Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit paritonnia ekstraa ihan i´tsellesi käytettäväksi?

Vierailija
04.09.2010 |

Mä ostain yhden Mulberryn veskan ja jonkun timanttisormuksen.

-t. sitä ylimääräistä odotellessa...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

värit sun muut, kosmetologilla jossakin tosi rentouttavassa hoidossa, värjäyttämässä ripset ja kulmat, teettämässä manikyyrit ja pedikyyrit sekä hankkisin parit uudet silmälasit ja piilarit. Jos vielä jäisi rahaa, maksaisin muutamalle ystävälleni lastenhoitajat ja lähtisin viettämään tyttöjen iltaa ystävieni kanssa :)

Vierailija
22/51 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt sellaisessa onnellisessa elämänvaiheessa että suuri osa palkasta jää tilille säästöön. Ostan tarvekalut, mutten osaa haluta enkä oikeuttaa mitään ylilyöntejä, tyyliin tonnin laukku.

Hyvä avaus, tuli hiukan mietittyä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vois opintolainankin maksaa pois..

Mutta joku yhteinen vuokramökki tai kylpylä tai muuta kivaa.

Vierailija
24/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkani pois ja muuttaisin poikaystävän kanssa yhteen. Nyt ei voi rahan takia. :(

Vierailija
25/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtona on, että nimenomaan mun on tuhlattava se raha, en keksikään juttuja. Jos sen sijaan saisin hummailla rahan yhteishyvään, lähtisin pienen perheeni kanssa ihanalle lomamatkalle. Mieheni haaveilee Disneyworld'ista, joten sinne kai suuntaisimme (ja lentokentän tx free:stä ostaisin Longchampin mustan Roseu-käsilaukun about 300 euroa).

Vierailija
26/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni ihanan, lämpöisen talvitakin ja nätit saappat.

Nyt on vaan neljä vuotta vanhat kuluneet, kun halusin lapsille parasta.

Ostaisin myös uuden föönin, tuo vanha savuttaa.

Ja kunnollisia, ihania hiustenhoitotuotteita, niin ja meikkejä :D

Vierailija
27/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaatteita varsinkin talvitakin, talvikengät ja muita vaatteita. Ei tuolla summalla paljoa sais (siis sellaisia kun haluaisin) mutta kuitenkin...

Nyt on vaan tyydyttävä halpohin rytkyihin kun kaikki on niiiiin kallista.

Vierailija
28/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kykene ajattelemaan, että 'hassaisin' pari tonnia itseeni. Liekkö tämä enää sitten ihan tervettä..

Vierailija
29/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeassa elämässä ilman muuta lyhentäisin asuntolainaa ylimääräisellä kahdella tonnilla.

Mutta jos se on tässä ajatusleikissä kiellettyä niin sitten lähtisin sillä rahalla jonnekin Etelä-Euroopan kivaan kaupunkiin viikonloppumatkalle.

Vierailija
30/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikat itsestäni kuntoon ja jos rahaa jäis, niin ostaisin vaatteita.

Vierailija
31/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, kuin rahaa riittäisi. Keväällä on paluu töihin 4 vuoden poissaolon jälkeen, joten joutunen tekemään tuon joka tapauksessa.

Vierailija
32/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopuilla uudet, muodikkaat silmälasit. Vanhoilla olen kitkutellut jo 15 vuotta : (

Vierailija
33/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin kaikenlaista sisustustavaraa. Huonekasveja, verhoja, mattoja, uuden terraarion kilpikonnalle, maljakoita, pöytäliinoja, tyynyjä... Sellaista :) Olispa pari tunnia omaa rahaa!

Vierailija
34/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en tiedä...tuntuisi liian tuhlaukselta. en ole kaunis enkä osaa pukeutuakaan mutta se ei vaan ole mun juttu joten laittaisin säästöön.

korjaisin auton tai ostaisin uuden.

sisustaisin eli vaihtaisin kunnolliset ja kauniit tapetit ja remppapuolelle lattiat sillä rahalla ilman että tarvitsee kitsastella.

TAI ostaisin koiran (tosin sen olen jo näillä näkymin ostamassa vähistä varoistani) ja laittaisin pihamaata kauniimmaksi.

Vierailija
35/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen(n.4-5vuotta sitten viimeksi käynyt leikkuuttamassa),saattaisin jopa ottaa väriäkin.

Ostaisin jotain kunnollista päällepantavaa(en ole ostanut vuosikausiiin itselleni mitään vaatteita uutena.Yleensä toisten vanhoja gollegeja,verkkareita.Viimetalvenki kuljin lähestulkoon feikkicrokseilla ja hupparilla,kun en omista talvivaatteita.Olen lihonut tuon nuorimmaisen 3½v odotusaikaan yli 30kg joista jäljellä n.20kg,niin ei ole huvittanut panostaa itseeni ja mieluummin satsaan vähät rahani lapsiin ja ruokaan ja laskuihin.

Saattaisin jopa käydä muutaman kerran hierojallakin.Tonnilla maksaisin velkojani.

Vierailija
36/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varaisin matkan lämpimään jouluksi.

Vierailija
37/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienennysleikkaus olisi yksi kohde, mutta siihen tuo ei taida riittää.

Voisin ostaa jonkun klassikkolaukun

Voisin käydä kasvo- ja jalkahoidossa

Voisin ostaa kenkiä

Voisin aloittaa uudelleen ratsastuksen

Voisin ostaa koruja

Vierailija
38/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta vaatetta, jalkahoidon, kampaajallakäynnin jne

Vierailija
39/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppurahoilla Boknäsiä kirjastoon.

Vierailija
40/51 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään ihan innostuu. Mut loppupeleis mä varmaan ostaisin miehelle ja lapselle uudet toppapuvut, jotain uutta säilytysjärjestelmää kotiin ja itelle alusvaatteita+ normaalei edullisii käyttövaatteita. Lopuilla lyhentäisin velkaa. :)

Kahdeksan vuotta sitten oisin varmaan ostanu eka viinaa parilla sadalla, pitäny bileet ja sit lähteny etelään jonkun kaverin kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä