Mitä tää nyt on, viiltävä kipu kyljessä/rinnan alla...
Yhtäkkiä tässä puolisen tuntia sitten karmee vihlaisu oikealla puolen aikalailla tuolla alueella missä rintaliivien kaarituki kulkee. Ei pysty vetämään keuhkoja täyteen eikä kokonaan tyhjäksi, tai silloin sattuu kaikkein eniten. Kipu heijastuu vielä tuosta alueelta jonkun verran alaspäin... Viiltää ja vihloo... Raskaana rv 26, liekkö asialla osuutta vai ei. Näin istuma-asennossa pystyy olemaan, makuultaan ei ja seisominenkin sattuu.
Kommentit (2)
Kun olin itse sappileikkauksessa,niin samassa huoneessa oli nainen,jolla sappikohtaus päällä ja siitä joutui samantein antibioottitiputukseen.Tällä naisella oli 2kk ikäinen vauva ja sappi oli vaivannut koko raskauden ajan.Meni sitten tippapullon kanssa käymään oman lapsensa ristiäisissä ja takaisin sitten sairaalaan.
Pääsin itse ennen tätä naista sairaalasta kotiin ,enkä sitten tiedä leikattiinko sappi sillä kerralla vai eikö.
vaivannut myös raskauden aikana, useammalle lääkärille asiasta maininnut, epäilivät tukilihas peräiseksi tai vauvan painavan jotain hermoa. Muutaman viikon erittäin epämielittyvä kipu juuri siinä rinnan alla, asennon vaihto helpotti ja selällään makuu käsi ylöspäin nostettuna. Nyt alkanut helpottamaan kun lapsi laskeutunut.