtamisesta puhumattakaan.
Onneksi on tullut joskus nuorempana testattua isoa, eikä se niin ihmeellisen erilainen ollut. Itse en saa pelkällä yhdynnällä kuitenkaan, joten muut taidot on tärkeämpiä ja niitä omalla on. Vieraat kiinnostavat lähinnä vain vaihtelunhalun ja jännityksen takia.