Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et sairastele, ketuttaako sinua aina kipeänä olevat työtoverit?

Vierailija
05.09.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ei kukaan ole paljon saikulla. Jos joku on poissa, niin on sitten oikeasti kipeä. Lisäksi teen sellaisia töitä, että juurikaan ei tarvitse tuurata, vaan työkaveri hoitaa työnsä palatessaan.

Aiemmin olin töissä, jossa lähin työkaveri oli mielenterveysongelmien takia n. joka kolmas kuukausi pois töistä. Se kyllä vähän otti päähän tehdä kahden ihmisen työt melkein koko ajan ja varsinkin kun haukut siitä palkaksi sai työkaverilta, kun sillä meni lujaa. Ei sillä, että kateeksi olisi työkaverin mielenterveysongelmat käyny. Sinänsä hankala tilanne, kun toisaalta ketutti ja toisaalta kävi sääliks ja olis halunnu auttaa.

Vierailija
2/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa, jos joku on jatkuvasti pois etenkin, jos ei ole mitään kunnon syytä tai kakarat on aina sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen niin hyvässä asemassa ettei enää ola lapsia tuomassa tauteja kotiin niin miksi se olisityökaverini vika jos hänellä on?

Vierailija
4/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarat tekemättä sen takia ettei sua vituttais kun ne sairastavat?

Vierailija
5/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminene ttä kantaisin kaunaa jos joku sairastaa tai jos lapsensa sairastavat. Tekis hyvää muutamalle av-mammallekin opetella vähän tätä empatiaa ja ymmärtämistä.

Vierailija
6/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarat tekemättä sen takia ettei sua vituttais kun ne sairastavat?

yhdessä tehtyjä kakaroita ja että sitä palkallista vapaata käytetään vain hoidon järjestämiseen. Onneksi minulla ei tällä hetkellä ole työkaveria, joka olisi lasten takia jatkuvasti pois. On ollut aika, jolloin työkaveri oli yli puolet kuusta pois lasten takia ja se oli kestämätöntä.

t. 3

Vierailija
7/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun oli paljon helpompi jäädä töistäni pois kuin mieheni. Jos tää nyt jotakuta vituttaa niin voi voi :D toisaalta mistäs sitä kukaan tietää miten paljon se siippa niitä sairaita lapsia on hoitanut tuskin kukaan tulee asioitaan tilittämään vittumaisille työkavereilleen!

Vierailija
8/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työskentelen päiväkodissa ja sijaisia ei yleensä palkata. Joten lasten turvallisuudesta huolehtiminen tuollaisina päivinä on vielä potenssiin kolme muita stressaavampaa.

Vierailija
9/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten turhaa siitä on mussuttaa. Vaihtakaa työpaikkaa ellette kestä! Mites ne yht saa hoitajia lapsilleen kaikilla kun ei ole edes isovanhempia apuna?

Vierailija
10/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan miten paljon se mies on siellä kotona sairaita lapsia hoitanut joten pidä mölyt mahassas vaan!

Vierailija
11/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisella tavalla voi ketään syyttää.

Vierailija
12/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin kauan kuin on tarvis! Eri asia sitten saako siitä palkkaa....palkallinen hoitovapaa on tarkoitettu sitä hoitoavun järkkäämistä varten mutta jokainen saa olla kotonaan vaikka kuukauden sairasta lasta hoitamassa. On työnantajan moka ellei ole riittävästi henkilökuntaa tätä paikkaamaan.

Vierailija
13/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat just niitä veemäisimpiä ja pikkumaisimpia työkavereita. Omaan napaan tuijottajia...mulla oli kerran 50v lapseton ämmä työkaverina ja voi jessus miten ihminen saattoi olla katkera, kateellinen ja vittumainen. Hyvin huomas että ne omat lapset jääneet saamatta ja sehän piti kostaa kaikille nuoremmille äiti-ihmisille!

Vierailija
14/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun se kuormitti kaikkia muita. Kummasti alkoi mies hoitaa sairaita lapsia myös ja isovanhemmat tulivat avuksi. Juu ja tästä on kauan aikaa, nykyiset työkaverini eivät ole pois töistä. On todella raskasta, jos työkaverin työhön tulemiseen ei voi luottaa, sillä työt on silti tehtävä eikä sijaista saa mistään. Juu ja kun lapsia on useampi kuin kaksi voi niitä poissaolopäiviä olla kuussa yli kymmenen ja se on paljon se.

t. 3, joka ei ole vittumainen, mutta uupui tehdessään jatkuvasti toisenkin työt

Vierailija
15/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku hoitaa sairaita lapsiaan kotona. Työnantajaa pitäis ojentaa ellei palkkaaa riittävästi ihmisiä töihin! Kellään ei ole velvollisuutta jättää sairaita lapsiaan hoitamatta työnantajan tai työkavereiden vuoksi. Niin se vaan on ellei homma miellytä niin uuteen duuniin! Mä nostaisin heti jutun jos mulle idioottimainen pomo tulis nurisemaan...

Vierailija
16/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se oikeus on kirjattu lakiin! Palkatonta hoitovapaata saa ottaa niin kauan kun lapsi sairas.

Vierailija
17/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräjälkeen ja juu otin paljon palkatonta vapaata. Mies oli silloin toisella puolella maapalloa. Ei tullut mieleeni kyllä potea huonoa omaatuntoa!

Vierailija
18/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni hoitaa lapsia enkä minä. Se kuulemma äidin homma! Mitsäs iihen sanotte akat? Teit niin tai näin aina väärin päin!

Vierailija
19/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraavassa lamassa lusmut saneerataan

Vierailija
20/22 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskin työkaveri miespuoleinen on heti "sairas" jos kuulee että jotain tautia on liikkeellä ja jää sairaslomalle,mutta silloin sitten käy kalassa ja mökillä ym.....Semmoset joitten epäilen olevan suotta poissa töistä.Ei oikeasti sairaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi