Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voikin olla näin kaunis pariskunta?

Vierailija
05.09.2010 |

Ihan oikeita, luonnollisia ihmisiä. Oltaispa mekin.

http://kalastajanvaimo.indiedays.com/

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitenkään sen onnellisempia. Päin vastoin! Kauniit eroaa useammin kuin rumat ja niillä on useammin syömishäiriöitä. Että olisit vain tyytyväinen itseesi. Minä en ole ruma mutta en kauniskaan. En kuitenkaan haluaisi olla kenenkään muun näköinen.

Vierailija
2/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin ennen, ennen kuin päästin itseni repsahtamaan :( Ja sama on käynyt miehelleni.

ap

Vierailija
4/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää täydellistä perhettä mutta todellisuudessa on sitte joku vialla. Huono itsetunto, anoreksia, pakko-oirehäiriö tai joku muu. Jos kaikki lapset puetaan aina nätisti, koti on aina siisti ja nainen hoikka ja kaunis niin joku on vialla.

Vierailija
5/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ulkonäköä kadehdin, muuta en.

ap

Vierailija
6/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tuo nainen on n. 35-40 vuotias, mutta se olikin 29 v. Vähänkö näytän kakaralta itse, vaikka olenkin vähän vanhempi...!

Vierailija
7/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti siellä itsekin että on saanut kuulla sen usein :D Selvästi suomenruotsalaisia! Huomasitteko?

Vierailija
8/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tavallisen näköinen oudonnäköisellä tukalla varustettuna, liikaa rusketusta hänelläkin.

Vierailija
9/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta. Olin kuvitellut, että olisi noin 36. Lähinnä ihon aurinkovaurioiden takia. No, muuten on nätti.

Vierailija
10/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain?

ap

Vierailija
11/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää täydellistä perhettä mutta todellisuudessa on sitte joku vialla. Huono itsetunto, anoreksia, pakko-oirehäiriö tai joku muu. Jos kaikki lapset puetaan aina nätisti, koti on aina siisti ja nainen hoikka ja kaunis niin joku on vialla.

tuolla tavalla. Minulle ainakin riittää, kun läheiseni saavat nauttia kauniista kodistamme. Ei ole mitään tarvetta esitellä sitä koko maailmalle, ja hakea sitä kautta hyväksyntää.

Vierailija
12/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogia en jaksanut lukea. Ihailtava silti. :)

Vierailija
13/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan teidän repsahtaneiden palstamammojen tapa perustella oma kurjuutenne muille=) Kalastajan vaimo selkeästi nauttii elämästään mutta teillehän pyhin äitiyden muoto on ainainen kärsimys, eiks vaan?

Vierailija
14/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti siellä itsekin että on saanut kuulla sen usein :D Selvästi suomenruotsalaisia! Huomasitteko?

Vierailija
15/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis pariskunta! Montako lasta heillä on ja minkä nimiset, Ainon bongasin..?

Vierailija
16/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko missään miehen ikää?

Vierailija
17/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistilla on aika poikkeuksellinen ominaisuus tuo että tykkää melkein joka päivä kuvata itseään, lähikuviakin, ja laittaa niitä nettiin. Mutta ei se toisaalta minua haittaa kun tykkään blogia lukea. Kiva että toiset ovat tuossa mielessä avoimempia kuin mattimeikäläinen.

Vierailija
18/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan teidän repsahtaneiden palstamammojen tapa perustella oma kurjuutenne muille=) Kalastajan vaimo selkeästi nauttii elämästään mutta teillehän pyhin äitiyden muoto on ainainen kärsimys, eiks vaan?

Vierailija
19/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen perhe... pitäkää hyvät ihmiset mielessä että tää rouva kirjottaa blogia koko maailman luettavaksi, ei hän siellä siitä ihan todellista arjesta kerro! ja joka kuva on poseerattu, ei aitoja tilannekuvia. nätti nainen, huomattavasti vanhemmaksi kyllä luulin.

Vierailija
20/45 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mutta, mä olen 40v

Meidän perheessä minä olen rupsahtanut mutta mies senkun komistuu vanhetessaan. Kyllä sen kanssa kelpaa mennä minne vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi