Lue keskustelun säännöt.
Tuntuu että mun hiuksissani ja ihollani kävelee joku ötökkä koko ajan.
06.09.2010 |
Viikonloppuna metsässä ja suurin osa hirvikärpäsistä nypitty pois mutta tunne ei hellitä =(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla