Jos et sijoita lapsen haalariin vähintään 100 eur olet surkea vanhempi!
Näin on näreet! Ettekö tajua, että lapsen ulkoiluhaalari on sijoituskohde. On tärkeää ostaa mahdollisimman kallis haalari, jotta sen voi myydä mahdottoman kalliilla eteenpäin. Ei hyvien vanhempien lapset riko tai tahraa haalareitaan!
Herätkää pahvit!
Kommentit (26)
ma en oo ostanut lapsille haalarin haalaria. Isompina maksan sitten tasta aiheutuvat terapiat. Etta on tullut saastettya taas ihan vaarassa paikassa.
Herätkää pahvit!
Heräsin. Kävin hakemassa kaikille kuudelle lapsille merkkihaalarit. Nyt voidaan elää. Ai niin, ja vielä lapsetkin voi hyppiä lätäköissä koko talven. Eikä haittaa, että äidin päälle kura lentää, kun äidilläkin on goret.
Ei pahalla, mutta mukavampi kuin voi mennä ulos talvellakin.
Omat pojat on 6v. ja 8v. Kuopus on inhonnut aina haalareita, eikä suostunut käyttämään reimatec haalareita, vaan ihan tavallisia hengittäväviä toppatakkeja.
Kuopus sanoi, että ovat kuravaatteita ja niissä tulee kuuma.
Lapsi on jo 140cm ja ei niin mistään saa moloja =( Yksiäkään ei ole ollut, kun ei niitä silloin ollut myynnissä kun olisivat mahtuneet. Niitä junttiteccejä vaan. Miten tuon lapsen tuosta suosta enää nostaa????
Sen verran olen oppinut että mulla on jemmassa jo mahdollisille lastenlapsille muutamat molot, että ei sitten enää mene pieleen. Eihän ne miksikään mene ootellessa.
Tuota, pitäisikös tehdä vetoomus, että me mammatkin saatais kerrankin suu messingille, ja saatais moloa ihan kaikissa eri kokoluokissa?
Mä olen köyhä, mutta mun ystävä on rikas. Sain aivan ilmaiseksi nytkin heidän lapsen viime vuoden haalarin. On tosi just hyvänkokoinen ja ensi syksynä mä voin myydä sen sulle todella hyvällä voitolla. Enhän maksanut haalarista mitään !
ja sitten hiekkalaatikolla puhutaan vain ja ainoastaan niistä sijoituksista!!! kuka nyt kelpuuttaisi esim. Lassieta, Jonathania yms kun kalliimpiakin on saatavilla
edes pääse mukaan jos ei ole tiettyä merkkiä lapsella vaatteet.
t. Ticketillä lippu parempaan jengiin
ja sitten hiekkalaatikolla puhutaan vain ja ainoastaan niistä sijoituksista!!! kuka nyt kelpuuttaisi esim. Lassieta, Jonathania yms kun kalliimpiakin on saatavilla
Niinhän se oli silloin teininäkin, et ollut mitään jos ei ollut niitä Leviksiä. Nyt et ole mitään jos lapsellasi ei ole Moloa.
eräällä paikkakunnalla useampikin henkilö naureskelee mammoille, kellä ei tavatessaan olekaan muuta puhuttavaa kuin Ticketin haalarit. Mihin se muu elämä unohtui=)
välikausihaalarin lapselle kirppikseltä alle 10e ja ei näytä paljon olevan edes käytetty. vaikka laitan roskiin niin käytön hinnaksi jää vain se 10e. Tuskin pääsee 10e käyttöhintaa noilla 100e haalareilla.
Esikoiseni on puolivuotias ja sain lahjaksi Reiman haalarin. Onko nyt niin että tuo on juuri niitä merkkejä mitä on vältettävä? Entäs kun mielestäni tuo haalari näyttää ihan kivalta, vaaleanvihreä ja siisti?
Esikoiseni on puolivuotias ja sain lahjaksi Reiman haalarin. Onko nyt niin että tuo on juuri niitä merkkejä mitä on vältettävä? Entäs kun mielestäni tuo haalari näyttää ihan kivalta, vaaleanvihreä ja siisti?
Lassie on tosi nolo, älä osta sitä.
Jos se tuosta on kiinni niin olen mielelläni surkea vanhempi! Ja annan lasteni rauhassa remuta niissä kirpparihaalareissaan kun ei tarvitse ajatella sitä jälleenmyyntiarvoa!! :D
Kyllä on ap:lla köyhä elämä kun tälläisestäkin pitää alkaa provoamaan... :D
Jonathanin haalari. Mielestäni osoittautunut ehdottomasti parhaaksi
Valaiskaa noviisia! Esikoiseni on puolivuotias ja sain lahjaksi Reiman haalarin. Onko nyt niin että tuo on juuri niitä merkkejä mitä on vältettävä? Entäs kun mielestäni tuo haalari näyttää ihan kivalta, vaaleanvihreä ja siisti?
Ulkonäöllä ei ole mitään väliä! Merkin on oltava Molo tai ehkä Mini A Ture, Ticketit alkaa olla jo vähän hiinä ja hiinä...
Eli Molokaupoille ja äkkiä! Muuten lapsesi jäätyy ja kastuu ja jäätte porukan ulkopuolelle. Lauma hylkää teidät pirullisesti Molottaen.
Valaiskaa noviisia! Esikoiseni on puolivuotias ja sain lahjaksi Reiman haalarin. Onko nyt niin että tuo on juuri niitä merkkejä mitä on vältettävä? Entäs kun mielestäni tuo haalari näyttää ihan kivalta, vaaleanvihreä ja siisti?
Ulkonäöllä ei ole mitään väliä! Merkin on oltava Molo tai ehkä Mini A Ture, Ticketit alkaa olla jo vähän hiinä ja hiinä...
Eli Molokaupoille ja äkkiä! Muuten lapsesi jäätyy ja kastuu ja jäätte porukan ulkopuolelle. Lauma hylkää teidät pirullisesti Molottaen.
Lähden tästä valelemaan bensalla tuon Reiman ja pakkaan muksun rattaisiin ostosreissua varten. Hyvä ettei ehditty puistoon asti.
Meidän lapsilta löytyy Canada Goose -haalarit. Kiva, kun ei ole muilla samanlaisia.
ja leikkii keskenään puvun merkkiin, väriin tai malliin katsomatta. Ellei niitä ole sitten jo aivopesty kastijakoon..