Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa nyt...

Vierailija
03.09.2010 |

Miksi hitossa menkat ei ala kävin tänään verikokeessa koska kaikki mun testit oli negatiivisia silti menkat ei ole alkanu vieläkään.

5 elokuuta oli viimeksi. Muutama viikko menkkojen jälkeen alko hirvetä kivut ihan selässä ja jaloissakin oli kaikkia lihaksia särki, nyt sitten menkat poissa eikä tiedä edes miksi, pelottavaa kun ei tiedä mitä ajattelis kertokaa naiset kokemuksianne minä olen itse ainakin tänään ollut todella maassa itkettää ja suuttuttaa ihan kaikki jalkoja särkee. Enkä todellakaan haluaisi olla raskaana en taas olen 7kk tyttö vauvan äiti ja todella väsynyt meidän neiti tekee hampaita valvottaa niin kovin millon pitäs huolestua

hiukan on kylmä mutta tissit ei ole vielä ainakaan kipeet miten kummassa jaksan odottaa koko ensiviikon saadakseni vastauksen olenko raskaana vai en. Kauanko teillä meni verikokeiden tulosten saamiseen sori pakko kirjottaa putkeen kun kyssärit ja muut ei enää toimi tässä koneella!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sua nyt sitten voisi taikka pitäisi auttaa jos testituloksia oottelet...

Vierailija
2/4 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reistailla, kun kerroit olevasi väsynyt. Nyt kun sulta on otettu verikokeita, niin ilmeisesti tutkitaan siis muutakin kuin pelkkää raskaana oloa. Eli mene lääkärille jos tuollainen olo jatkuu. Menkkojen viivästyminen voi johtua tosi monesta asiasta mutta eniten tulee mieleen, että olet poikki ja hormonitoimintasi ei ole vielä tasaantunut. Voithan kuitenkin parin pv päästä taas kokeilla itse raskaustestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan huolehtinut ehkäisystä jos et halua olla raskaana?

Vierailija
4/4 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi menkat vasta imetyksen lopun jälkeen (lapsi 7kk) ja ne ei todellakaan olleet heti säännölliset. Ekojen jälkeen toiset olivat 6vko kuluttua ja seuraavatkin vielä heittivät vaikkakaan eivät niin paljon. Normisti hyvinkin tasainen kierto.

Älä vielä stressaannu! Voi siis olla ihan normaaliakin, ja maanantaina saat tietää sitten verikokeiden tulokset. Kyllä ne siellä neuvolassakin osaavat auttaa.