Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavaa, kun 7.-luokkalaiselle tulee kotitaloudesta läksyjä!

Vierailija
06.09.2010 |

Tänään lapsi teki tosi hyviä teeleipiä välipalaksi koulusta tultuaan, nam. Seuraavaksi pitää kuulemma tehdä koko perheelle aamiainen. Odotan vielä sitä, että tulee siivousläksyjä... :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itsekin ajan kun piti tehdä teeleipiä ja muita juttuja kotona ruoaksi. Siitäpä se sitten alkoikin mun kiinnostus ruoanlaittoon.

Vierailija
2/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lapsi teki tosi hyviä teeleipiä välipalaksi koulusta tultuaan, nam. Seuraavaksi pitää kuulemma tehdä koko perheelle aamiainen. Odotan vielä sitä, että tulee siivousläksyjä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna nautittiin mokkapaloista ja lämpimistä leivistä.

Vierailija
4/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saatu suklaapirtelöä ja teeleipiä, nam!

Vierailija
5/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kokkailevat meilläkin innoissaan. Olen opettanut ruuanlaittoa ja muita kotitöitä 6-vuotiaasta alkaen, mutta köksä herätti kunnon innostuksen. Siivousläksyt olen teetättänyt myös ihan kirjaimellisesti, vaikka se tarkoittaakin päivän mittaista touhuamista yhdessä. Hommat on olleet sen jälkeen hallussa (oman sängyn imuroinnista vessaanpesuun katosta lattiaan.)

Vierailija
6/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7-luokkalainen toi listan erilaisia kotitaloustöihin liittyviä tehtäviä, joista saa lisäpisteitä (mm. jääkaapin siivous, lieden puhdistus jne.). Näitä tehtäviä on mahdollisuus tehdä marraskuuhun saakka. Hienoa!