Miten voikin olla näin kaunis pariskunta?
Ihan oikeita, luonnollisia ihmisiä. Oltaispa mekin.
http://kalastajanvaimo.indiedays.com/
Kommentit (45)
nainen.Blogin pitohan on ihan kiva harrastus, ja saa varmaan jotain lisätienestiä noista mainoksista.Virkistävää, kun joku kuvaa ennenkaikkea itseään, eikä lapsiaan ja näiden asuja.(Vielä kun on tuon näköinen)Mutta, tietenkin jonkun ON OLTAVA vialla, kun kaikki on noin kivaa.Henkisesti terve ja hyvällä itsetunnolla varustettu suomalainen nainen 10 vuotta vanhassa paitulissa ja tukka takussa, esittelemässä rumaa ja sotkuista kaupungin vuokrakämppää, olisi tietenkin paljon mielenkiintoisempi :D Kun ei kellään oikeesti oo noin nättiä, jos ei oo vpäästään vialla, vai?
Mutta minulla on oma elämä ja onnellinen siinä, enkä jaksa kadehtia muita. Itsestään voi pitää hyvää huolta ja hyvät geenit vielä niin muuta ei tarvita.
Pikkusen positiivista elämän asennetta ja seikkailumieltä ja suvaitsevaisuutta ja rakkautta....
Karpelalta näyttää ja myös Karpelan ikäiseltä. Luulin häntä tosiaankin ainakin kymmenen vuotta itseäni vanhemmaksi, olen 29v. :)
Outoa...
katsokaa vaikka miten laihat jalat naisella on. ei kyllä ole normaali painoinen.
mäkin yllätyln siitä että on noin nuori. luulin kans että olis lähempänä 40.
mutta ei voi rumaksi haukkua vaikka itse pidänkin erinnäköisistä ihmisistä. eikä mieskään ole mun makuun.
varmaan kaikki kauhistelisivat meidän elämäntyyliä. harvoin on ihan todella siistiä, ei ole valkoista pintaa juurikaan missään, meillä ei ole uusia huonekaluja vaan tuunailtu jostain vanhoista, "ikuinen remppa" kesken vanhassa talossa, pihassa laittamista taas, kun ei ole ehtinyt töiden takia touhuamaan...
olisi kiiltokuvamaisuus kaukana :)
nainen.Blogin pitohan on ihan kiva harrastus, ja saa varmaan jotain lisätienestiä noista mainoksista.Virkistävää, kun joku kuvaa ennenkaikkea itseään, eikä lapsiaan ja näiden asuja.(Vielä kun on tuon näköinen)Mutta, tietenkin jonkun ON OLTAVA vialla, kun kaikki on noin kivaa.Henkisesti terve ja hyvällä itsetunnolla varustettu suomalainen nainen 10 vuotta vanhassa paitulissa ja tukka takussa, esittelemässä rumaa ja sotkuista kaupungin vuokrakämppää, olisi tietenkin paljon mielenkiintoisempi :D Kun ei kellään oikeesti oo noin nättiä, jos ei oo vpäästään vialla, vai?
itse asiassa kuvaamasi nainen tukka sotkussa kaupungin vuokrakämpässä olisi mielenkiintoisempi aihe. näitä "ihania" pariskuntia on jo ihan tarpeeksi netissä, olisi kiva lukea muunkinlaisesta elämästä. ja mitään ei tarvitse olla vialla että on kotona nättiä ja että nainen pitää itsestään huolta, meillä juuri näin, mutta olisi kiva nähdä sitä tavallista arkea tältäkin kyseiseltä perheeltä. kuvat ovat liian poseerattuja, tekstejä en sitten jaksanutkaan mielenkiinnon puuttumisen vuoksi lukea. elämään enemmän huumoria, ei oteta itteämme niin vakavasti. kellään ei ole aina asiat hyvin. eikö sillekin voisi nauraa kun on likaiset verkkarit päällä ja hiukset ponnarilla?
taviksen ponihäntätukan likaisesta kodista. Kokeile vaikka ja raportoi tänne tuloset.
kun en löydä miehestä kuvia. Ainoa, jonka näin oli portaikossa joku vaalea mies remppahommissa. Siinäkö se on? Onko muita kuvia?
Hjälp!
itse asiassa kuvaamasi nainen tukka sotkussa kaupungin vuokrakämpässä olisi mielenkiintoisempi aihe. näitä "ihania" pariskuntia on jo ihan tarpeeksi netissä, olisi kiva lukea muunkinlaisesta elämästä. ja mitään ei tarvitse olla vialla että on kotona nättiä ja että nainen pitää itsestään huolta, meillä juuri näin, mutta olisi kiva nähdä sitä tavallista arkea tältäkin kyseiseltä perheeltä. kuvat ovat liian poseerattuja, tekstejä en sitten jaksanutkaan mielenkiinnon puuttumisen vuoksi lukea. elämään enemmän huumoria, ei oteta itteämme niin vakavasti. kellään ei ole aina asiat hyvin. eikö sillekin voisi nauraa kun on likaiset verkkarit päällä ja hiukset ponnarilla?
Hiukset voivat olla ponnarilla, mutta ponnarikin voi näyttää hyvältä.
Esimerkiksi itse en IKINÄ pukeudu rumiin vaatteisiin edes kotona. En osaa olla asussa, jossa on tahroja, reikiä jne. En osaa olla jos vaatteet eivät sovi toisiinsa. Eli meille saa tulla yllätysvierailulle vaikka kameran kanssa, koska talon emäntä on aina nätisti=)
kuka näitä aloituksia tekee.
Nainen ihan kaunis, tosin vanhan näköinen ikäisekseen, mutta mies ei todellakaan komea. Aivan karmea tukkatyyli. Ja vissiin huomattavasti vaimoaan vanhempi?
Rahalla saa lisää kauneutta jos ei sitä omasta takaa tarpeeksi ole.
Kampaajat, hiustenhoitotuotteet, kosmetiikka, vaatteet jne. kaikki maksaa.
Rahalla saa lisää kauneutta jos ei sitä omasta takaa tarpeeksi ole. Kampaajat, hiustenhoitotuotteet, kosmetiikka, vaatteet jne. kaikki maksaa.
Ne nätit vaatteet maksaa saman verran kuin rumat. Minulla on tosi vähän vaatteita, mutta ostan vain sellaista mikä on mielestäni kaunista ja sopii minulle.
sulla ei ainakaan oo pikku lapsii tai sit ihan älytön vaatevarasto! mun päälle puklataan päivittäin tai isompi lapsi halaa vesivärisillä tai muuten vaan likasilla käsillä. siin ku on kerran kaks vaihtanu paitaa niin periksi tulee annettua ku ei muuten vaatteet riittäs. :)
on ihan komea, nainen näyttää Sirpa Selänteeltä- perusnätti mutta ei mikään suuren luokan kaunotar. Katsoin myös että liikaa käristänyt iho auringossa, luulin nelikymppiseksi. Mutta ei toki ruma nainen.
sulla ei ainakaan oo pikku lapsii tai sit ihan älytön vaatevarasto! mun päälle puklataan päivittäin tai isompi lapsi halaa vesivärisillä tai muuten vaan likasilla käsillä. siin ku on kerran kaks vaihtanu paitaa niin periksi tulee annettua ku ei muuten vaatteet riittäs. :)
ei kehtaa niitä nättejä vaatteja pilata lasten likaamisella...
Ei ne ole mitenkään sen onnellisempia. Päin vastoin! Kauniit eroaa useammin kuin rumat ja niillä on useammin syömishäiriöitä. Että olisit vain tyytyväinen itseesi. Minä en ole ruma mutta en kauniskaan. En kuitenkaan haluaisi olla kenenkään muun näköinen.
Kauniit eroaa koska tietävät etteivät kuitenkaan joudu jäämään yksin. Ei kai kukaan ruma eroa kun tietää ettei kukaan huoli enää kuitenkaan. :D
terv. kaunis ja eronnut
Ei ne ole mitenkään sen onnellisempia. Päin vastoin! Kauniit eroaa useammin kuin rumat ja niillä on useammin syömishäiriöitä. Että olisit vain tyytyväinen itseesi. Minä en ole ruma mutta en kauniskaan. En kuitenkaan haluaisi olla kenenkään muun näköinen.
Kauniit eroaa koska tietävät etteivät kuitenkaan joudu jäämään yksin. Ei kai kukaan ruma eroa kun tietää ettei kukaan huoli enää kuitenkaan. :D
terv. kaunis ja eronnut
että ihan naurattaa!
Kasvonpiirteet vaan vanhemmat. Olen huomannut että monilla ns isokasvoisilla on taipumusta näyttää vanhemmiltä kuin ovatkaan. Esim Angelina Jolie näyttää minusta ikäistään vanhemmalta..liikaa rusketusta molemmilla kyllä. ei näytä enää luonnolliselta....
mutta voin kyllä rehellisesti sanoa, että minä olen kauniimpi kuin tuo nainen ja mieheni on komeampi kuin tuo mies :) On mukavaa olla kaunis, mutta silti, ulkonäkö on vaan yksi puoli ihmisessä.
Tosi teennäisiä poseja tyyliin minä edestä, minä takaa jne. Taitaa olla naisella huono itsetunto. Toisekseen, hän on hyvin hoikka, minkä vuoksi hän näyttää ikäistään paljon vanhemmalta. Kasvot on luisevat ja iho kulahtanut niinku ylilaihoilla yleensä.
Kauniita kuvia muuten, mielenkiintoinen blogi.