Nykyvanhemmat kuppaavat omia vanhempiaan...
..koska pitää enempi tai vähempi persauksina yrittää pitää kuplaelintasoaan yllä... ja se sitten otetaan vanhemmilta. Heiltä, jotka ovat ikänsä olleet säästäväisiä eivätkä kulutussairauden saastuttamia. Vanhemmilla ei ole varaa edes pieniin reissuihin, koska rahat menevät tuhlaavaisille lapsille.
teevee: sivusta tätä showta seuraava -
Kommentit (25)
vastaavasti sponssaamme joskus miehen äitiä :)
En ole kyllä mitään pyytänyt.Heillä maksettu okt ja suht kivat eläkkeet.
Me päinvastoin kolmilapsisena perheenä avustamme taloudellisesti myös omia vanhempiamme. Emme itsekään ole mitään rikkaita mutta silti meillä on aina sen verran pahanpäivänvaraa jemmassa, että pystytään olemaan avuksi.
Me nelihenkisenä perheenä avustamme todella paljon minun vanhempiani, jotka ihan elintottumustensa puolesta ovat persaukisia koko ajan. Heiltä on turha pyytää apua edes lastenvahtimiseen tunnin ajaksi. Ja miksikö avustamme? Jaa a, ihan hyvä kysymys...
8000 euroa kk on kyllä nykyisin ihan vain keskitulo
Pitää olla 8000 e/kk tienaavien kanssa sama elintaso autoineen, matkoineen, sisustuksineen, vaikka tuloja olisi hädin tuskin 500 e/kk. Ja silloin kiristetään isovanhempia: jos et anna rahaa, et saa nähdä lapsenlapsia.
2 x 4000 euroa brutto / kk
ovat halunneet itse avustaa vaikeina aikoina meidän perhettä(mm. työttömyysaikoina) Ei olla itse ruinattu rahaa heiltä, vaan ovat itse halunneet tukea rahallisesti.