Miksi ihmiset ovat kateellisia minulle?
Puhuvat selän takana pahaa ja vähättelevät.
Olen 32-vuotias, korkeasti koulutettu, mieheni on laadukas ja hyvätuloinen, tulot noin 8.200 euroa kuussa. Asumme isossa talossa, lapsemme ovat kauniita, pitkiä ja lahjakkaita.
En voi käsittää toisten kateuttaa ja puheita. Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa.
Kommentit (10)
että ap on melko itseriittoinen..
Niinhän se on, että..
"Se joka itsensä ylentää, se alennetaan.."
;)
toisilta, ihmiset ovat sellaisia että kahdehtivat jos toisella menee paremmin ei ollenkaan mahdotonta.
Onnittelen täysin läpi menneestä provosta!
"laadukas" (reps) mies ja täydelliset lapset, niin miksi ihmiset eivät kadehtisi? Unohdit sanoa, että olet varmasti kaunis ja tyylikäs, huippulaatua myös, niin sittenhän on kaikki klassiset kadehtimisen ainekset koossa. Elämä on.
varmaan vaan säälii sua, noin vanha akka! Mä oon 21- v ja mulla on noi kaikki jo nyt. Lisäksi olen tehnyt pirun kanssa sopimuksen että elän ikuisesti.
ja muut tuontyyliset puheet aiheuttanevat enemmänkin vastenmielisyyttä ulosantiasi kohtaan.
on laadukas ja tasokas. Pukeutuu aina täydellisesti tilanteeseen sopivasti, on kunnianhimoinen, tienaa hyvin, ajaa vain loistavilla autoilla ja syö gourmet-ruokaa. Eikö siinä ole laadukkuuden takeet? Lisäksi miehellä on suvun puolesta varakkuutta.
Olemme näyttävä perhe, ehkä siitä kateus?
ap
onpa sulla ongelma:P mullakin on laadukas mies, tosin ei tienaa kovin hyvin. mutta toimeen tullaan. meillä on ihania pitkiä ja lyhkäsiä lapsia. meillä on ihana oma koti. olen itse myös kaunis ja hoikka, hyvä kroppainen. ja me olemme kovin onnellisia. Ja rakastamme toinen toisiamme. Toivottavasti teidän täydellisissä kulisseissa on myös rakkautta :)
Jospa oletkin itse kateellinen muille?