Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa taas mielenkiintoinen äitipolikäynti.

Vierailija
04.09.2010 |

Lääkäri aloitti asiansa kysymällä että minkä ikäinen olen (34v) ja alkoi sitten kysellä josko olemme harkinneeet sterilisaatiota.

Kerroin että mies ainakin haaveilee vielä yhdestä lapsesta ja että sterilisaatio on vaihtoehtona VAIN jos kohtu näyttää siltä että neljäs raskaus olisi minulle vaarallinen, eikö sitä voisi missään nimessä suositella.

Tästä lääkäri pääsi sitten ihmettelemään että ovatko kaiki lapset samalle isälle, ja voi kuinka ihanaa!

Onko se nyt niin ihmeellistä että mies haluaa lisää lapsia, vai ajatteliko lääkäri että hullu mies kun haluaa VIELÄ lapsia MINUN kanssani :P

Meillä on 10- ja 7-vuotiaat pojat ja odotan kolmatta rv 33. Tätä vauvaa piti tehdä lähes neljä vuotta, siksi pitkä ikäero poikiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ainakaan mikään vanhanaikainen moraalinvartija tämä lääkäri!!

Vierailija
2/2 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lääkäri oletti lapsilla olevan eri isät lasten isohkon ikäeron vuoksi. Kuitenkin nuo kaksi ensimmäistä on lähekkäin ja sitten tulee väliä... Ja luuli varmaan että on viimeinen iltatähti saanut alkunsa puolivahingossa, jonka takia varmaan ehdotti sterilisaatiota. Taisi vaan kysellä olettamuksiensa pohjalta ja iloisesti yllättyä kun onkin tarkoitus vielä jatkaa perhettä jos vaan kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla