Ostanko vuoden 2000 BMW:n vai uuden Kian? Hinta sama.
Kommentit (24)
ahihi kikakika mistä tiiät onko mulla edes autoa ;)
te Audien/Bemareitten/Mersujen kuskien ajotavoista valittajat ovat ärsyttäviä nysväreitä. Ei päästä siitä rekasta ohi, ei olla selvillä missä auton kyljet kulkevat, sivutieltä tultaessa ajetaan päätietä ajavan eteen eikä osata kiihdyttää -liikenteen roskaväkeä siis.
Moisista päästelen ohi enkä aina viitsi vilkkua käyttää...
että ne ei edes ite tajuu ajavansa ihan päin vittua, mm. yks kerta sai melkein aiheutettua kolarin sillä, että seuraisin jo pitemmän aikaa kun tämä ah niin ihana audi roikkuu ihan hanurissa, menis sitten vittu ohi jos ajan 50km alueella jo valmiiks 60km/h. sori vaan etten haluu ajaa esim. lasten päälle vahingossa. No kuitenki, ei voinut sitten käyttää missää risteyksessä vilkkua, ja sitten kun mä päätin kans olla käyttämättä vilkkua, niin se meinas ajaa perään. Vittu mikä urpo. Kuten muutkin saman lajin kuljettajat.
että ne ei edes ite tajuu ajavansa ihan päin vittua, mm. yks kerta sai melkein aiheutettua kolarin sillä, että seuraisin jo pitemmän aikaa kun tämä ah niin ihana audi roikkuu ihan hanurissa, menis sitten vittu ohi jos ajan 50km alueella jo valmiiks 60km/h. sori vaan etten haluu ajaa esim. lasten päälle vahingossa. No kuitenki, ei voinut sitten käyttää missää risteyksessä vilkkua, ja sitten kun mä päätin kans olla käyttämättä vilkkua, niin se meinas ajaa perään. Vittu mikä urpo. Kuten muutkin saman lajin kuljettajat.
Hyvähyvä corolla, sä näytit sille!
Vaikka se alkaa olla jo turhan vanha, mulle. Muutenkaan en bemareista ole ikinä välittänyt.
Mutta laadultaan se on ihan eri luokkaa kuin joku Kia. Turvallisuudeltaankin. Toivottavasti on hyvin pidetty.
Kiat ja muut Huyndait on aika heppoista tekoa. Kyllähän niillä ajelee, jos ei tiellä satu mitään onnettomuutta...