Molo, Molo ja vielä kerran MOLO
Siis voisko tämä keskustelu jo loppua kyseisestä merkistä??
Merkki on MOLO KIDS!!!
Onko täällä ketään joka pitää kyseisen merkin topista?
Mä voin sanoa ihan suosilla, että meillä on haalarina ollut 2 vuotta jo Molo Kids, enkä muuhun vaihda. Mitään huonoa sanottavaa ei ole!
Heijastimet ovat ihan mahtavat! Parhaimmat, kuin missään muussa merkissä! Kangas on notkeaa, joten lapsi pääsee liikkumaan hyvin. Kulutuskestävyys on aivan mahtava, eikä meillä ainakaan ole tullut vielä haalareihin mitään jälkiä.
Haalarit ovat kapeita ja sopii meidän hoikalle lapselle tosi hyvin, ei pussita, kuten esim. ticketit tekee.
Mä en katso ostaessa hintaa, vaan ulkonäköä ja laatua. Lapseni on taatusti puettu lämpimästi ja puku kaikenlisäksi vielä miellyttää silmää ja on erilainen kun muilla lapsilla.
Mä en tosiaankaan halua, että meillä on samaa reimatekkiä, lassieta tai remua, kun kaikilla muilla lapsilla tarhassa ja puistossa!
Lopettakaa siis jo kyseisen merkin parjaaminen! Jos ette ole kokeillut pukua, teillä ei voi olla mielipidettäkään!
Kommentit (40)
puolesta menee vasta ensi talvena meidän pienelle.
Hyi hitto, onneksi mun lapsi niin iso,että ei käytä haalaria.
mutta kaikki eivät todellakaan näytä päällä hyvältä. Et varmaankaan osta itsellesi sellaisia, jotka lököttää yhdestä, kiristää toisesta paikasta, vetskari ei toimi kunnolla, kangas on jäykkää ja epämukavaa ja hajoaa parin pesun jälkeen.
Molon haalareissa ei ole paljon leikitty koristeilla ja kimalteilla, vaan kaikki mikä niissä on, toimii. Haalarit ovat kevyet, kangas notkeaa ja vettäpitävää ja kestävää!, lumilukot toimii ja lapsen on yksinkertaisesti hyvä olla ja leikkiä niissä.
Ulkonäöstä en puhu mitään, kun kaikilla on oma makunsa sen suhteen.
Lassieta tai "normimerkkejä" hauku! Ne vaan on niin helvetin RUMIA!!
koska sinäkin ap väität sitä niin ylivoimaiseksi ja haukut ns. normimerkit. Ja hinta on älytön.
Mua ärsyttää kun kaikkien pitää haukkua Lassieta joka on kohtuuhintainen perusvaate. Meillä on toppapukuja ja välikausiasuja ja ne todella hyviä.Minäpä tilasin kokeeksi todella persoonallisen merkin Tanskasta, haalari maksoi vain 79 euroa, saa nähdä kuinka kestää. Vaan eipä näy merkkiä missään keskusteluissa.
titää mikä merkki :)?Olen valtavan ihastunut jui Tanskalaisiin merkkeihin :).Itse pidän esim.Minymosta kovasti.Kiinnostaisi tietää,että onko viä jokin merkki joka ei kävele vastaan joka kadunkulmassa,kuten Lassiet,Reimatecit jne...
Ne LASKETTELUUN tarkoitetut ovat tuon hintaisia ja niitä ei ole kenelläkään pienemmällä lapsella.
meillä ainakin on erikseen haalari ja lasketteluasu
muna, penis, kikkeli, pippeli, kyrpä, mulkku tms. niin en halua myöskään molo-merkkiä heille.
t: äiti jonka lapsilla reimatecciä, giraftexiä, ticket to heavenia, me toota, minymoa ja lassieta lasten ulkovaatteissa
syöt kuitenkin Fanny-vanukasta, syöt Megapussin sipsejä ja horppäät päälle Koffia...
muna, penis, kikkeli, pippeli, kyrpä, mulkku tms. niin en halua myöskään molo-merkkiä heille.
t: äiti jonka lapsilla reimatecciä, giraftexiä, ticket to heavenia, me toota, minymoa ja lassieta lasten ulkovaatteissa
syöt kuitenkin Fanny-vanukasta, syöt Megapussin sipsejä ja horppäät päälle Koffia...
jotain salanimiä miehen vehkeelle? :-D
ja megapussi -> mega-pussy.
Tosin huono vertaus, koska suomeksi nuo ei ole alapääsanoja, toisin kuin molo.
jotain salanimiä miehen vehkeelle? :-D
katota omaa nenänpäätä pidemmälle!
Eihän se Molo Kids ole "molo(miehen kalu)" missään muussa maassa kuin suomessa!!!! HALOO!
Sama kun FANNY(englannissa) = suom. PILLU, ei suomessa tarkoita samaa kuin mitä se tarkottaa Englannissa. Ootteko te älypäät todellakin näin tyhmiä??
Kalutko teillä kiiltää silmissä, kun niitä vaan ajattelette???
enempi varmaan nolottaa sitä teidän kultamussukka Fanny-prinsessaa, kun kasvaa isoksi ja vaikka päättää lähetä vähän maailmalle. Ei hyvää päivää nyt antaa tytölle nimeä Pillu!!
ja megapussi -> mega-pussy.
Tosin huono vertaus, koska suomeksi nuo ei ole alapääsanoja, toisin kuin molo.
Eihän se Molo Kids ole "molo(miehen kalu)" missään muussa maassa kuin suomessa!!!! HALOO!
mä nyt luulin että se on kansainvälinen ilmaisu...
hei haloo itelles, aika huono.
älyttömämpää kuin se et joku ihan totta ei pue jotakin vaatetta ( Molo tai Ticket to heaven) sen takia kun mammalle tulee kummallisia mielleyhtymiä WTF :D??!Muahhahhahhaaaa!!! :D jessus....
kun tulee joku tekopimpero mieleen :(
syömiseen kuin että lapsi on päivittäin monta tuntia molopukua näyttämässä :)
syömiseen kuin että lapsi on päivittäin monta tuntia molopukua näyttämässä :)
asuun kiinnittää huomiota......sinä?ei se lapsi :).Lapset tuskin pihaleikkien huumassa rupeavat toistensa vaatemerkkejä tavaamaan...ja kun eivät ehkä osaa lukeakaan.Joten sinäkö menet ja tavaat lapsellesi että "naapurin Einolla on taas tuo Molo:n haalari päällä..tiedäthän että molo on vähä niinkuin miehen kyrpä?" :)
Käytä mielikuvitustasi!!
Koskaan tullut tämmöinen vaihtoehto mieleen?
Haluaisinpa nähdä sen 128 senttisen joka suostuu panemaan tuon päällensä. Tai tarkemmin ajatellen enpä haluakaan nähdä.