Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä jumppaan..

Vierailija
06.09.2010 |

koska siellä on kuitenkin joku teistä, läskikammoiset av-mammat, pilkallisesti arvostelemassa minua kaikkine ylikiloineni.. "Kehtaakin tulla näyttämään läskejään tänne, myötähäpeäääää.."

Ei pitäis koskaan lukea tätä palstaa, ei koskaan.. sitä ei normaalielämässä tajuakaan olevansa turhankin usein nolo ja moukka ja vaikka mitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi; arvostellaan niiden täydellisten bodyjen omistajiakin, ovat itsekkäitä, tyrkkyjä, ylpeitä ja kiilaavat todennäköisesti aina eturiviin.! :)

Vierailija
2/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla ja jumpissa käy niin monenlaista naista että sekaan vaan. Kukaan ei tuijota toisten kiloja ja makkaroita. Itse olen kuntosaleista sen huomannut, että mitä epätrendikkäämpi kuntosali, sitä monenmoisempaa porukkaa ja sekaan voi mennä ilman kyräilyjä. Parhaat sali ovat olleet ne, missä on isoja miehiä 90-luvun salikamppeissa; ne treenaa niin kovaa etteivät huomaa mitä muut mahdollisesti tekee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kukaan fiksu siitä pahastu koska pulsille se jumppa vasta ahyää tekeekin.

- 16v. jumpannut.

Vierailija
4/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen niin huonossa kunnossa flunssan jälkeen.En ole juuri muutenkaan liikuntaa harrastanut vuosiin, ja nyt parin viikon flunssan jälkeen ei uskalla aloittaa kovin rajusti.Olen alipainoinen, joten muut kuitenkin arvostelis että voi anotrektikko raukka, mitään ei jaksa kun ei syö...(en kyl oikeesti oo anorektikko, sairastellut vaan, ja painoani kauhistellaan aika usein)

Vierailija
5/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan arvostelee laihuutta nyky aikana. Kaikki pyrkivät siihen.

Vierailija
6/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan arvostelee laihuutta nyky aikana. Kaikki pyrkivät siihen.

ainakin kauhistelen ennemmin niitä anorektikkoja, jotka löytyvät aina salilta ja jumpista (siis ihan jokaikinen kerta kun sinne menee).

pulskat taas saavat multa peukkuja, kun yrittävät tehdä jotain terveydelleen.

Vierailija
7/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppahan on ylipainoisille just oikea paikka. (Mua enemmin ihmetyttää se, kun joku hyvinkin lihava käy jossain hampurilaisravintolassa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi