Keksikääpäs 76-vuotiaalle miehelle joku syntymäpäivälahja.
Virkeä omakotitaloasuja, harrastaa uintia ja laulua, surffailee tietokoneella jne.
On jo "kaikkea" eikä "tarvitse mitään". Kirjoja ei kannata ehdottaa...
Hinta voisi olla 50-100 euroa.
Kommentit (9)
tai illallislahjakortti kahdelle. Vuoden lehtitilaus jos tiedätte mistä lehdestä tykkää. Joku senioriliikuntakurssi tai kokkikurssi (paljon tarjolla työväenopistossa, ja näillä tapaa myös mahdollisia uusia ystäviä!).
lantiopyyhe, saunamittari, villapaita, sikareita, nimi-muki, joku usitin setti...........
alusasu, torkkupeitto, autoon uudet päälliset.
kodin tavarat ja koneet jo. Miten olisi uusi ruohonleikkuri tai kaasugrilli tai sähkökäyttöinen pensasleikkuri, sirkkeli, porakone (tarvitaan hyvin usein omakotitaloissa), uusi radio+cd-levysoitin jonkin laululevyn kanssa, ... tai vaikka lahjakortti puutarhaliikkeeseen tai tuuliviiri katolle, aurinkokello pihaan, ... tai sitten harrastuksiin liittyvää kisalippu johonkin uintikisaan tai Ruotsiin ensi kesäksi Ruotsi-Suomi -maaotteluun tai matkalippu + konserttilippu jollein laulufestivaaleille tai vaikka Seinäjoen tangomarkkinoille.
osa jo toteutettukin (kylpylä, illallinen, vaatteita jne. jne.)
Kävelysauvat olivat myös hyvä idea, olisi voinut olla niistä iloinen - tai sitten olisi kantanut ne varaston perälle...
Nyt keksin itse mitä isäni haluaa, hoksasin että hän vihjaili siitä viime viikolla. Lahja tulee olemaan kelloradio, tämä edellinen vuosimallia -78 kun alkaa kuulemma soitella radiota ihan omia aikojaan... =) Nyt vasta meni minulle vihjailu perille saakka =D
kodin tavarat ja koneet jo. Miten olisi uusi ruohonleikkuri tai kaasugrilli tai sähkökäyttöinen pensasleikkuri, sirkkeli, porakone (tarvitaan hyvin usein omakotitaloissa), uusi radio+cd-levysoitin jonkin laululevyn kanssa, ... tai vaikka lahjakortti puutarhaliikkeeseen tai tuuliviiri katolle, aurinkokello pihaan, ... tai sitten harrastuksiin liittyvää kisalippu johonkin uintikisaan tai Ruotsiin ensi kesäksi Ruotsi-Suomi -maaotteluun tai matkalippu + konserttilippu jollein laulufestivaaleille tai vaikka Seinäjoen tangomarkkinoille.
Täytyykin laittaa muistiin joulua, isänpäivää ja seuraavaa syntymäpäivää varten.
t. ap
Saako cd:nä kaupasta vai jostakin Ylen omasta putiikista vai mistä? Myös Sinuhe egyptiläinen radiokuunnelmana olisi loistava. Siis mulle itselleni. :)
ei ap
knalli ja sateenvarjo
Mun isä 65 v. tykkää kuunnella niitä.
Sarjalippu keilahalliin? Ulkoilupuku?