Mitä astiastoa keräät?
Kommentit (25)
Olen kyllä yleensä hankkinut koko astiaston kerralla enkä mitenkään vähitellen keräämällä.
Meillä:
Paremmat astiat:
- Villeroy & Boch Flow -astiat
- Iittalan Aurora -lasit
- Kaj Franckin Luna -lasiastiat
- Arabian Artik -aterimet
Arkikäytössä:
- Arabian Arctica -astiat
- Pentikin Menu -astiat
- Jonkin verran Iittalan Teemaa
- Iittalan Kartio -lasit
- Hackmanin Carelia -aterimet
kerralla koko astiastoa! Ainakaan jotain arabiaa, pentikkiä, villeroytä...
Olen kyllä yleensä hankkinut koko astiaston kerralla enkä mitenkään vähitellen keräämällä. Meillä: Paremmat astiat: - Villeroy & Boch Flow -astiat - Iittalan Aurora -lasit - Kaj Franckin Luna -lasiastiat - Arabian Artik -aterimet Arkikäytössä: - Arabian Arctica -astiat - Pentikin Menu -astiat - Jonkin verran Iittalan Teemaa - Iittalan Kartio -lasit - Hackmanin Carelia -aterimet
Kerralla hankkia, aika moni ihminen sellaisen asian ymmärtää;D Mikä noista on paras. Tuo villeroy kiehtoisi, mutta ne eivät ole kovin kauniita.
- arabia taika
- arabia paratiisi(lapsilleni kerään)
- arabia arctica
- arabia teema
- marimekko puutarha
- villeröy & boch ( lapsilleni kerään)
- muumimukeja
- heljä liukko-sundström mukeja
- kerman savi mukeja
Sellaista missä on salmiakkiruudutusta sähkönsinisellä ja kullanvärisellä viivalla. Ei mitään hajua nimestä...
No kyllä saa olla melkoinen idiootti jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa kerätä.
Mulla on Pentikin Mansikkaa eikä todellakaan olisi ollut vara ostaa kaikkea kerralla. Ja vaikka olisi, se on ihana tunne kun saa taas yhden kipon ostettua. Mä nautinkin elämän pienistä iloista.
Niin ja mulla on melkoinen määrä Kerman Saven Heinää, lisäksi sinistä 24 h:ta ja muutama Muumi-muki.
No kyllä saa olla melkoinen idiootti jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa kerätä.
Mulla on Pentikin Mansikkaa eikä todellakaan olisi ollut vara ostaa kaikkea kerralla. Ja vaikka olisi, se on ihana tunne kun saa taas yhden kipon ostettua. Mä nautinkin elämän pienistä iloista.
kauniista astioista.. Kaikki kauneus luo harmoniaa ympärille.
Olen onnellisempi ja iloisempikin kauniissa ympäristössä, kuin rumassa tai sekavassa.
Tytär valitsi muutama vuosi sitten paratiisin, eli sitä hänelle.
Meillä ehkä olisi varaa ostaa kerralla. Mutta enpä ole ostanut, enkä oikeen tiedä miksi. Ehkä tuntuu niin isolta rahalta kerralla laittaa astioihin :). Olen ostanut kerralla esim. 6kpl kahvikuppia toisella kerralla 6kpl lautasia jne.
Ja tytölle kerätään omaa taloutta varten, pieni satsi lahjaksi kerrallaan jotta osaisi arvostaa. Ettei vana aina mennä ja paukauteta satasia haisemaan noin vaan.
No kyllä saa olla melkoinen idiootti jos ei ymmärrä mitä tarkoittaa kerätä. Mulla on Pentikin Mansikkaa eikä todellakaan olisi ollut vara ostaa kaikkea kerralla. Ja vaikka olisi, se on ihana tunne kun saa taas yhden kipon ostettua. Mä nautinkin elämän pienistä iloista.
Voi ihkua!!
Joo, on se ihkua kun on astioita ettei tarvitse suoraan kahvipannusta juoda tai kattilasta syödä.
Mikä teidän ongelmanne on?
Miksi pitää vittuilla siitä jos mä tykkään hemmotella itseäni kauniilla astioilla?!?!
Tää palsta on kyllä täynnä kusipäitä, ei voi muuta sanoa.
Kiitos kauniista sanoistanne, kylläpä tuli hyvä mieli.
Joo, on se ihkua kun on astioita ettei tarvitse suoraan kahvipannusta juoda tai kattilasta syödä.
Mikä teidän ongelmanne on?
Miksi pitää vittuilla siitä jos mä tykkään hemmotella itseäni kauniilla astioilla?!?!
Tää palsta on kyllä täynnä kusipäitä, ei voi muuta sanoa.
Kiitos kauniista sanoistanne, kylläpä tuli hyvä mieli.
Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa. Materialisti?
Olen materialisti jos sellaiseksi luetaan kun ostaa mieluummin omaa silmää miellyttäviä astioita kuin sellaisia joista ei tykkää. Meitä on varmaan aika monta?
Taisi kolahtaa niille joilla ei ole vara ostaa Pentikkiä, hah.
Taidan hakea Ikeasta jonkun astiaston seuraavaksi.
rosenthal sanssoucia, vanhantavaran liikkeestä koko ruokailusarja kerralla ostettuna. Siihen pitäisi vaan löytää jostain vielä kupit.
Arkikäytössä on vihreää ja sinistä 24h:ta, sitä mitä ei enää- harmi vaan- valmisteta. Mukit on mitä sattuu, lasit kartiota.
Tyrär (12v) kerää itselleen mariskooleja, ei muita astioita vielä.
meillä on kyllä lautasia, laseja yms. joista syödään
yksi mikä kiehtoisi. Mutta katsellaan vielä:) kiitos vastauksista.
Ikävää jos tämä astiakeskustelu jotakin ärsytti. En arvannut, että se voi olla paha asia:O
jos kiinnostaa tietää miksi pitää kerätä.
Minä toivoin vain kuulevani mitä eri astiastoja ihmisillä on, kun olisi ajankohtaista alkaa kerätä jotain sarjaa, ja olisi kiva saada vinkkiä mikä olisi hyvä ja myös kaunis.