Käsi ylös, kuinka moni katuu, että otti sikapiikin lapselleen?
Kommentit (11)
otin itse raskaana ollessani ja esikoinen sai.Tyytyväisiä ollaan ja todella toivotaan että muutkin älyävät ottaa jotta tuo tauti häviäisi.....
Vaikea katua sellaista mitä ei voi muuttaa ja minkä on tehnyt hyvässä uskossa. Onneksi ei näyttäisi olleen haittaa. Eikä sekään ole kivaa jos lapsi olisi sitten sairastunut ja saanut vaikka jonkun kamalan jälkitaudin. Sitten kyllä kaduttaisi etten ottanut, vaikka nyt miljoonien ihmisten joukosta muutamille tuli odottamattomia haittoja.
otin itse raskaana ollessani ja esikoinen sai.Tyytyväisiä ollaan ja todella toivotaan että muutkin älyävät ottaa jotta tuo tauti häviäisi.....
vaikka enemmistö ihmisistä jätti piikin ottamatta.
Kaikki kolme lasta saivat rokotuksen ja me vanhemmat myös.
Mistä tuollaisen käsityksen olet saanut? Itse asiassa juuri mikään tauti ei ole rokotuksista huolimatta hävinnyt tyystin, vaan tulee esiin, jos tarpeeksi moni jättää rokottamatta. Hyvä se on nyt vauhkota, mutta kyllä sitten taas jonotetaan terveyskeskuksiin kun otsikoihin nousee ensimmäiset polion, tuhkarokon tai vaikka juuri tuon sikainfluenssan aiheuttamat vakavat vammautumiset tai jopa kuolemat.
Otin itse ja lapset ottivat. Mitään haittaa siitä ei ole meille koitunut.