Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ystäviä, mistä niitä löytää?

Vierailija
06.09.2010 |

Vanhoista ystävistä suurin osa on kadonnut jonnekin, kuka mistäkin syystä. Välillä tuntuu todella yksinäiseltä kun ne harvat ystävät, joita on niin asuvat muualla kun minä.

Harrastuksista ehkä löytäisi, mutta ei ole tällä hetkellä varaa harrastaa mitään ja tämä tuskin muuttuu ihan lähitulevaisuudessa. Olen myös sen verran ujo ja täällä ihmisetkin aika sanoisinko sisäänpäinkääntyneitä, että ystäviä tuskin löydän aloittamalla keskustelun jonkun kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain uskon lahkossa / vakaumuksessa?

Tai sitten ylipäätään muissa kirkon tilaisuuksissa ja toiminnoissa tutustuu mukaviin ihmisiin.

Onko lapsia? Eli perhekerhoissa tutustuu. Siellä varmaan muitakin yksinäisempiä ihmisiä.

Kansalaisopiston johonkin ryhmään ilmoittautuisin. En mihinkään jumppaan,niissä ei niinkään ehdi jutustella ja tutustella, vaan johonkin taideaineeseen. Esim huovutus tai muu vastaava, jossa luontevasti tutustuisi muihin ihmisiin.

Tsemppiä sinulle kovasti! Itse sain täältä uudelta paikkakunnalta ystäviä, kun saimme ensimmäisen lapsen. Sen kautta löysin kanavan, millä lähestyä uusia ihmisiä.

Vierailija
2/2 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap olet? Minullakaan ei ole ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän