Mitä tekisit jos saisit paritonnia ekstraa ihan i´tsellesi käytettäväksi?
Mä ostain yhden Mulberryn veskan ja jonkun timanttisormuksen.
-t. sitä ylimääräistä odotellessa...
Kommentit (51)
Tai ehkä Pariisiin tai Nykkiin, kun en ole ennen käynyt. Tai Barcelonaan.
Yksin.
tosin vähän pitäisi omistakin pistää rahaa.
tyyliin kosmetologi ymv. ja loppurahoilla shoppailisin vaatteita ;D
jos ei, niin sitten hussaisin laserhoitoon, jolla sais viiksikarvat pois lopullisesti
missa on jo 700 odottamassa etta tarvitsisin sita.
joten niihin ei ole enää tarvetta laittaa vähään aikaan.
Ostaisin luultavasti timanttisormuksen. Tosin olen sen muutenkin ostamassa tässä syksyllä joten ehkä kuitenkin satsaisin sen ylimääräisen 2000e matkaan tai sitten jaksottaisin pitemmälle ajanjaksolle ja kävisin esim. joka viikko kaksi kertaa kampaajalla ettei tarvitsisi väännellä koskaan itse hiuksia sen enempää kuosiin. Kävisin myös useammin kauneushoitolassa.
Laitattaisin autoa, uusi maski ja muuta pientä kohotusta. Tuolla rahalla ei isoja juttuja saisi tehtyä.
Jos vielä rahaa jäisi, kävisin ostamassa laadukkaita alusasuja. Nyt on tullut tyydyttyä halpoihin korvikkeisiin.
jos se raha olisi siis vain mun käytettäväksi.
rintojen kohotusleikkaus.
Jos sais tolla rahalla, en ole perehtynyt hintoihin.
Tietenkin oikeestihan tuo ekstra menee aina lapsille, mutta tässä ajatusleikissä kaikki pitää käyttää ihan itse : D
ja matkustaisin, varmaan Kreikkaan.
viikottain hierojalla niin kauan kuin rahasta riittäisi. Nyt raaskin käydä aivan liian harvoin ja sen kyllä tuntee kropassa.
en jotenki osaa ajatella itselleni vain. koska olen haaveillut leikkimökistä, niin haluaísin siihen laittaa rahaa ja pieni kasvo-peraatio, se olisi vain kyllä itseäni varten, tuskin kukaan edes huomaisi.
Mä ostain yhden Mulberryn veskan ja jonkun timanttisormuksen.
-t. sitä ylimääräistä odotellessa...
on sulla pienet unelmat.
Nimim: nytkin vitusti enemmän cashia kotona...
viikonlopuksi Barsseloonaan, jossa shoppailisin uusia vaatteita, ostaisin ainakin jotkut aivan ihkut nahkasaappaat ja ajattoman nahkalaukun, jota kayttasin seuraavat 10 vuotta. Ikina ei ole rahaa satsata tuommosiin isompiin ajattomiin ostoksiin.
Olis myos kiva kayda jossain huippuhyvassa kampaamossa hakemassa uusi look.
viikonlopuksi Barsseloonaan, jossa shoppailisin uusia vaatteita, ostaisin ainakin jotkut aivan ihkut nahkasaappaat ja ajattoman nahkalaukun, jota kayttasin seuraavat 10 vuotta. Ikina ei ole rahaa satsata tuommosiin isompiin ajattomiin ostoksiin.
Olis myos kiva kayda jossain huippuhyvassa kampaamossa hakemassa uusi look.
Mä ostain yhden Mulberryn veskan ja jonkun timanttisormuksen. -t. sitä ylimääräistä odotellessa...
on sulla pienet unelmat. Nimim: nytkin vitusti enemmän cashia kotona...
nyt oli katsos puhe vaan parista tonnista. Miljoona jos ois extraa niin olis ihan erinäkinen luettelo.
Ottaisin ripsi- ja hiuspidennyksen sekä ostaisin uusia vaatteita.Maksaisin myös jonkun kivan harrastuksen itselleni vuodeksi...