Loppuelämä alkaa ensi keväänä:TÄYTÄN 50vuotta!
Äitini on pian 90vuotias.Niin se aika kuluu!
Miten juhlistan tätä,tyttäreni pääsee ylioppilaaksi myös.Pitäisikö mennä miehen kanssa kahdestaan NEW YORKIIN vai juhlia pienimuotisesti laittamalla botoxia lisää ryppyihin?Vaaleanpunaista kuoharia ostan joka tapauksessa korin ja pinkit korkkarit sekä lyhyen vaalpun nahkatakin!!Persikkakin käy värinä!
Kommentit (5)
ollenkaan.Kivaa olla omanikäinen.
Mä taas luin että kaikki 55v haluaa näyttää 35vuotiailta että silleen.
Ota rennosti. Satsaat loppuelämän itsekkäästi itseesi kunnes saat lapsenlapsia.Sitten voit lellittää heitä.Älä suorita liikaa!
myös vahingoniloisilta tyypeiltä.Olethan vanha!
Niin Diana olisi myös täyttänyt 50v ensi kesänä!Miltä hän oliskaan näyttänyt,kuoli siinä onnettomuudessa vain 36vuotiaana.Muistatko itse miltä näytit rypyttömänä 36vuotiaana?
on ryppyinen? Minä täytin keväällä 50v eikä noita ryppyjä pahemmin ole vieläkään:) Hoikka olen joten ei edes läski pingota nahkaa.
Nauti ap juhlistasi, niin minäkin tein - perhe järjesti uskomattomat juhlat kotonamme kaikkien ihanien ystävien ympäröimänä. Hyvää ruokaa ja juomaa, myös sitä "vaaleanpunaista" skumppaa (tosin teimme Kir-royalen itse). Tämähän on kuitenkin elämän parasta aikaa!
Ne vahingoniloiset kolmekutoset vain kadehtii kypsää varmuuttasi ja hehkuasi, älä niistä välitä:D