Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä astiastoa keräät?

Vierailija
04.09.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoa olen alkanut vasta keräämään, eikä ole mitään kovin isoja suunnitelmia kerätä, lautasia lähinnä, katsotaan nyt. Mulla on Arcticaa ja sitä saatan vielä joskus lisääkin hankkia.

Vierailija
22/25 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerännyt rippijuhlista asti Pentikin Vanilja-astiastoa. Eipä ole itse tarvinnut ostaa mitään :)

Toista kokonaista astiastoa en aio kerätä, mutta tykkään ostaa eri astiastoista tiettyjä astioita, esim. kulhot tai pienet lautaset kuudelle-kahdeksalle hengelle.

Yhdistelmillä tulee hienoimmat kattaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mustavalkoinen paratiisi ns. parempina astioina (tosin käytetään ihan normiarjessakin). Tällä hetkellä en kerää mitään mutta mulla on parikin vanhaa arabian sarjaa, joita haluaisin alkaa kerätä. Toista olen joskus saanut lahjaksi vähäsen ja toista on meillä lapsuudenkodissa ja ovat mielestäni tosi kauniita sellaisia käsinmaalattuja ateljeastioita, joita ei enää saa ja kauniisti retroja myös. Tilapula vaan on ja meillä on niin paljon astioita, ettei oikein siksikään saisi hankkia uutta. Muumimukeja on tullut myös keräiltyä mutta niidenkin suhteen olen yrittänyt hillitä intoilua kun ei ole tilaa eikä mitään järkeä, että on niin tolkkuna astioita, että riittäisi monelle perheelle.

Noissa vanhoissa astioissa on se viehätys, että niitä oikeastaan täytyisi ns. kerätä kun koko astiastoa ei välttämättä (voi toki niinkin käydä) löydä kerralla.

Vierailija
24/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain astioita joskus ostan, niin oliivin- ja hiekanväristä Teemaa. Kaapin perällä on todella vanhaa Arabiaa ja Rörstrandia, kokonaisia asiastoja, joita ei tule käytettyä.

Vierailija
25/25 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Vinetaa 1900-luvun alusta

Arabian Kaurista 1930-40-luvulta

Arabia Canton ja Singapore tee-ja kahviastioita

Arabia Crayfish ja Suomenkukka mökkiastiastoina

Arabian mokkakupit ja kannut laidasta laitaan

Erikoisharrastuksena ovat Disneyn piirroselokuva-aiheiset mukit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän