Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaako vauvasi odottaa yöllä maitopullon lämmittämistä?

Vierailija
04.09.2010 |

Meidän poika, 6 kk, kun herää yöllä syömään, niin tissiäkään ei tahdo hänen mittapuun mukaan saada suuhun riittävän nopeasti. Olen monta kertaa miettinyt, että millainenkohan huuto siitä syntyisi, jos pitäisi lähteä alakertaan hakemaan ja lämmittämään pulloa.

Miten teillä, jotka syötätte pullosta? Jaksetaanko odotella sen lämpiämistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikille pullovauvoilleni antanut heti huoneenlämpöistä maitoa... (ekat 4kk olen pystynyt täysimettämään)

Vierailija
2/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnu maitopulloja lämmitellä.

Vierailija
4/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tuskinpa se lapsi sitä tietää tai ymmärtää :o

Vierailija
5/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräävät kitisten ja odottavat kitisten (joka saattaa lämmityksen aikana muuttua huudoksi) mutta sen 20 sek lämmityksen jälkeen kun saavat pullon, juovat maidon ja nukahtavat sen jälkeen tyytyväisenä itsekseen.

Vierailija
6/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tuskinpa se lapsi sitä tietää tai ymmärtää :o

ilmeisen hyvin ehdollistettu? *plim* ja sit saa :)

Vierailija
8/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikäs siinä, täällä mitään ruuhkaa olekaan.

Vierailija
9/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6kk tyyppi etsi kädellään itse pullon vierestään ja joi sen tyytyväisenä ja jatkoi untaan:)

Tosin pullossa oli d-vitaminoitua kauramaitoa, joka säilyy huoneenlämmössä vähän paremmin, kuin tavallinen maito, mutta kuitenkin; eipä tarvinnut heräillä itse.

Lämmittäminen on liioittelua, kun vauva on yli 2kk.

Vierailija
10/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään, että jaksaako vauva odottaa, niin miten siihen kysymykseen vastaa kommentti ei oo tarvinnu lämmitellä?

Vierailija
11/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä mulla kestäisi tovi sen pullon hakemisessakin. Meidän ukko vaan on sellaista sorttia, että kun oikein kimpaantuu, niin siinä ei enää sitten edes tissi kelpaa. Sitten huudetaan täysin palkein suoraa huutoa.

ap

Vierailija
12/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6kk tyyppi etsi kädellään itse pullon vierestään ja joi sen tyytyväisenä ja jatkoi untaan:) Tosin pullossa oli d-vitaminoitua kauramaitoa, joka säilyy huoneenlämmössä vähän paremmin, kuin tavallinen maito, mutta kuitenkin; eipä tarvinnut heräillä itse. Lämmittäminen on liioittelua, kun vauva on yli 2kk.

ja yötä varten piti tehdä jääkaappiin valmiiksi.

Vierailija
13/13 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6kk tyyppi etsi kädellään itse pullon vierestään ja joi sen tyytyväisenä ja jatkoi untaan:) Tosin pullossa oli d-vitaminoitua kauramaitoa, joka säilyy huoneenlämmössä vähän paremmin, kuin tavallinen maito, mutta kuitenkin; eipä tarvinnut heräillä itse. Lämmittäminen on liioittelua, kun vauva on yli 2kk.

ja yötä varten piti tehdä jääkaappiin valmiiksi.

Meilla kaksi ensimmaista joi tuollaista ja sita varten keitin vetta valmiiksi ja oikea maara jauhetta valmiiksi ja sitten yolla vain juuri sopivasti jaahtyneeseen (viela lampimaan) veteen jauheen sekoitus ja ravistus ja valmista ;o)

Ja tuohon jonkun narkastymiseen tuosta kommentista etta "eipa ole tarvinnut lammitella", ap itsekin sanoi imettavansa joten ei kai tuossa mitaan pahaa ollut?!

meilla myos 6kk ikainen poju, uskoisin jaksavan odotella kun heraa yolla sillein "pikku hiljaa" mutta onneksi talla kertaa on sujunut mietys hienosti ja silla viela mennaan.